1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. NLVentouxx

    NLVentouxx New Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb GoW2 uitgespeeld en vond 't leuke game. Nu in co-op mode met een maat.. vind dat altijd een groot pluspunt als er een co-op mode in een game zit. Online hebi k het nog niet echt geprobeerd terwijl ik gewoon live heb :confused:
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga nu beginnen aan GoW 2. Ik ben benieuwd. Ik vond GoW best tegenvallen qua verhaal. Het was alleen
    zoek resonator, vind het, gebruik het, het mislukt, Baird heeft plan B, je gaat naar Marcus Fenix' huis, krijgt grotere map, tijd om bom te planten...

    Simpelweg, de story stelde helemaal niets voor IMO. Ik had dan ook geen enkele connectie met de characters. Ik hoop dat het hier beter is. Begrijp me echter niet verkeerd, ik heb er wel van genoten. De humor stel ik zeer op prijs. Tevens had ik bij bij een Beserker iets van 'shit!'. De MP heb ik niet geprobeerd, maar ik ga de MP van GOW2 wel proberen.

    Achja, ik zie wel wat er gaat gebeuren...
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ja!

    Wat bedoel je, dat het topic over de 1k posts heen is? :+
     
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel :+
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    story van gears gaat zo diep, de comics en boeken voegen veel toe aan de games. tis meer dan een game, tis een franchise
     
  7. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het topic nog niet klaar staan dan?
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, daar ben ik wel benieuwd naar dan. Ik wil weten wat de reden is voor de aanval van Locust, want de voice-over van de vrouw van de Locust komt over alsof zij de goede zijn. De setting vind ik IIG interessant. Ik ben benieuwd wat GoW2 me gaat brenngen.

    E: Wat ik echt kan waardren, is dat het niet zo een happy-story is. In de meeste games lukt alles wel, maar hier gaan dingen echt naar de klote en mislukken. Dat is eens iets minder rooskleurig en ik waardeer het.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Editing is tof, alleen hij is niet zo HEEL goed.
     
  11. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    hallo zijn er nog die online horde willen spelen dan voeg me maar toe
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Knap hoe die vent een stel waardeloze multiplayer kills weet om te zetten in een leuke montage
     
  13. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat me ook om de montage. Niet om de noob-kills;)!
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    LOL @ 2:06
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie montage, krijg spontaan zin om Gears of War 2 Multiplayer weer te spelen. Wat een geweldige soundtrack heeft het toch ook en wat een geweldige franchise. Gears of War 3 zal een hele mooie pre-order worden._O_
     
  16. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Creatieve editing, maar de gameplay was niks bijzonders :+.

    Ik vind het jammer dat deze game zo dood is de laatste tijd. Veel van m'n
    maten zijn overgestapt naar CoD Black Ops, maar ik blijf trouw aan zowel Gears 1 als deeltje 2 :cool:.

    Hopelijk brengt Gears 3 de franchise weer een beetje onder de aandacht van de Xbox live community.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hoop het ook. komt ook omdat veel mensen na level 100 geen doel meer hebben. sinds ik level 100 ben heb ik het spel ook weggestopt
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    De game is niet dood. Wat epic alleen gedaan heeft met de laatste update is dat ze het ping limiet naar 100ms voor ranked matches hebben gegooid en naar 175ms voor social.

    Als je vanuit hier naar de US pingt, is je ping al rond de 100ms. Dat betekent dat als de game dan ook nog gaat kijken naar skill, locale setting etc. dan vindt hij gewoon niks/bijna niemand.
     
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na level 100 juist veel meer plezier aan Gears. Het boeit me nu niet zoveel meer als de host quit, en als je flink aan het ownen bent, en mensen roepen host, kun je ff lekker quitten om hun neus erin te wrijven zonder dat je je druk hoeft te maken over experience.

    Ik vond dat sowieso echt lame in Gears 2. In principe boeit dat level geen ene flikker, want met een level 1 kan je net zoveel als met een level 100 account. In CoD krijg je bijvoorbeeld coole camo's en betere wapens, dus dan boeit dat levelen ook echt wat. In Gears 3 kunnen we hopelijk veel unlockables verwachten :).
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nee het level boeit ook geen reet. al ben je op level 80 pas op de helft.. in gears 3 komen er ook unlockables gelukkig. andere skins enz i guess. aan al dat andere maakte ik me sowieso nooit druk. sowieso niet sinds ze social matches hebben gebracht weer
     

Deel Deze Pagina