1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben vanavond om 20:00 achter xbox, dan ga ik zeker boosten.
    @Ic3DFire, ik voeg je vanavond even toe aan mn fiendlist, mijn vriend doet misschien ook mee. Ik ga zeker 2 a 3 potjes boosten, dan heb ik mijn wings eindelijk gehaald. Met te weinig mensen hoef je niet uit te schrijven, ik zoek dan gewoon een goeie party om te boosten.

Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Maar ik moet dus wel zeker weten dat we ook gelijk gaan spelen. Ik heb absoluut geen zin om eerst een uur te moeten zoeken naar 4 andere spelers (als ik er vanuit ga dat iedereen 2 controllers heeft :+). Die sessie om 20:00 is zeker, dus vandaar.

Dit is de link naar de sessie, nog 1 speler nodig en 2 reserve spelers:

http://www.trueachievements.com/gamingsession.aspx?gamingsessionid=30290

3. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je niet uitschrijven. Ik zoek wel een sessie of knal alle bots eruit :+.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kwam die Annex achievement playlist nog trouwens?

EDIT: Nee dus :mad:

"Doing final testing for Event and it looks like we're NOT going to have the Annex Achievement playlist this time around...soon though! Sorry"

5. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk 100, bedankt/succes allemaal \o/ Nu alleen nog 40.000 kills maken |:-

6. boninkje14

boninkje14 Member

Leuk Bevonden:
    0
    kom in de clan *NL*. het is een ervaren clan die ook alleen maar ervaren spelers zoeken en we zijn net begonnen dus onze begin limiet is dat je 1e keer geprestist bent (soms kan er een uitzondering worden gemaakt).
    Leden van onze stam zijn:
    TIM KINNEGING: Ratio 0.68 en 2e keer geprestist. (hij heeft niet zo'n goed ratio maar dat komt doordat hij in het begin het een beetje heeft verpest hij haalt nu vaak chopper gunner en dat soort dingentjes)
    BurialWhistle: Ratio 0.71 en hij is 0 keer geprestist. (hij is net begonnen maar hij is een super belangerijke en goeie speler voor deze clan)
    PIETER LUBBE: ratio 0.60 en 0 keer geprestist (hij heeft zo'n slechte ratio omdat hij aan knuke boosting deed voor een vriend maar is daar inmiddels mee gestopt en hij is super goed in quikscope)
    boninkje14 Ratio 0.87 en 2e keer geprestist. (hij heeft al meer dan 10 knukes gehaald en is leider van deze stam.
    We hebben nog meer spelers waarmee we in onderhandeling zijn of ze in deze stam komen maar dat zal ik snel hier plaatsen.
    Als je deze stam wil joinen voeg dan boninkje14 toe een stuur en vriendelijke bericht en vertel daarin waarom je in de clan wil en wat je ervaring en ratio is. dus join *NL*

7. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Where the fuck ben jij mee bezig?

Ga ff ergens anders spammen en sowieso niet in een Gears of War- topic :F:

En jullie ratio is nog belachelijk laag ook :+

8. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan echt kwaad worden om dit soort spamachtige reclame... En ook nog in heilige GOW2 topic...

9. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat ook nog zo'n spambericht in iemands verkooptopic :confused:

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Kijk naar al zijn posts, het is overal hetzelfde slechte bericht :+. Ze zijn wel ervaren, maar hebben geen van alleen een positieve ratio! Woet! Mjah, het zal wel allemaal :+

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    En volgens mij is het nog een MW2 clan ook

Btw; ''stam'' :emo:

12. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ook nog een voorwaarde aan hangen dat de nieuwkomers geprestigd moeten zijn. Wie is nou niet geprestigd, dat na bijna 1 jaar sinds release van MW2... Ratio van onder 1 is inderdaad belachelijk laag, die van mij is ook laag maar ben geen MW2 gamer. Maar goed, nu weer ontopic!

Het wordt vanavond weer boosten geblazen!

13. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even onze vriend Picard vragen wat hij van jouw clan vindt.

By the way, er is niks heiligs aan dit topic. Ik zie de laatste tijd enkel requests om te boosten...

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen kiezen er gewoon voor om niet te prestigen hoor

Maarja, dit is het GoW topic hè jongens!

15. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @silver92 Goeie voorbeeld van dat foto meer zegt dan 1000 woorden :thumbs:.

16. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik niet, maar ja nu weer ontopic

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Van 50 naar 54 in 6 potjes ofzo :D.

18. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat level 81 pas de helft is van de rit? Dan heb je pas 3,4 miljoen XP ofzo :+.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Pff, ga jij maar weg met je Wings :mad:. Maar goed, ik hoop dat ik ze vannacht heb :9

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Een lekker goed potje haal je nu 50K xp. Dus 130 potjes vanaf level 1 met zo'n score moet je dus doen. Gemiddeld duurt een potje tussen de 10 en 15 minuten.

Ok, ok. Even rekenen. Als je gemiddeld speelt, haal je ongeveer de 30K xp. 30 x 30 = 0,9 miljoen XP.

30 x 15 = 450 minuten = 7,5 uur.

Dus als je gemiddeld speelt, heb je echt het hele weekend nodig om ongeveer 3/4 te halen. (Duurt t/m dinsdag dit event, dus ja).

Deel Deze Pagina