1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    niet teveel online aub. heb een hekel aan die noobs ;)

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat ik het over online had meneer de pro ;)

Trouwens is er ook nog maar iets bekend over de game? Zoals nieuwe vijanden? guns? etc?

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop weer op een siriously.. achievement dan zorg ik er voor dat ik hem weer als eerst heb op dit forum.

4. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Die tech demo is te vet zeg. Ongelooflijk hoe ze dat blok vlees en die druppel geprogrammeerd hebben. Super vet.

5. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die trailer ziet, heb je meteen weer zin om GoW te spelen tot het november is. :)

6. JeePee

JeePee Guest

Chainsawen voor noobs? Gechainsawed worden is nog veel noobiër ;) Kan niet wachten op deze game!

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig gewoon, vooral die bol, die physics, echt, dit heb ik werkelijk in nog geen 1 andere game gezien, of maar ook wat er op lijkt,

als ze dit kunnen maken, dan kunnen ze binnekort ook water maken wat de law of physics volgt, dus in geutjes loopt, zodat je er mee kan spelen zoals iedereen vroeger deed op het strand \o/

waaarom naar het strand gaan, terwijl je nu voor meer geld hetzelfde kan doen in je woonkamer:thumbs:

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, zagen in GoW online getuigt van zeer weinig skills en geen respect voor de tegenstander. Vaak zijn zagerts (zo zal ik ze maar noemen om niemand te kwetsen) te schijterig om een echt man tot man gevecht aan te gaan en steken ze die kettingzaag vanachter in je hol.

Anyone sed chainzaw aint nub? :+

9. JeePee

JeePee Guest

Wat is het verschil? Iemand van achteren uit elkaar laten spatten door een shotty kogel, of chainsawen? Ik chainsaw dan lekker, want dat ziet er tenminste nog leuk uit! :9 Dood ben je toch als je in je rug wordt gepakt met welk wapen dan ook. Of je tegenstander is écht slecht.

Mooiste vind ik nog iemand chainsawen in een vuurgevecht. Dat er iemand met een shotty op je af komt lopen en je geen tijd meer hebt om van wapen te wisselen. Lekker wallbouncen en die dude gek maken door nadat hij 4x mis schiet hem door midden te zagen :cool: GoW2, kom maar op!

10. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Die kettingzaag uit Gears of War is zeker wel het vetste wapen dan in welke game dan ook. (ok de vlammenwerper in gta is ook echt cool)

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja leuk en aardig die glimmende bol waar je in kunt schieten...

...dus? Wat moet je er mee, 't is niet dat we Gears of War 2 gaan spelen omdat we op een compleet nutteloze glimmende, blubber bal gaan schieten :9

Of ben ik de enige die voor veel bloed en geweld gaat? :)

Ik wil precies slachtingen kunnen uitvoeren, als ik een Locust toevallig in z'n arm zaag, moet z'n arm precies daar eraf vallen, of z'n been, of z'n hoofd doormidden splijten...
    Ja 't is een Locust he, dus dan mag ik er zo over denken, bij mensen doe ik dat :)

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurd al als je iemand zaagt. let maar eens op. (tenzij je als een debiel rondjes gaat draaien tijdens het zagen8) )

En wat die bal betreft. Die staat naturlich als voorbeeld voor een bepaalde feature van de game engine :)

Ze mogen van mij de sniper wat moeilijker mogen maken mbt tot headshots. er zij teveel noobs die denken dat ze kunnen snipen omdat ze eens in de zoveel tijd per ongeluk een bindfire headshot maken.

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die bal laat zien hoe realistisch de nieuwe Engine is, dat het nu zelfs al heel realistisch kogel schotten kan opvangen.

Of ben ik nu een van de weinige die dit soort dingen heel vet vind om te zien? Tot wat een engine toe in staat is? :p

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gisteren weer even Gears of War opgepakt, online in de eerste round drie headshots, alle drie met sniper. Ik ben ook zeer benieuwd naar eventuele nieuwe wapens in deel twee. Ook hoop ik ook dat eindelijk dat ''Host-Voordeel'' wordt aangepakt, dat is echt een dik minpunt aan de game!

15. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Voor GoW2 gewoon gaan voor meer, meer wapens, meer en grotere maps, meer en betere tegenstanders, meer singleplayer, meer mensen in coop enz.

Die techdemo ziet er trouwens inderdaad zeer vet uit ben benieuwd wat de mannen van Epic er mee kunnen doen.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    I dont really agree with you my man. Chainsawen zie ik zeker niet als een noob actie! Probeer maar eens iemand techainsawen als je vlakvoor hem staat, hij hoeft maar 1 keer teschieten en jij kan weer overnieuwe beginnen met zagen....Dus tja ligt eraan hoe je het bekijkt :9

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn situaties te noemen dat zagen ongepast is. (meerdere personen tegen een en dan komt er nog een mongooltje met een zaag aan) maar verder kan zagen een goeie taktiek zijn. Ik gebruik em nog wel eens als het 1 tegen een is en je rond een paal of muur aan het klooien bent.

18. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    blijf het zwak vinden, maar maakt niet uit. als jullie me willen zagen ga je gang. ;) zo dichtbij kom je toch niet met je zaagje. dan lig je al in brokken op de grond :lol:

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    imma sniper guy. ik zaag alleen als het nodig is... of als ik iemand wil pesten }:]

maar dit is een gow2 topic :)

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ach zo kan je over elke wapen zeiken, je hebt mensen die de chainsaw noob vinden. En andere mensen vinden weer Shotgun noob, en zo is het ook met sniper enz.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina