1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Aanwezig. :cool:

2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Als je nog een plekje vrij hebt doe ik wel mee. Maar als iemand de achievements nog niet heeft, dan niet dus!

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag All Fronts gekocht. :cool:

Jammer dat ik vanavond niet kan anders wou ik wel meedoen voor de Horde Achievement..

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    1. Gallardo - Gallardo V10
    2. [2K] - VincentG NL
    3. VanDen - VnDN
    4.
    5.

We hebben eigenlijk dan nog even 2 mensen nodig. Zal ik de game vanavond hosten? Ik schijn namelijk wel een knappe verbinding te hebben.

En Mr Xen0 het lukt vast niet om alle achievements in één avond te halen, dus morgen gaan we vast nog wel een keer en kan je ook wel meedoen.

5. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ook wel meedoen, heb er alleen al een aantal. Moet alleen nog de horde achievements tot level 30, 40 en 50!

6. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Oké dan doen we die vanavond. Dat is niet zo'n groot probleem. Ik kom over een half uurtje on-line en dan stuur ik iedereen wel een invite.

7. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bah, ik hoop dat ik het binnen 30 minuten haal. Moet nog friet kopen bij de Snackbar ( 100 meter lopen ) en dan ff snel wat eten.

Edit : Ik doe mee! Dacht dat dit het andere groepje was, maar nu ik je post zo lees. Count me in!

Laatst bewerkt: 10 aug 2009
  8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Anders heb je even zes á zeven Tickers in één keer met een Ink Grenade. :+

9. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Haha die was idd echt schitterend. Morgenavond Nowhere lvl 26-50? Ik hoorde iets van dat iemand pas vanaf 21.00 uur kon. Ik weet niet of er meer mensen zijn die Sanctuary en Memorial ook nog moeten anders kunnen we daar vast wel een beginnetje mee maken rond een uur of 8.

10. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan moet iemand aub niet 45 minuten in een Guardian potje zittenO-)

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zomg, die was pro :+ En ik blij zijn met mijn 4 kills met die Granaat :x

I'm in

Dat het zó lang kan duren :lol:

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En dan nog met 3-2 verliezen ook. Maar goed, wel allemaal ca 5k EXP erbij en leuke match gehad. :D

Damn, wat kan horde pittig zijn, zelfs op casual. Met bnc net op Sanctuary tot en met 20 gehaald. Lange tijd ging het goed, tot wave 18. En als je eenmaal dood gaat, blijf je dood gaan. Na een paar keer die wave toch weten te halen en zo ook 19 gehaald. Wave 20 hebben we echt ontzettend vaak overnieuw gedaan. Steeds werden we ingesloten, omdat er teveel maulers en bloodmounts tegelijk kwamen van beide kanten, waar we ook zaten. Een slag van de mauler, je licht stunned op de grond, voordat je weg kan duiken krijg je nog een slag en ben je down, vervolgens dood. Die maulers zijn al zo irritand met het schild. Normaal nooit zo veel moeite mee gehad, maar nou leken ze af en toe wel onmogelijk. In onze allerlaatste poging bleven we beneden, af en toe flink rennen en beide kanten met granaten taggen om bloodmounts en maulers iets damage te doen. Vervolgens cirkels rennen en ze neer zien te knallen. Damn, wat was ik blij toen we hem eindelijk gehaald hadden. Dat een wave zo lastig kan zien.

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind Horde juist ontzettend makkelijk op casual. Wanneer je twee schilden hebt kun je het overal vrij gemakkelijk tot level 50 halen met twee personen.

Ik moet zelf nog:
    -Sanctuary helemaal
    -Nowhere (37 tot 50)

Ik kan vanavond ook rond 9 uur (of vanmiddag voor 6 uur). Eigenlijk is een persoon genoeg denk ik. Maar een paar meer kan ook wel gezellig zijn. Invite me maar of zend me een FR als je graag wilt spelen. Morgen kan ik ook wel heel de dag :)

Laatst bewerkt: 11 aug 2009
  14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, tot die bloodmounts over de schilden en muurtjes springen, of andere gasten je schilden omtrappen. :)

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen die bloodmounts en Sire's kunnen dat voor zover ik weet.

16. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Normale locusts zijn instaat om de shields om ver te trappen. Volgens mij sinds TU 1 of 2.

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Alle "normale" locust gasten kunnen dat (incl. flamer). En de Sires kunnen dat. De bloodmounts kunnen geen schilden omver gooien of erover heen springen. Wel over muurtjes.

Ik werd net echt weer helemaal gek van dit spel. En ik had niet eens duidelijke lag. Omdat er simpelweg gewoon geen drol meer van klopte. Hier een lijstje:

- Ik kan geen chainsaw remmen door erop te schieten of te slaan (hun mij wel)
    - Ik kan niemand in mijn chainsaw zuigen (hun mij wel)
    - Ik word gestunt wanneer ik geslagen word (hun niet)
    - Ik ben in een keer slaan down (hun in drie keer)
    - Ik ben binnen 5/10 hammerburst kogels down (hun een magazijn)
    - Na 4x hun vol geraakt te hebben draaien ze zich om om vervolgens van de zelfde afstand binnen een of twee kogels mij kapot te schieten.
    - Ik word op de grond gesmeten door de smoke (net als vroeger) (hun blijven netjes staan)
    - Het gebeurd regelmatig dat ik een boomer-kogel op iemand schiet (raakt) en dat hij dat overleeft.
    - Ik sta altijd in mijn eentje te vechten omdat mijn team dom is. Zelfs als ik leader ben sta ik vaak tegen 3 tot 5 tegenstanders te vechten terwijl mijn team weet ik veel waar is.
    - Ik ga down door twee boltok hits (ik moet altijd 3 keer schieten voor iemand down is)
    - De auto-aim van de tegenstander lijkt vaak véél meer aanwezig te zijn dan bij mij.
    - Zo keek er eerst iemand de andere kant op, ik schiet van een metertje hem in de rug en binnen een fractie van een seconden lag mijn hoofd eraf omdat hij tijdens het draaien schoot.
    - Als ik een headshot geef met een sniper gebeurd er vaak niets. Je ziet een spetter bloed en ze lopen gewoon verder.

Dus ik werd net best agressief van dit spel. Ik heb het er even mee gehad. Al dat neppe gedoe. Terwijl ik normaal best fatsoenlijk kan spelen in dit spel. Mijn K/D is in verschillende gametypes ook 2.1 etc. Dus een echte noob ben ik denk ik niet.

Mijn connectie staat dan wel op strict. Daarom ben ik ook nooit meer host. Maar het bovenstaande gebeurde ook in matches waarin ik geen lag had.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat komt bij mij regelmatig voor dat soort dingen.
    Net wel een hele bizarre match gehad.

Met een team van 5 personen zochten we een match. 1 werd gedisconnect, een aantal zagen dat ze tegen elkaar moesten, ik zag lijstje met namen niet. Pas 3sec voor de match begon zag ik lijstje met namen. 1 teammaat in ander team met 3 bots. Wij met 6 personen in een team (waaronder een teammaat en een paar vreemden). Als de ronde begint, kom ik ook uit iemand anders en lopen we met zijn zessen. Vervolgens flinke lag. Niet zozeer zichtbaar, maar wel merkbaar. 1ste mortar shot verdween in het niets, alsof die niet is afgevuurd. Tweede shot zorgde voor een regen op enemy, een bot, maar die merkte niets. Met lancer later nog wel iemand down weten te krijgen. Een ronde later zie ik een teammaat en een bot vechten. Schiet er van afstand met lancer op. Ik ga verder met shotgun, maar sta nog op ruime afstand. Hij dood en richt niet eens op mij, hoor geen schot, geen schietbeweging of wat dan ook en ben ineens dood.
    Was echt zo maf. Sowieso dat we met een volle party begonnen en slechts 3 personen verdeeld over de teams en met bots tot een 6 tegen 4 match komen. WTF. Toen heb ik ook de stekker er maar uit getrokken.

19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had gisteren opeens dit op m'n beeldscherm:

:+

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wtf :+

Deel Deze Pagina