Ik kwam er meteen doorheen bij Submission hoor.. Wilt iemand co-op op Insane doen? Ik heb nog steeds die achievements niet en wil hem nu wel even uitspelen op Insane!
Ik heb dit spel dus pas sinds kort, en wou dus ook even de online mode checken. Maar ik heb hem een kwartier laten zoeken en hij vond geen match... Kan dit komen omdat ik dan lvl 1 ben online en dat er geen andere mensen van rond dat lvl er zijn? En vroeg me af welke game mode word nog het meest online gespeeld want dan probeer ik het daar nog wel een keertje.
Matchmaking is af en toe vaag. Genoeg spelers online, ongeacht het level. Is het sinds TU6 dat je enkel tegen mensen uit de buurt speelt? Kom bijna enkel Nederlanders, Engelsen, Italianen en Duitsers tegen. Waar zo ook vandaan komen, kans dat ik kut connectie heb is 7 op 10, zeker wanneer ik alleen probeer. Dan is het na 2x stekker trekken gelijk weer over. Stuiteren en no-weapon gebeuren is aardig verdwenen, maar over- <> underpowered is bij mij nog veel te vaak aanwezig.
Hmm ok, dan probeer ik het zo nog wel ff. Maar welke game mode word dan nog het meest gespeeld? Of maakt dat niet zoveel uit?
Ik heb 's nachts weleens problemen om een Wingman of Submission match te vinden, maar overdag heb ik nog geen problemen gehad met de matchmaking. Ofja, ik heb weleens dat de matchmaking niemand vindt, maar dan moet je even terug naar het menu gaan en opnieuw proberen.
Ik zit erover na te denken om ALLE dlc binnen te halen voor GoW II. Dus de DLC van 800 (P) . Wordt het nog veel gespeeld GoW en is deze DLC zijn geld waard? En zijn te achievements te doen? Ben net lvl 26 haha ><
Die achievenemnts zijn super simpel! Die zijn meer een kwestie van tijd dan kunnen. Je hebt nog wel een paar lvl 50 horde achievements die nu misschien niet makkelijk te halen zijn omdat bijna iedereen die achievements al heeft en geen horde meer speelt. Met wat vrienden is het iig wel makkelijk. Je kan zelf kiezen of je op die nieuwe maps speelt of niet in het multiplayer menu. Maar ik zou het zeker doen voor 800(P).
http://gearsofwar.xbox.com/Templates/Secondary.aspx?id=1924 Vanaf morgen dus 20x xp. Gvd wel weer als ik nou net niet zo veel tijd heb... (Waarschijnlijk hooguit 20 uur...) Misschien beetje domme vraag... Maar wat zijn precies de tijden dat dit event in Nederland is. Wat is de beste manier om te boosten? Deze staat op youtube. Je kunt natuurlijk ook horde op security en dan na lvl 1 steeds in de laser stappen. Nog snellere manieren?
Ik vind de matchmaking nog steeds poep. Nu ik weer Live heb maar weer eens GoW 2 geprobeerd (ik ben level 15 ofzo), maar ik blijf deel 1 gewoon beter vinden online. Het duurt soms echt gewoon lang, terwijl ik goede verbinding heb etc.
Wie heeft er zin om de komende dagen te boosten? Morgen heb ik nog niet zoveel tijd ('s avonds een paar uurtjes misschien), maar van 't weekend heb ik in principe het hele weekend tijd Dus het zou mooi zijn als we dan flink veel XP kunnen halen!
Ik wil ook boosten , ik kom online @: Donderdag avond Vrijdag middag(deel) en avond Weekend ook best wel wat
6 uur later dan de aangegeven tijden Morgen weer eens GoW spelen, als ik het online nog leuk vind haal ik hem zeker is die het anders waard voor de Dark Corners 'lost chapter' campaign? Wie wil er trouwens bovenstaande manier proberen om te boosten, met die 20x multiplier haal je level X heel snel toch? Is bijna 2 miljoen XP per potje dan!
Als mensen een tweede account hebben kunnen ze die toch ook gebruiken in social matches? Dat zou betekenen dat we met vijf of zes mensen al kunnen boosten
Morgenavond,vrijdagavond en zondag in de avond kan ik ook - Boosten GoW 20xmultieplier weekend clan/groep/section/woedende menigte - Kaasstengel beschikbaar: Donderdag vrijdag en zondag avond Gamehell01 beschikbaar: Donderdag en vrijdagavond, hele weekend Metal Sonic NL beschikbaar: Donderdag avond, vrijdagmiddag-en avond weekend Daz beschikbaar: Elke dag Jordy Coerver beschikbaar: Commander J NL beschikbaar: Jack Gunit beschikbaar: