1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan was je waarschijnlijk de Host of je hebt de kabel eruit getrokken terwijl je dood was. Als je de kabel eruit trekt moet je altijd eerst even checken of je Host bent en pas eruit trekken als je speelt, dus niet als je dood bent of vlak voordat de Match begint. Verder moet je nooit een Invite accepteren. ;)

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, dan heb ik dat ook weer geleerd vandaag.

Maar waarom moet je nooit een invite accepteren?
    Als ik in een goed team heb gespeeld doe ik dat wel hoor.

Kost die match penalty eigenlijk veel punten?
    (Ik heb er aprongelijk niet op gelet)

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    -1500, maar ik bedoel een Invite accepteren als je bezig bent met een Public Match. ;)

4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen zegt hier dat ze de laatste tijd goede verbinding hebben, maar ik heb juist de laatste tijd slechte verbinding.

Voordat ik dark corners had duurde het zoeken naar teammates en een opposing team minder dan 30 sec. en nu dat ruim 10 min. Een beetje de tijd van toen gears of war 2 net uit was. En dan doe ik cancel matchmaking en dan vind hij nog niks...

En voor de rest is de connectie op de dark corners maps slechter dan gewone maps.

Als ik bijvoorbeeld met mortar schiet dan zie ik vaak dat streepje niet van hoe ver hij schien.

Laatst bewerkt: 2 aug 2009
  5. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga allemaal Gears of War 1 spelen! Dan weet je tenminste hoe het hoort te spelen! _O_

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    quitters

De maps bevallen me zeer goed, alleen valt 't me op dat er bij de horde maps van dark corners ontzettend veel quitters zijn :confused:. 9 van de 10 matches eindigen in een return naar de lobby :'-(

7. Oakenfold

Oakenfold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EENS met de Japanse maffia :)

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    de multiplayer sucked gewoon kont ivm die van gears 2 indien je bij gears 2 een goede verbinding hebt.

9. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Misschien een rare vraag, maar waarom heb je als Host voordeel dan?

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb je weleens een Private Match gehost of ben je weleens Host geweest in een Public Match? Zo ja, dan had je toch wel moeten merken als je met je Shotgun schiet dat je iemand van een paar meter al aan flarden kan schieten. Verder kun je als Host veel meer hebben en duurt het langer voordat je Down gaat. Ook kun je weleens granaten, Boomshot en zelfs een Torque Bow overleven. Je bent dan wel heel erg rood, maar je leeft nog wel. Je speelt dus op je eigen verbinding en hoe beter je verbinding hoe beter je het afgaat. Is je verbinding maar net aan, maar ben je toch Host. Dan heb jij en je team een goede verbinding, maar de tegenstanders hebben dan vaak Lag of zelfs geen wapen. Dat is dus het grote nadeel van deze Game. Maar ben je Host... dan is er geen vuiltje aan de lucht! ;)

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga vanavond Gears maar weer eens uit de kast halen. Gisteren weer eens gespeeld. De nieuwe maps zijn super. De update is goed (Ik was op vakantie). Totaal geen lag gehad, of miniem.

Maar volgens mij is Gears 2 steeds beter te spelen. Public Horde vind ik wel een mindere aanpassing, als je doodgaat kan je toch gewoon weer verder spelen maar dan wel op 0.

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat ik irritant vind van Public Horde is dat wanneer iedereen dood is, dat dan alleen de Host kan kiezen of die stopt of verdergaat. Ik zie liever een stemsysteem. Maar goed, ik speel toch meestal Private en nu met die Double XP kregen we elke Wave +300 XP. Toch lekker en ik ben al bijna level 60. :cool:

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nee, private kregen we +200, want casual ;)! Public is t normal, dus toen was t +300 ;)! Ik ben net level 45 geworden, level 50 haal ik dus niet meer voor de double xp afgelopen is helaas :9!

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gisteren deed ik met Arno en nog een paar Private Horde op Normal, dus +300. ;)

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    nou voorruit dan :9

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik moet alleen nog een keer tot Wave 50 op een Snowblind map, een paar Bloodmounts flamberen en 3 keer Annex winnen, en dan heb ik eindelijk alle Achievements... behalve die van level 100 dan. Maar daar ga ik niet echt voor! :+

17. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Snowblind lvl 100 wil ik je wel mee helpen. Het ging gister wel lekker die Horde op snowblind maps. Double Exp is inmiddels afgelopen of niet?

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    100? Maar als het goed is, is er vandaag ook nog Double XP. Ik wil vanavond wel Private Horde doen op een Snowblind map alleen weet ik niet welke het beste en het makkelijkste is. Arno doet vanavond ook mee, dus we hebben samen met jou nog 2 plekken over...

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe ook mee!

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Straks denk maar even snel punten scoren en toch ook maar uitbreiding kopen. Alle nieuwe mappen + stukje singleplayer is 1200 punten toch?

Deel Deze Pagina