1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, ik zou dan echt trippen als mijn level dan gereset zou worden. Ze zullen toch wel wat van een back-up hebben om zoiets goed te kunnen zetten. Is duidelijk te zien wanneer / waar het fout gaat.
    Zat gisteravond ook al de leaderboards te bekijken en zag ook die weird scores.

2. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog zin om wat Horde te spelen? Moet nog op alle 3 de combustible map packs halen en nog 2 van de dark corners maps.

3. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is Horde offline in je eentje bijna niet te doen vanaf level 8 ofzo? Dan begin je met de standaard wapens en komen er talloze boomers en grinders etc. waardoor het zo'n beetje onmogelijk wordt om verder te gaan. Helemaal als je tot level 50 achievements kan halen, maar dat is online met meerdere beter te halen neem ik aan?

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Makkelijkste is inderdaad om Horde met wat anderen te doen.
    In je eentje zijn de laatste waves inderdaad pittig. Op de ene map zijn ze beter te doen dan op de andere. Vanaf wave 11 is het weer wat makkelijker, maar dan worden ze ook steeds sterker en heb je meer ammo nodig om ze neer te krijgen.

@ Voltreffer: Wil wel helpen met horde. :)

Edit:
    Die mortar is de laatste tijd echt een gaar wapen. Sta je binnen, onder een dak, wordt je er alsnog mee gekilld, omdat ie zogenaamd door het dak heen kwam. Bij blindfire doet ie ook zo raar, die vuurbal stuiterd paar keer raar rond tot ie je raakt. Sta je net buiten een afdakje, richt je schuin weg, komt die toch nog tegen afdak aan. Heb zo een hekel aan dat ding, wat gewoon te veel rare dingen doet (als je hem zelf hebt of een ander heeft hem).

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een goede camp opzet kun je zelfs Horde 1-50 op insane halen in je eentje. Gaat veel tijd in zitten maar het is mogelijk :+

6. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

Mijn pa heeft Horde (op normal) alleen uitgespeeld ;):+

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ken je zonder dark corners opeens combustible en snowblind maps niet meer spelen??

gierige zooi

10. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof er veel mensen alleen die maps online zouden gaan spelen. Ik durf te wedden dat als ze een playlist zouden maken voor alleen snowblind dat je dan weinig matches zou kunnen vinden. Vrijwel elke gears speler heeft namelijk alle maps.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wat de fack , had vandaag iemand die volgens mij echt aan het cheaten was. Door zijn smokegrenades viel je namelijk elke keer op de grond (zoals het eerst was) en hij was ook niet te killen, 1x had ik hem 5keer geslagen en gebeurde er niks. Verder kwamen schoten gewoon niet aan maar schoot hij mij elke keer in 1x dood.

12. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Server version is outdated?

Wat is dat..

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dit stond op de EPIC's forums:

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Okey thanks m8 :b:

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is de lag minder geworden na die update?
    Ik heb zelf net nog 3 potjes gespeeld in mijn 1tje zonder lag:)
    Maar volgens mij heb ik als ik in mijn 1tje speel toch al nooit lag, dus wil gewoon weten of die update ook de lag verhelpt?

Normaal speel ik als ik met vrienden speel bijna altijd met lag, meestal speel ik dan niet echt geweldig. Maar nu zonder lag kan ik gewoon heel goed spelen.

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als het voor de update was dan kan dat heel goed aangezien Gears 2 dus was gehackt, maar het klinkt meer als de No Weapon Glitch. Als iemand als Host wordt gekozen met niet zo'n hele beste verbinding dan kan het voorkomen dat iemand uit het team geen wapen heeft. Je ziet zelf wel dat je een wapen hebt, maar in werkelijkheid sta je dus met lege handen en dan wordt het lastig. :+

En die oude Smokes kun je met een heel simple trucje terughalen en als de Host dat heeft gedaan, dan val je als van ouds op de grond. ;)

TU5 heeft niks aan Lag gedaan, dus het is nog zoals altijd. De Sticky Walk zou ook gefixt zijn, maar dat komt helaas ook nog regelmatig voor. Epic heeft ook toegegeven dat de prioriteit de Hack was en dat is ook wel te merken. Het enige wat echt opvalt is dat de granaten oplichten in de Tac/Com en de Roadie Run van Gears 1. Voor de rest is het niet veel soeps.

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wordt deze game nog veel gespeeld? Ik heb hem al maanden niet aangeraakt. Is het nog steeds zo dramatisch? Veel lag, 1on1-fights die niet kloppen etc.

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deze game staat op de 5de plaats van meest gespeelde spellen. Ik zelf heb nooit lag met andere onbekende spelers. Je krijgt lag als de host een niet goede verbinding krijgt, ligt niet aan het spel maar aan de host zelf ;)

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dus aan het spel, omdat MP gewoon niet goed in elkaar zit qua connectie.
    Online kan nog steeds enorm ruk zijn. Ben zelf blij dat ik er klaar mee ben (lvl 50).

Deel Deze Pagina