1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, is level 58 pas 15%. :eek:
    Ben vanavond level 59 geworden, al was het vandaag wel behoorlijk laggy. Meer drama potjes dan leuke potjes. Hoop dat het morgen / van het weekend weer beter is.

2. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik invite je, ik heb elke dag een boosting match, heb je wel 2 gold accounts?

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanwaar de 2 gold accounts?

Ik zou ook wel mee willen doen namelijk. : ]

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    boosten :confused: .......

elke dag :'-(

5. Mac Chickgun

Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb je minder mensen nodig....het beste is als je 6 mensen hebt, 5 met een extra acc en 1 met gewoon 1 acc die host....o ja en je hebt de DLC nodig

jochie boven mij: STFU GTFO_0/

6. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alle DLC, voeg me maar toe en dan doe ik wel mee, dan snap ik het hoogstwaarschijnlijk beter. : ] Heb toch 2 accounts met 12 maanden Gold, tenminste als ik van m'n vriendin op die van haar mag misbruiken hiervoor. ;D

7. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje op je taal letten he.

Elke dag.... :lol:

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, speel je niet meer gewoon public dan Mac Chickgun? Daarom had je me zo snel ingehaald met ranks :+! Ga je nog wel spelen nadat je level 100 hebt?

En ik stond lekker nummer 30 van de maand met Warzone op de Leaderboards vorige week :D. Alleen heb nu al minstens een week geen Gears meer gespeeld dus zal wel flink gezakt zijn :+

Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  9. Mac Chickgun

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik je toe! :b:

Ja wannabee mod

Af en toe speel ik nog wel eens public maar niet zo vaak meer, in de avond boost ik meestal. Maar netjes hoor van nummer 30 in warzone. Inderdaad ik zie je bijna nooit meer online! :eek:

Ik sta nu nummer 3 van de weekly guardian en monthly leaderboard :p

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb maar 1 gold account, zou ik dan toch mee kunnen/mogen doen? Dan zou ik dolblij zijn. (Alle DLC heb ik wel)

Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, dan kunnen we hopelijk vanavond even of anders andere keer maar ben meestal wel online. ^^ Maar vaak al met anderen bij mij thuis aan het gamen.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, ondertussen gewoon alweer bijna level 61. Laatste dagen best hard gegaan.
    Anyway, best sneu, zo een gast (Nederlander), stuurde me vanmiddag weer een voice message, dat ik een noob was en moest leren spelen enzo. Zo onsportief speel ik niet, zaagde hem niet, was geen host, jatte geen kills etc. Hij zat in andere team op Blood Drive bovenaan te wachten. Ik kwam net uit spawn. Hij bleef met zijn Boltlok pistol mensen beneden neerknallen (of probeerde het), en ik lancerde hem rustig neer. Krijg ik een haatmessage, omdat ik geen lancer mag gebruiken. :+

Edit: Damn, matchmaking is nu drama. Vind constant geen match. Host iemand anders de lobby, hetzelfde. :mad:

Laatst bewerkt: 16 feb 2010
  13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Is dat niet weer zoals gisteren? Ik kon alleen Local spelen en kon niemand joinen of inviten. Toen leek het weer te werken, maar liep alles vast en kwam ik de Lobby niet meer uit. 8) Ik hoorde dat ze bezig waren met de servers te updaten of zoiets, maar handig dat ze dat zo even tussendoor doen. :+

P.S. Een aantal kennen de site al, maar op gow2exp.com kun je checken hoeveel exp je per level nodig hebt. Er is ook een calculator te vinden. :)

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Level 61 to 100 requires 5,570,999 experience!
    This is roughly the same as going from level 1 to 94.

8)8)8)

15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die exp is echt insane man 8). Ik zit nu al 2 weken op 81. Maar dat komt denk ik vooral omdat ik het spel niet langer dan een uur kan uitstaan de laatste tijd.

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben afgelopen weekend van level 58 naar level 62,5 gegaan. Maar nu heb ik het weer redelijk gehad met dit spel. Het is niet echt leuk genoeg om constant te spelen.

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb je nog snel gedaan in een weekend.
    Al ben ik de afgelopen week ook redelijk snel van 59 naar 61 oid gegaan. Zal nu wel weer lekker traag gaan de komende tijd. Level 100 is sowieso niet mijn doel, vind het al knap dat ik boven de 60 ben gekomen.

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    En dan heb je 100000000000000000 uur GoW gespeeld voor een paar achievement punten en dan denk je fuck die tijd had ik ook nuttig kunnen besteden. :lol:

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je doet dit toch voor je plezier, er zijn zoveel dingen waarbij ik zeg "die tijd had ik nuttiger kunnen besteden" maar waar ik geen spijt van heb, plezier moet er zijn.

20. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja maar GoW 2 is ook niet bijzonder plezierig meer. Deel 1 vond ik echt heel tof om on-line te doen. Ik heb hem uiteindelijk zelfs voor de PC gekocht, zodat ik op mijn laptop ook Gears of War online kon spelen. Gears of War 2 daarentegen was online wel leuk, maar tot een bepaalde grens. Toen ik lvl 50 had gehaald had ik meer dan genoeg GoW2 gespeeld. Hopelijk maakt deel drie hier verandering in.

Deel Deze Pagina