1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  2. xPhantomNL

xPhantomNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doe ik nou telkens verkeerd dan? Ik zat eerst bij metal en nog iemand, beide hadden ze een 2e controller aan. Dan kreeg ik weer een invite van dr0kz, waar er 3 inzaten en 1tje een 2e controller aan had. Als ik bij metal in het team zat, zat die vol. Dan moest er nog 1tje in het team van dr0kz een 2e controller aanzeten of er moest iemand switchen naar het team van metal zodat ik in het team van dr0kz mijn 2e controller kon gebruiken. :/

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Boost sessie 17.30 mislukt
    Helaas, te weinig mensen om 17.30 dus deze ging niet door.

Nieuwe boost sessie, 20.00
    Om 20.00 is de nieuwe boost sessie, weer hetzelfde als hiervoor. Join mijn party (liefst iets voor 20.00), alle dlc's zijn nodig en ook een headset is vereist!

4. xPhantomNL

xPhantomNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niks te weinig mensen, mensen die of geen 2e controller hadden, of hem gewoon niet aan wilden zetten. Lees mijn post hierboven.

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    In het team van Dr0kz zat al een iemand met een tweede controller. De controller van Dr0kz deed het niet en bij mij ging het om een of andere reden niet... Vanavond een nieuwe kans:) Doe je mee?

6. xPhantomNL

xPhantomNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom ging er dan niemand naar het team van Metal? Ik had namelijk al aangegeven dat ik een 2e beschikbare controller had...
    Vanavond wil ik best mee doen, maar ik ga dan niet hoppen tussen beide teams...

7. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Niets gehoord.. Doet je headset het wel goed? En Metal, jij doet ook mee neem ik aan?

20,00 uur:

Coentjuh
    Dr0kz
    MetalSonicNL

Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  8. xPhantomNL

xPhantomNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metal en dr0kz reageerde af en toe wel op mij, en zoals ik al aangaf de mic is af en toe een beetje gaar bezig.

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    We probeerden met je te communiceren maar je zei niks terug. Als je nu al aangeeft dat je het lastig vind om flexibel te zijn vanavond, dan kan je het ook overslaan. Iedereen moet flexibel zijn (als in, bezig zijn met mensen verzamelen, 2de controllers etc etc)

Het is nou eenmaal wat gedoe om
    1) genoeg mensen te verzamelen
    2) dat iedereen dan bij elkaar in de game zit

Maar als iedereen z'n best doet etc dan lukt 't wel, ik heb nu al een paar succesvolle boost sessies meegemaakt.

En ja ik ben er om 20.00 ook bij :p leek mij dat dat voor zich sprak, dit weekend wil ik level 100 worden ;)

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Message dan ff volgende keer ;)

11. xPhantomNL

xPhantomNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat communiceren word niets als iedereen door elkaar heen praat, en als ik telkens vroeg of ik m'n 2e controller aan moest zetten werd er ook niet op gereageerd. Flexibel ben ik wel, maar niet als er slecht gecommuniceerd word (en dan doel ik op het door elkaar praten en elkaar niet uit laten praten).

Er was maar 1 persoon van het team van dr0kz die naar jou team moest zodat ik met een guest account mee kon doen in het team van dr0kz, zoals ik al aangaf in de party. Maar daar komt het niet uitlaten praten, en door elkaar praten weer om het hoekje kijken.

Als we nu gewoon afspreken wie bij wie in het team gaat met hoeveel controllers, loopt het voor iedereen makkelijker...

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe mee vanavond 20.00.
    Maar kunnen jullie nu dan misschien echt pas beginnen om 20.00?
    Want misschien ben ik er 19.55 ofzo pas en dan zou het niet leuk zijn als jullie al begonnen zijn.=(

@xPhantomNL

Dat kunnen we hier niet afspreken...
    Er zijn altijd mensen die opeens niet komen of die later toch weer mee willen doen enzo...
    Moet echt gewoon in party overlegd worden, anders werkt het niet.

13. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    20.00:

Coentjuh
    Dr0kz
    Metal Sonic
    Josh Gunit
    xPhantomNL
    Commander J
    BrAske

Team van MetalSonic:

MetalSonic (1. Eventueel 2)
    Josh Gunit (1)
    Coentjuh (1)
    Commander J (1)

Team van Dr0kz:

Dr0kz (1)
    xPhantomNL (2)
    BrAske (1)

14. xPhantomNL

xPhantomNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 controllers die beide 100% werken, en wil vanavond mee doen.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als het nodig is doe ik mijn 2de controller aan. Maar ik hoop dat er gewoon lekker veel mensen mee doen zodat we echt van 20.00 tot zo laat mogelijk kunnen boosten.

En @Phantom, ik had niet door dat je wat kwijt wilde, dus volgende keer, even een berichtje sturen en anders gewoon even schreeuwen (nee dit is geen vrijbrief voor iedereen om te schreeuwen/ zingen) maar soms moet je even voor jezelf opkomen. Dan zit je niet achteraf met frustraties :)

16. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vandaag geleend van een vriend. Ben lvl 34. Als iemand wilt spelen, invite me maar. :) Hou wel rekening mee dat ik geen een van de DLC's heb. ;)

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt dan vrij lastig om mee te doen, aangezien je dan niet social matches kan spelen, volgens mij.

18. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben om 20.00 uur ook van de partij!!

19. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Als het kan wil ook wel mee doen om 20:00 uur. Ik heb 1 controller die 100% werkt en ben lvl 30. Zet mij maar in 1 van de teams. Ik ben om ongeveer 19:45 online en zal jullie toevoegen aan mijn lijst.

P.S. is er ook een keer pauze tussendoor?, want ik weet niet tot hoe laat iedereen doorgaat?

20. xPhantomNL

xPhantomNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga iig door tot 23:15

Heb je wel alle DLC?

Deel Deze Pagina