1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja, je bent nou eenmaal de grote completionist van XBW.
    Wat zeg ik, grootste van Nederland. (zoniet de grootste van de wereld)
    Als je moet boosten, moet je boosten. Your honor is at stake here.

2. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ben vandaag weer is begonnen met online gears of war 2 blijft erg tof !

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb ook sinds kort weer Gears of War 2 voor de multiplayer, maar heb hem nog weinig gespeelt. We spelen het nu nog echt? Wie kan toevoegen? Marciiano?O-)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoe durf je dat te zeggen!!! :mad::mad: Bonbridge doet alles met eer. :)

Doen ze trouwens ook nog wel eens van die dagen dat je veel meer exp kan verdienen?

5. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Toevoegen kan altijd ;) b0ssiejj is mijn gamertag nu ff een pauze ingelast :p

6. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    8) Volgens mij begrijp je me niet helemaal goed

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Jup. Je krijgt nu standaard meer xp dan in het begin en als je wint 500 xp extra als ik me niet vergis. Exacte verhoudingen weet ik niet, maar guardian is nu 1,5 ofzo, ipv 0,8.
    En zo nu en dan weekenden met extra xp, laatst met valentijn extra xp bij reveive (100 ipv 50) en extra xp bij hoorde. Wat waves gedaan en 600 xp ipv 300 xp is lekker mee genomen als je dat met ca 1,5min steeds krijgt.

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag level 64 geworden. Ik ben in een week tijd ongeveer 1,5/2 levels gestegen. Aangezien 1 level ongeveer 1% richting de 100 is, doe ik er nog zo'n 40/50 weken over voor de level 100.

Maar aangezien ik dit spel niet continue ga spelen hoop ik hem toch eind dit jaar legaal te halen. Ik hoop natuurlijk ook op zo veel mogelijk 4x experience weekenden.

Vandaag het eerste potje wat ik speelde 39 kills 5 deaths en 9000XP :) daarna ging helaas niet alles van het leien dakje..

9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt alsof je gedwongen word om te spelen. 8)

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Las laatst ergens dat van 63 naar 100, zelfde is als 0 naar 93 (of iets in die buurt). Je moet iig echt belachelijk veel exp halen, en spelen, om level 100 te halen. Met de nodige frustrerende lag potjes is de motivatie er bij mij nog steeds niet om serieus te levelen. Tot 50 was mijn doel, zo nu en dan speel ik het nog en heb toch nog level 63 bereikt. Zo nu en dan blijf ik het ook wel spelen en zie wel of ik een level of meer omhoog ga of niet.
    Kan er zelf niet bepaald trots op zijn als ik level 100 legaal gehaald heb, met al die uren die je er in moet stoppen. :+

11. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn doel was ook level 50 en die heb ik dan ook gehaald. Jammer genoeg stelt dat tegenwoordig niks meer voor met die 6x exp weekenden...

12. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zijn nou de double xp weekenden dan? Wil ook sowieso nog wel leveltje 50 halen..

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Is nu standaard double xp en 500 extra xp voor winnende team, dacht ik. En zo nu en dan is er een extra xp weekend, 4x exp bij horde bijv, maar dat staat niet echt vast. Kort van te voren komt dat naar buiten, maar is er niet zo vaak.
    Level 50 moet nu wel goed te doen zijn, al gaat er nog steeds een hoop tijd in zitten.

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien maar eens wat sessies maken/joinen voor wave 1 op Security ofzo. 8) Dat moet ook redelijk snel gaan, lijkt me?

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Met 4 of 6x xp ging Horde wel aardig, anders schiet het niet erg op volgens mij. Weet niet of je nu snel een wave opnieuw kan starten, anders ben je steeds aan het wachten/laden. Duurt ca minuut om hem dan te voltooien (met anderen), en dat voor 150xp. Tijdje terug wat horde gedaan en met 600xp was het nog wel te doen om een aantal waves te spelen.
    Speel eigenlijk bijna enkel guardian. Als je leuk potje hebt kun je ook flink wat xp halen binnen aanzienlijke tijd en als je dood bent hoef je vaak niet zo lang te wachten (tenzij leader dood is).

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Add me anders maar, wil best paar potjes spelen, level 50 vind ik prima want dan mis ik maar 1 Achievement in het spel uiteindelijk. Misschien dan ooit nog voor level 100 hard boosten..

17. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je lang boosten, dat is mij net wat te lang. Ik moet overigens Seriously 2.0 ook nog en nog wat anderen als Memorial. Misschien dat het er ooit nog eens van komt. Heb in deel 1 ook alle achievements gehaald op Seriously na dan. Voor dat soort achievements game ik gewoon te weinig.

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben level 67 atm.

Laatst bewerkt: 5 apr 2010
  19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Levelen gaat nog best snel bij jou. :eek:
    Zit nog op 63/64, maar de laatste dagen ook niet veel / niet meer gespeeld.

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt nie meer geloof ik, heb alle mogelijke cijfers/nummers geprobeerd.

Maarja. Ik heb dus net de game weer eens gespeeld, echt lang geleden.
    Kom ik als level 5.. Allemaal lui met minimaal level 50 tegenover me, de hele tijd zwaar afgeknalt.

En nog steeds zijn er de glitchy shotguns die soms 2x schieten, soms helemaal niet raken en soms juist extreem goed raken..
    Als nieuwkomer is deze game echt niet leuk meer om te doen.

Is het trouwens nieuw dat er nu een AI mannetje komt als er iemand leaved? Die zijn nog best redelijk ook, knallen wel vaak raak.
    Verder valt het me op dat echt níemand (in de 4 potten die ik net gedaan heb) een mic op heeft. Beswel irritant, tis echt gewoon een solo game geworden.

Laatst bewerkt: 5 apr 2010

Deel Deze Pagina