Zet mij ook maar in die lijst! Ik kan vanavond alleen pas wat later op de avond maar er zijn nog genoeg dagen te gaan d8 ik zo
Daag heren/dames, ik ben verslaafd aan GOW 2 en jullie mogen mij graag toevoegen voor het spelen van diverse potjes Greetz Jos B Oh ja, gamertag is Midlake Roscoe
Ik ben op zoek naar echt goede Gears of War 2 spelers. Ik speelde het gister voor het eerst en ik merkte dat ik de sniper weer heel snel doorhad. De headshots vliegen binnen. Dus als iemand zin heeft om horde te doen en/of de multiplayer die behoorlijk goed is (wel eerlijk zijn ) invite me maar!
Nu 2 dagen rust gehad, vind het wel weer eens tijd voor Gears! Vanavond vanaf ± 21:00, wie doet er mee? @ Bonbridge Echt goed zou ik mezelf niet willen noemen, maar een voldoende moet er wel vanaf kunnen dacht ik zo. Ik schijn nog wel eens last te hebben van "domme Rambo acties" though...
Ja maar als je blijft oefenen, begin je meesterlijke rambo acties uit te voeren. Terwijl de rest van de wereld braaf binnen de lasers blijft tijdens een potje horde op security(gaaaaaaap).
Iedereen die Gears 2 wil doen, Execution etc, of horde. Voeg me toe. Ik ben vandaag wel Rond 6/7 online. Dus feel free to join. PS: voor de doorzetters wil ik wel door 1 sessie heen alle 50 waves halen. Voel je je aangesproken, send me a message or a friend request. En btw, als je door de lasers heen wilt komen in security, kun je een smoke nade voor je gooien en dan knal je vanzelf door de lasers heen zonder dood te gaan. Voor degenen die dat nog niet wisten Tag: CE D1CE
Moet morgenochtend vroeg m´n bed uit dus vanavond ga ik niet meer spelen, maar morgen rond 15:00 uur ben ik weer van de partij.
heej, ik wil wel mee doen, ik zoek ook iemand om even de singleplayer in co-op mee te spelen, en dan online ! . Gears of war 2 heb nog maaar net, daaroom dat ik er niet zooo goed in ben, maar in bv. CoD4, CoD5, halo 3 < battlefield bad comapny (efffe opscheppen ) ben ik wel zeer goed in. Dus hopelijk wilt iemand die singleplayer met me spelen en dan online game ! en btw matchmaking suckt idd zwaar. Mijn gamertag is janneke0123 dus voeg me maar toe
Startpost geupdate + aantal FR requests verstuurd. Tijdje geen gears gespeeld omdat ik het zat was, maar heb er nu wel weer zin in. Ben morgenavond de hele avond online.