Toen ik dat deed zonder double XP enz schoot ik zo 5 to 10 levels omhoog per boost match. Naarmate je lvl 80 wordt gaat het erg langzaam en ga je nog maar 1 of hooguit 2 levels omhoog per match. maar aangezien het nu 10X double XP is zou het wel veel sneller gaan.
:{ Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe die zn spellen speelt, maar ik vind dit maar een domme ontwikkeling, want dit heeft echt niks meer met het plezier van het gamen zelf te maken, enkel en alleen maar de status van ''kijk eens wat voor een level ik nu ben'', terwijl je dat nog eens hebt gehaald door niet echt eerlijk te spelen. Nee, eigenlijk vind ik het maar zielig, maar jullie gaan maar gerust jullie gang _0/
Boeiend, het is altijd nog beter dan glitchen. Ik lig er echt niet wakker van dat mensen als Commander J, Josh etc. level 100 gaan boosten
Ja leuk allemaal, maar ''niks meer met plezier van het gamen zelf te maken'', zodra ik level 100 ben ben ik zeker niet van plan te stoppen met gears 2 MP. Level 100 heeft trouwens 6,825,825 exp nodig, met 1x xp krijg je 300 exp per horde wave wat dus totaal 22752,75 waves is. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat echt zonder zich ook maar een moment te vervelen heeft gehaald. Maarja, dat is mijn mening en ik wil er geen discussie van maken, dat gaat namelijk nogal off-topic omdat dit soort discussies vrijwel niets met gears of war 2 te maken hebben. Trouwens, ik heb de all front DLC code zojuist ontvangen en geredeemed, vanavond kan ik dus wel meedoen!
Waarom is het niet eerlijk dan? Glitchen is inderdaad gewoon niet eerlijk. Maar dit is gewoon op een legale manier... En het is toch ook gewoon leuk om te zeggen van 'kijk ik ben level...'?*) Waarom zouden ze anders die ranks er in gestopt hebben...
Dat is inderdaad supertof, helemaal als je daarna word ingemaakt door iemand van level 50 omdat je eigenlijk niet zo goed kan spelen, omdat je het niet genoeg echt hebt gespeeld. En het is nog een toffer omdat je het o zo eerlijk hebt gehaald! Dat jullie boosten maakt me weinig uit als ik er geen last van heb, maar ga daarna niet doen alsof je zo geweldig bent omdat je level 100 hebt weten te halen.
Kijk, ik ben niet tegen boosten, maar dan moet je natuurlijk niet zeggen van 'Wowie, kijk mij eens met m'n level 100''.
Dude, wat zei ik gisteren nou. Dit boosten is tot daar aan toe makkelijk/ gezellig om snel bij level 100 te komen. Maar ga niet als je level 100 hebt daarmee pochen/ patsen. @Rest: Vanavond rond 20.00 weer boosten? iedereen die gisteren online was, zorg dat je er vanavond ook weer bent. Word weer KOTH boosten\o/
/Meld zich! 20.00 uur vind ik prima, het duurt toch niet veel langer dan 3-3,5 uurtjes had ik gelezen?
Paar uur boosten en dan is het wel weer leuk geweest (na een paar uur boosten gaat de verveling toeslaan). Verzamel zoveel mogelijk xboxlive friends (die uiteraard alle dlc's hebben)
Ik heb iedereen in het lijstje een paar pagina's terug toegevoegd, als ik iemand vergeten ben zie ik vanzelf wel een friend request verschijnen. Usually ga ik offline rond 23:15 trouwens. Dadelijk eerst maar die SP level spelen die je bij een van de DLC krijgt. Ik zie vanavond dus een game invite verschijnen?
Ik zal er ook rond 20.00 uur zijn!! Weet alleen niet of ik jou op xbox live al heb als friend, maar dat zullen we zo wel zien....
Als je gaat zitten zingen en een half uur gaat lullen over hoe geweldig die kogels op de muur knallen schiet ik je gewoon voor je flikker, daar heb ik echt geen zin in en de andere ook niet echt denk