Last van verbinding heb ik nog evenveel. Gestuiter is stuk minder, maar met een iets mindere verbinding (host <> no-host) heb ik nog steeds de nodige frustrerende potjes.
Gisteravond nog 2x host en toch een brakke match, waarbij ik door muren neergeschoten werd (en 2x te laat stekker trok om match te beeindigen , dus even flink wat kills en weinig punten erbij, maar geen minpunten, maar dat boeit ook weer weinig, ga ik niet dood van, gunde ze alleen de punten niet die ze kregen ).
Nu 6x XP afgelopen is, tikken de scores meteen niet zo hard meer aan en is de lol er ook weer een beetje af.
Kwam laatst nog een kleine bug tegen. Zat in een lobby en kreeg een invite. Kom in hun lobby en zie me zelf 2x in de lobby. Even later zit ik in een match, blijk ik er alleen in te zitten en de anderen nog gewoon in de lobby te zitten. Vast foutje bij matchmaking na lobby switch ofzo.
Nu level 75. Zal wel weer even duren voor ik weer omhoog ga. Wellicht als er weer een extra xp week(end) is, dat ik weer wat serieuzer wil levelen.
Laatst bewerkt: 22 jun 2010