Vraagje guys als ik Co op doe dan is dat toch gewoon de singleplayer campaign. Geen aparte levels/missies zoals MW2 toch?
Ik ga straks waarschijnlijk met een groep van vijf Guardian spelen. Ik zal alleen nog even snel ergens Gold vandaan moeten halen. Heb echt weer zin in de hele avond GoW2 te doen!
Bedankt, maar ik heb al drie maanden via internet gekocht! Edit: Dit weekend is er 21x EXP. Ik ben gister van level 38 naar 51 gegaan in een avond.
Kan iemand mij helpen zit vast op een bepaalde levels in een grot met 3 spinnen? Het gaat zo je valt beneden en opeens doet je motor het niet meer, maar het lukt ze toch om het op te starten maar na een paar seconden ga ik gelijk dood. EDIT Laat maar heb het al gehaald!
Nog even een reminder voor de mensen die nog level 100 willen worden voordat GoW3 uit is. That’s right folks, the good staff at Epic Games have confirmed the next official multiplayer event! It’s going to be the Fourth of July Celebrations! The Event run from July 1st (9AM EST) – July 5th (9AM EST)in UK Time (GMT 0) will run from July 1st (2PM) – July 5th (2PM) and during the event in game changes are listed below: 21 x normal multiplayer multiplier 4 x Hammer of Dawn Ammo 4 x Mortar Shells/ammo Tickers, Boomers & Flaming Bloodmounts in Horde . Het gaat wel redelijk snel op deze manier. Ik was vrijdag nog level 38 en ben nu 62. Ik probeer nog de 70 te halen voordat het 5 juli is afgelopen.
ik was van 60 naar 100 in 25uur met 21xp een x.. van 80 naar 100 is hetzelfde van 1 naar 80.. succes!
ja dat schiet niet op. ik speelde toen alleen maar wingman en execution. wel social, die gaat lekker snel achter elkaar door.
Spel net aangeschaft(voor de 2de keer, anderhalf jaar geleden ong verkocht), zitten de lobbys nog een beetje vol online?
Om je lobby sneller vol te krijgen, is het beste om je NAT op open zetten. 8 uur avond tussen 12 uur avond is het soms druk
Damn, ik wacht wel op de volgende ?x events daarna doe ik op wingman of execution, misschien rond de tijd wanneer gow 3 uit is
Denk het wel ja. Ik ga zo de game weer oppakken, heb hem namelijk van mn vriend terug dus wie zin heeft om een potje horde/multiplayer/campaign te doen stuur maar een message(op xbox) of voeg me toe :b: