Als er morgen te weinig mensen komen is er woensdag wellicht ook nog een horde match. Houd het Xbox Live Gaming forum in de gaten en geef aan wanneer je kan etc.. Deze dus >> http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=141722
Zit Memorial in de flashback mappacks ofniet? Want ik heb gears vandaag binnen gekregen en er zat zo'n flyer bij. Dus ik ging het proberen en nu heb ik de flashback mappack ook
Wil ook wel helpen met Horde als mensen daar nog achievements voor moeten halen. Heb ze zelf al. Weer eens wat anders. Public Horde is ook niet altijd even leuk (geen team spirit en op den duur gaat men / ga je weg). Vanmiddag paar potjes MP gedaan, veelal laggy. Heb je eindelijk een normaal potje met een lekkere k/d ratio, trekt de host de stekker eruit, omdat ie het niet kon hebben dat ie afgeknald werd. Erna zijn het weer potjes dat je zelf gaat stekker trekken.
Vanmiddag weer wat lagpotjes gehad. Probeerde eens gewoon te leaven, moet je via guide naar dashboard, omdat je er anders niet uit kan. Kun je sneller stekker trekken en weer connecten, hoef je game niet weer helemaal op te starten. Vanavond eerst bezig met laatste arena van Borderlands. Gaat zo een 3,5h duren en daarna kan ik wel joinen voor horde, als men dan nog bezig is.
Potje begint rond 20.00 , ik zie wel of je dan mee doet of niet. Valt me trouwens op dat 't animo voor gears horde @ dark corners erg laag is. Heeft iedereen het al gehaald?
K*tzooi tot de 10de macht, kijk je een hele dag uit na een potje Memorial. Is er één zo leuk om eerst 4 rondes niks te doen en dan maar 4 rondes weg te zijn. Een ander kilt zichzelf en weer een ander gaat ervandoor. Gezellig hoor Dan denk je van, die MetalSonic organiseert en regelt het allemaal laat ik maar met de pet erna gooien. [/einde huilmodus]
Zo, vandaag echt veel gespeeld. Ben nu level 36, heb maar 1 potje lag gehad die echt te erg was en toen had ik maar m'n kabel eruit getrokken. Voor de rest viel het wel mee.
That's me Nog sorry daar voor. Ik weet niet of je hem al hebt gehaald maar dan wil je best nog wel even helpen
Hehe, vandaag een hele vette Wingman match gespeeld. Ik en mijn random teamgenoot hadden na de 2e ronde 2 punten en de host had er 14. De volgende 2 rondes kregen ik en mijn teamgenoot ineens superpowers want we ownden alles wat we tegenkwamen. Uiteindelijk stonden we 14 14 en waren ik en de host als laatste levend. Hij zag me en begon in de lucht the melee'en (dan daagt ie je uit voor een shotty battle). Ik nam de uitdaging aan en ik had hem gedowned. Zodra ik naar hem toe liep om hem te executen, *** YOU HAVE BEEN DISCONNECTED TO THE HOST***. Achja, was wel epic om zo'n comeback te maken
Wingman is echt moeilijk, tenzij je een goede partner hebt. Ik heb maar 1 Wingman match ooit gewonnen
Nee joh, ik vind Wingman echt makkelijk . Ik speel meestal alleen, want als ik en een maat samenspelen is het meestal te makkelijk. Ik moet wel eerlijk zeggen, Wingman is wel heel lastig als je lag hebt, maar door het aantal bridgende Engelsen vind ik de lag wel meevallen.
Heb GoW2 lang niet gespeeld, maar ik kan me echt wel herrineren dat ik maar 1 Wingman match, van de 20-30 ofzo die ik had gespeeld, had gewonnen. Ik ben gewoon slecht in dat soort modes.
iemand mischien zin om een gears of war 3 thread te maken heb wat nieuws voor jullie.. mooie plaatjes