1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 wisselforum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door tmffirework, 8 nov 2008.

?

Moet er een GoW2 subforum komen?

  1. Ja, het is de game van het jaar!

    50,8%
  2. Nee, daar is niet genoeg content voor.

    49,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey beste moderators en admins,

    Ik sta verbaasd dat er nog geen wisselforum is voor Gears of War 2. De topics lopen over met reacties (500 vandaag al ofzo) en het is niet meer bij te houden. Het is bovendien een van de, zoniet de, beste game van het jaar en een game die bijna iedereen gaat kopen.

    Is het niet tijd voor een wisselforum?
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik vraag me af, is een wisselforum niet een beetje te veel. Ik weet dat het een hele dikke game is, maar waar over wil je al die topics maken. Voor een wisselforum moet je toch echt wel heel veel topics hebben, ik zie buiten een Singleplayer en Multiplayer Topic niks anders voor GoW2, zou ik eerder Fallout 3 een wisselforum geven.

    Maar ja, dat is mijn mening. Sla me niet in elkaar :+
     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden overleggen. Maar idd gears 2 forum is erg erg populair net als de game :) een wisselforum zou niet misplaatst zijn:b:
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben het wel met fiasco eens, en het topic lijkt ook meer een chat te worden dan een informatiebron. Vandaar dus ook die 500 berichten.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het persoonlijk niet echt nodig, zoveel is er niet te ontdekken en wat hulp kan je goed kwijt in het algemene forum.

    Verdient Gears het of is het nodig? :)
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch denk ik dat je best een behoorlijk aantal topics erover zou kunnen maken ;) Maar ik geef het slechts als idee ;)

    en ik vind gewoon dat het normale topic te snel gaat, daarom ;)
     
  7. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ook graag een Wisselforum, want er zijn veel verschillende onderwerpen zoals: Horde, Online, Single Player etc. Dus een klein Wisselforum zou prima zijn :).
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben het eens met Fiasco. Gears of War 2 is vast een hele grote game maar ik denk dat een game als Fallout 3 eerder een wisselforum verdient, er is immers in die wereld veel meer te ontdekken, je hebt denk ik bij die game dus eerder vragen dan bij GoW 2.
     
  9. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    juist fable 2 moet nog een tijdje blijven aangezien je daar 1001 dingen kan ontdekken/doen/uitvinden etc.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dit is -exact- onze beredenatie. Fallout 3 is een grotere kanshebber.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een topic erbij voor over het verhaal te praten.
    En een topic voor iedereen die Horde wil spelen en/of een multiplayer topic.
     
  12. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij de juiste oplossing ;).
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Fiasco, zit je verdorie mijn beargumentatie te stelen? :eek:

    Ik ben het hier dus ook mee eens, aangezien ik het in een vorig GoW deeltje al heb zitten te roepen. :p
     
  14. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het doel van zo'n wisselforum ?
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waar de hell wil je een wisselforum over maken. Dan kun je beter een wisselforum voor Saints Row 2 maken. Daar is meer te doen dan in GoW2.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Eigenlijk, overzicht.

    Grote releases worden vaak gevolgd door heel veel posts en bijna alles uit zo'n game wordt belicht. Vandaar dat we er bij een aantal games (zeker een game als Fable, waar heel veel te doen is) voor kiezen om een wisselforum te maken. Voor verschillende aspecten uit een game wordt een aparte thread gemaakt en iedereen kan zijn/haar zegje doen zonder dat het overzicht kwijt raakt.

    Als er bij een dergelijke grote release maar in 1 thread wordt gepost en je bent een dagje niet op het forum, kun je de eerstvolgende keer als je er weer bent eerst een uur zoeken naar hetgene wat je zou willen lezen..
     
  17. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben ik het mee eens, maar ik vind trouwens ook dat de zoekfunctie op dit forum gewoon slecht werkt. Jullie maken vaak verschillende threads, wat goed is. Maar bij een vraag over de game in een aparte thread wordt vaak meteen doorverwezen naar de speciale game thread. Dit is logisch om het overzicht te houden.

    Helaas werkt de zoekfunctie gewoon niet zo goed mee, je bent vaak echt te lang aan het zoeken voordat je eindelijk jou vraag hebt gevonden. En mensen die elke minuut op dit forum zitten geven dan meteen het commentaar "het staat er al in". Heel leuk en alles en ik wil best zoeken, maar als ik dan 80 pagina's door moet gaan klikken in de hoop het ergens te vinden wordt ik al snel chagerijnig.

    Dat mensen dus een wisselforum willen voor een game waar veel posts in komen, is volgens mij een vraag naar overzicht. Het maakt dan ook niet zoveel uit of de game nu een wisselforum nodig heeft of niet. Het wordt erdoor wel overzichtelijker omdat je dan na 1 verschillende thread kan wijzen die misschien 2 minuten doorgespit moet worden voordat je de vraag vind die je wilt hebben. En niet dat je wordt doorverwezen na 1 thread waar je 20 minuten mee bezig bent.

    Conclusie: Wisselforums voor games die veel threads krijgen is zeker aan te raden. En fix die zoekfunctie, want dit is 3x niks.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben het met je eens dat het vervelend is als mensen alleen reageren in de zin van "Staat er al in" en dan verder niets zeggen. Maar de zoekfunctie is ook op veel manieren te gebruiken he;) Ik heb er persoonlijk dan ook niet zoveel problemen mee.

    Bovendien kun je altijd de vraag nog een keer stellen.. En om een dergelijk antwoord te ontwijken kun je zeggen dat je hebt gezocht, maar dat je het antwoord zo snel niet kon vinden.
     
  19. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zoekfunctie is verder niets mis mee. Je kan resultaten weergeven als discussie en als apart bericht. Als je bijvoorbeeld iets zoekt binnen, bijvoorbeeld, saints row dan zoek je op discussie en dan komen er direct meerdere saints row threads naar boven en weet je waar je moet zijn. Dan kan je daarna eventueel nog binnen die thread zoeken naar het antwoord (op een bepaalde definitie binnen het spel bijvoorbeeld). Ook kan je zoeken op threadtitel als er in een ander geval meerdere threads zijn over hetzelfde onderwerp. Dus de zoekfunctie werkt gewoon naar behoren, alleen moet je even weten hoe je hem het beste toe kan passen. En als je het echt niet kan vinden dan kan je gewoon zeggen, zoals Goiz aangeeft, dat je het echt niet hebt kunnen vinden en dit geeft verder dan ook niets :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina