1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Last van verbinding heb ik nog evenveel. Gestuiter is stuk minder, maar met een iets mindere verbinding (host <> no-host) heb ik nog steeds de nodige frustrerende potjes.
    Gisteravond nog 2x host en toch een brakke match, waarbij ik door muren neergeschoten werd (en 2x te laat stekker trok om match te beeindigen :+, dus even flink wat kills en weinig punten erbij, maar geen minpunten, maar dat boeit ook weer weinig, ga ik niet dood van, gunde ze alleen de punten niet die ze kregen :p).
    Nu 6x XP afgelopen is, tikken de scores meteen niet zo hard meer aan en is de lol er ook weer een beetje af. :p

Kwam laatst nog een kleine bug tegen. Zat in een lobby en kreeg een invite. Kom in hun lobby en zie me zelf 2x in de lobby. Even later zit ik in een match, blijk ik er alleen in te zitten en de anderen nog gewoon in de lobby te zitten. Vast foutje bij matchmaking na lobby switch ofzo.

Nu level 75. Zal wel weer even duren voor ik weer omhoog ga. Wellicht als er weer een extra xp week(end) is, dat ik weer wat serieuzer wil levelen.

Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  2. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind hem zoveel leuker na de update, want het voelt weer als de oude GoW1 MP die ik destijds helemaal kapot heb gespeeld.

Net potje op een nederlandse host kunnen spelen, 12 kills - 4 deaths en iets van 7 no-scope headshots die gewoon vies waren haha.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gears2 nu weer binnen, precies een dag na de 6x XP gekte :emo:

4. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, dat vind ik dan wel weer zwak... Gewoon de matches afmaken, je bent host dus als je het slecht doet ligt dat absoluut niet aan de connection. Die andere jongens moeten hun wings ook halen :p.

Maarja, ik quit soms ook als host. Dat doe ik bijvoorbeeld bij Guardian als niemand voor de objective gaat en alleen maar bij de leader zit te campen zonder enige intentie om de andere Leader te killen, of ik word de hele tijd gehumpt als ik down lig ofzo... Grote onzin is dat, gewoon afmaken en verder met het spel!

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, bij een van de matches was dat dus ook het geval. Drie gasten met level 100 (waarschijnlijk legit) en 2 anderen met hoog level, en allemaal zielig campen. Geen 1 die aanviel en je zag ze alleen als ze met zn allen tegelijk iemand konden pakken vanaf spawn (Pavilion). Zeer triest. Ander potje op Ruins was gelukkig snel voorbij.

6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    me too:+

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik wil deze zomer toch eens Gears 2 'boosten', heb de game eigenlijk nooit online gespeeld (deel 1 ook niet :9). 100% gaat het natuurlijk nooit worden, maar als ik er wat meer puntjes uit kan halen dan nu... Ik kwam er ook achter dat ik de insane run waar ik (dacht ik) aan begonnen was, nooit afgemaakt heb. Dus als iemand zin heeft om ooit een keer (over 2 weken heb ik vakantie, dus alle tijd van de wereld *hint*) via coop GoW2 te doen, schreeuwt u maar!

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Me too, maar MP werkt nog steeds niet echt optimaal hier. NAT staat gewoon open, schijtgame. Eerste keer lukte het me wel meteen.

Toen maar even Fuel Depot gedaan tegen bots en moest weer aan GoW1 denken die echt zoveel beter is qua MP. _O_

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Geen problemen hier, soms duurt het wel erg lang vooral met die mappack Wingman.

Is Horde trouwens echt zo moeilijk of zuigen m'n teams gewoon? Ben nog niet verder dan 17 gekomen en dat was op die treinstation map :p Moet zelf natuurlijk ook weer ff wennen, maar toch.

10. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Damn, werd net ff helemaal gek van dit spel.

Iemand sponst van dichtbij 3 active reloads (pop shots) shotgun schoten en vervolgens 2 pieced ie mij (Zo'n ongelofelijke kut actie is dat).

Vervolgens staat ie een keer daar bij de ingang van boomshield (Pavilion) terwijl ik daar bij die zandzakken zit bij de spawn van boltok/gorgon.. HIJ 1 SHOT DOWNED ME GEWOON OP DIE AFSTAND? Reported for cheating / negative feedback en rage-quit. Wat een tering bullshit.

11. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Door mijn slechte verbinding wordt ik vaak halverwege een potje eruit gegooid. En aangezien ik niet zo goed ben, dus niet zo veel exp, word ik een beetje ziek van die 1.5k exp penalty.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, ik zit ook in de 2000 exp in penalty in level 1. :+
    Gaat dat een beetje snel om die exp weer te verkrijgen?

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Jawel. 1 potje als je lekker veel kills hebt. 3 als je normaal speelt, like me.

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook echt 3k in de min ofzo omdat m'n xbox opnieuw opstart telkens wanneer ik bezig ben :+

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Speelt iemand wel die map-packs? :'-( Seriues die ranked X op Map Pack matchmaking duurt iets korter dan een eeuwigheid.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mocht iemand die deleted scene in co-op willen doen voor die achievement, laat het dan weten. Als het kan meteen dan op de stealth manier voor die achievement. Ben nu al bezig op de guns blazing manier namelijk. :+

17. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het je om de achievements gaan, die kun je ook in local tegen bots halen :+

18. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Heb net de 'All-fronts' collectie gedownload, is deze het nog wel waard? De maps spraken me wel aan met alle GoW 1 maps die er ook nog is bij zitten. Is het niet zo dat de playlists voor de maps dood zijn of? :x

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is het zeker waard, de playlists zijn niet dood, gisteren in ieder geval niet \o/

20. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Gare engelse schijt host.. 3 keer iemand vol in z'n hoofd geraakt maar geen headshot.

Altijd geoneshot worden door hun terwijl ze zelf handig van dichtbij een stuk of 4 active reloads kunnen eten.

Dat wisselt dan gelukkig wel weer af met de potjes waarin de connectie wel fatsoenlijk is.

Deel Deze Pagina