1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje aan mensen die de game gespeeld hebben tijdens de 25 exp event, is de melee verzwakt? Ik hoorde een vriend van me erover lullen vanmiddag, maar ben op het moment niet in het bezit van mijn Xbox...
     
  2. Dokter V

    Dokter V Achiev Ho

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt, ik sloeg iemand 2x met een Torque Bow en hij ging niet down. Ik weet niet wat een Torque Bow normaal doet, want ik kan echt niet overweg met dat ding.

    En Ic3DFire, hoever ben jij dan? Jij zat toch ook al in de 90?
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nee joh, 67 pas, maar ben druk bezig nu!

    Edit:

    Mijn eerste match voorbij, zelfs een ronde gemist en ik ging nog 4 levels omhoog :+
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2010
  4. Dokter V

    Dokter V Achiev Ho

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dan moet je nog even aan de bak. Succes :thumbs:

    En John_Petrusci, hoe kom je aan 30 x 30 = 0,9 miljoen XP?

    Als je gemiddeld 30K per potje krijgt, dan moet je 200+ potjes spelen om 6,8 miljoen te halen (van 1 naar 100). En 200 x 15 = 3400 minuten = 57 uur.

    Gebruik anders dit: http://www.markwillis.co.uk/gow2exp/
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken is je tegenstander na één melee van de Torque Bow helemaal rood, dus heb je aan 2 melees meer dan genoeg. Dan zal het wel waar zijn, dat van die verzwakte melee. Jammer dat ik nu geen Xbox heb, had graag even willen spelen met deze verzwakte melee.
     
  6. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog iemand nodig?
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Yay, level 71 :). Gaat redelijk snel. Ben begonnen op 50.
     
  8. xII Fnatic IIx

    xII Fnatic IIx Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Veteran Gear binnen gehaald in no time van level 67 naar 100 in een dag :p Respect voor diegene die hem legit gehaald hebben.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    met welke gamemode kan het nou het snelst gaan? Of maakt dat niks uit? Ik speel zelf voornamelijk annex..
     
  10. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een potje 8) Bij mij duurt één potje ongeveer 45 minuten. In 1 potje wordt 3 ronden gespeeld. Als het voorbij is, krijg je pas XP/kills/enz te zien.

    Gisteren 2 potjes gespeeld, en ging van level 32 naar 59 :thumbs: Heb daarmee 130G verdienen. Ik kreeg deze G, omdat ik vroeger al Horde tot wave 40 had gehaald.

    Ik ben al tevreden met mijn score van gow2, en hoef niet level 100 te halen. Dit is eerste keer die ik boost. Best wel grappig om te zien hoe het werkt.

    Voor 1e keer bleef ik maar schieten, en werd zelf gedood. Vervolgens ren ik naar de ring, en zag dat iedereen stilstond. Toen besef ik pas dat zij bezig waren met boosten |:-
     
  11. Dokter V

    Dokter V Achiev Ho

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Legit: Guardian, paar kills is 2000-2500 punten = 40.000+ XP. Bij Annex moet je 8000 punten daarvoor scoren en de potjes kunnen langer duren

    Boosten: King of the Hill, http://www.youtube.com/watch?v=SthLvxpTfzU

    Voor het uitrekenen hoeveel punten gelijk staat aan XP in verschillende gamemodes: http://www.markwillis.co.uk/gow2exp/
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2010
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Avondje Gears of War 2, Warzone. Van level 32 naar 50.
    Ondanks mijn 'skills' ging het toch vrij snel. :+
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gisteren in gewone potjes, 92000 punten gehaald, dus dat zijn 3 of 4 rondes in totaal. Ik ben nu level 86, ik zou vanavond een lange sessie bijwonen, maar helaas moest ik na een uur al weg :mad:. Maar goed, morgen nog de hele dag, dan lukt het hopelijk wel :)
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb gisteren in 1 potje warzone 115K xp gehaald :/. Ik had 32 kills en 3 deaths ofzo XD.

    Anyway; misschien mensen zin om een paar rondes te boosten? We hebben maar 5 man nodig met 2 controllers?
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Overdag, vandaag kan ik wel (tot een uur of 18:00). Heb 2 controllers, dus als er nog 3 of meer anderen beschikbaar zijn.... Kom maar op :9.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben level 55 geworden, damn met een potje Annex haal ik gewoon +/- 45000 EXP :eek:
     
  17. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    ga maar eens king of the hill doen ;)
    als je in een boost match tercht komt kun je zo 550.000 exp per pot halen
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo, level 81 gehaald met alleen maar Warzone & Wingman (Dus geen boosten) vanaf level 50 :). Is toch iets van 3 miljoen XP :). Misschien morgenavond nog even en ik hoop dan rond de 83/84 te eindigen en dan maar wachten op het volgende xp event :).
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nou ik heb mijn vleugeltjes binnen hoor :). Ging achterlijk snel, de laatste pot kreeg ik 591k exp :eek:.
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Nog maar een poging.. wilt iemand vanmiddag/avond boosten? :) (Van 5 tot 8 ). Ik zou nog wel graag 1 miljoen xp halen :).

    Gisteren toch nog rond de 800K gehaald ofzo. Ik ben nu level 85 :). Volgens mij is vandaag de laatste dag, dus misschien kan ik nog even wat puntjes halen.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2010

Deel Deze Pagina