1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hoop het ook.

Naja, zo erg is et ook weer niet. Het blijft uiteindelijk maar een nummertje naast je naam he :+

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gelijk even een tip: Als je Gears 2 opstart en je krijgt rechts onderin die pop-ups met "New Character Unlocked!". Ga dan direct terug naar het Dashboard en start Gears 2 opnieuw op. Dit is ook een van die Glitches waardoor je alles kwijt raakt zodra je op "Multiplayer" in het Menu drukt.

3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ja? Ik heb dit meerdere keren gehad maar heb mijn level wel gewoon behouden. Ik had alleen wel regelmatig last van problemen met de achievement counters. Dat vond ik wel jammer aangezien ik graag mijn achievements bijhoud. Waarschijnlijk zal ik het spel toch niet meer spelen voordat de update komt. Dus dan kan ik weinig meer fout doen. :+

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan heb je geluk. Maar hij laad dan niet alle data goed en was het bij jouw die counters dan, maar ik ken er zat die op deze manier hun Level kwijt zijn geraakt en op het net staat er ook vol mee. Hopelijk lost TU6 het eindelijk allemaal op, maar ja... we zullen zien. 8)

5. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alleen echt opgelet toen ik mijn nieuwe harde schijf installeerde en de update(s) opnieuw moest downloaden. Dat heb ik toen met een andere account gedaan voor de zekerheid. In ieder geval bedankt voor de tip dan zal ik er de volgende keer beter op letten. Als de update uit is ga ik eerst ook even op de Gears of War forums kijken of het echt verbeterd is. :+

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Die update is echt goed! Daar ben ik toch wel erg blij mee. Ik hoop op die manier toch sneller en vooral leuker door te levelen.

Nu ben ik alleen nog op zoek naar een gezellig groepje om samen te spelen.

Het liefst Guardian. Laat even weten als je Gears 2 (Public) wilt spelen (als dat straks kan), invite me maar eens.

EDIT: Weet iemand toevallig al of je weapon swap kan doen bij de public matches straks? Ik zie het best wel zitten om sniper/headshot only te doen in Gears of War 2, dat is altijd wel erg vet geweest. Toen straks ook, had ik de laatste van de tegenstanders gedood door een headshot terwijl hij net een koprol maakte, echt heerlijk.

Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wapens kan je toch altijd al wisselen, kon in Gears of War 1 al. Had je een shotgun wisselde je hem om voor een boomshot.
    En dat met die headshot, dan was je 100% zeker de host anders kan dat nooit.

Ik ban bijna nooit de host dus ik hoef niet eens te proberen om headshots te maken met de sniper. Toch altijd een paar seconde te laat. Wel balen want bij UT99 kon ik 't vet goed, en bij de campaign kan ik ook lekker headshots maken :) kut netwerkcode van dit spel

8. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Hij bedoelt volgensmij de weapon swaps op de map zelf. Dus bijvoorbeeld op de plek waar normaal een sniper spawnt nu een boomshot neerleggen.

En je kan heus wel headshots geven als je geen host bent hoor..
    Heb het vaak zat gedaan je moet alleen een beetje rekening houden met een klein beetje lag dus gewoon een klein beetje voor/achter je target schieten!
    Tis even wennen maar als je goed kan sniperen is het echt tof! Ookal is de sniper in gears 1 toch leuker :+
    En als je kapot erge lag hebt dan zou ik het niet proberen nee.. Maar anders kan je er best eens een gokje op wagen!

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds vorige week weer GoW2 aan het spelen en het blijft gewoon een ziek spel. Als er geen lag is, is het echt nice. Ook fijn dat 4 matties van me het ook weer spelen, dan kan je een beetje teamwork zetten

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dacht dat update er al was, blijkbaar nog niet.

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgende week als het goed is. Weet je waar ik trouwens de laatste tijd gek van wordt; van dat gestuiter. |:- Ik speel deze game al sinds het begin en je kan echt gewoon tegenwoordig amper nog een match vinden waar je fatsoenlijk kan rondlopen. :mad: Dat bridgen gebeurt ook steeds vaker met van die Mexicaanse Burrito verbindingen en ik krijg amper nog host. Normaal was ik bijna elke potje host... snap er niks meer van. Hopelijk komt het weer een beetje goed met TU6. :{

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Help!

Ik starte nu net gears. Ik kreeg new character unlocked.:eek:
    Nu heb ik hier pas gelezen dat je dan al je lvls kwijt bent ofzo?:confused:
    Ik heb de xbox gelijk uitgezet.
    Wat moet ik nu doen om te zorgen dat ik mijn lvls niet kwijt ben??!!
    Ik hoop zo dat ik me lvls niet kwijt ben...

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Niks, Gears 2 opnieuw opstarten en dan zou het weer goed moeten zijn. Alleen voortaan gewoon naar het Dashboard gaan en niet in paniek je console uitzetten. ;)

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Je account opnieuw laden. Ben de term even kwijt, maar je doet het ook als je met je eigen Live profiel bij iemand anders wilt spelen. Echter, als je er al staat 'New character unlocked', dan is het zeer waarschijnlijk al te laat.

Edit://

Oow, dan zal dit wel wat anders zijn dan wat ik zelf toendertijd had.

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, jij had toen pech man. Bij jouw viel het stroom uit, net nadat een Wave Horde klaar was. Op dat moment wordt er data opgeslagen en dat was voor jou helaas de doodsteek. |:-

En nee zoals ik al eerder zei ben je niet te laat als die melding van "New Character Unlocked!" verschijnt. Druk je echter in het hoofdmenu bijv. op Multiplayer, dan wordt je data voor goed overschreven. ;)

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de xbox weer aangezet.
    Godzijdank starte hij nu normaal en heb ik nog steeds lvl 61._O_

Heb ook pas een nieuwe xbox. HDD overgeplaats. Maar misschien scheelt het ook dat auto sign-in nog niet aanstond en dat ik pas inlogte toen ik net op 'start' van het beginscherm had geklikt?

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Jup, ik voelde me flink genaaid.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Paar potjes vanavond gehad dat je met 2 tegen 5 speelt, of 2 tegen 3 ofzo. Af en toe kwam dat wel eens voor, maar nu gewoon paar keer in korte tijd.
    Speelde ik net eindelijk eens een degelijk potje, trok host (andere Nederlander van tegenpartij) z'n stekker eruit. :{
    Doe ik ook wel bij laggy potjes, maar niet als host zijnde.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat klopt en weet je waarom er spelers uitvallen? Omdat er steeds meer lopen te bridgen, dus forceren om host te worden en dan worden er spelers uitgeflikkerd. Maar ja, daar is helaas weinig aan te doen! |:-

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat bridgen is te irritant en lijkt de laatste tijd te vaak te gebeuren.
    Maar goed, ben je een keer host, wordt je constant in die klote zaag gezogen, zelfs als je vol op hun kop pompt. In GoW3 moeten ze dat ding echt uit de mp halen. Net iemand van level 91, level 100 achievement geglitched, loopt alleen maar te zagen, ben je dan even no-life.
    Met de nodige moeite de laatste paar duizend puntjes vanavond binnen gesprokkeld en level 65 geworden. Ook meteen weer voor een poos klaar met deze game. Scheld de longen uit m'n lijf met bijna elk potje.

Laatst bewerkt: 24 mei 2010

Deel Deze Pagina