1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

AgentSmith Guest

2. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat filmpje echt niet veel mooier als deel 1 eigelijk:confused: leek gewoon precies hetzelfde... maar neemt niet weg dat ik hem waarschijnlijk wel ga halen:9

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Te grote avatar :|

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    het enige wapen waarover je niet kan zijken zijn de smokes 8) maarja, daar kan je ook niet mee killen.

dubbelpost:'-(

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Daar kunnen ze wel over zeiken! Als je iemand downt hebt en je slaat die smoke in z'n lichaam gaan ze ook zeiken! :+

6. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er wel iemand mee killen :+
    Als iemand down ligt moet je hem 1 of 2 keer beschietten met pistol, zodattie net niet dood is. (gewoon op zn rug, niet zn hoofd)
    En dan kan je met die smoker op zn hoofd slaan, dan sla je hem eraf _O_

OT:
    Vond die eerste trailer eigenlijk wel meevallen..
    Hopelijk snel meer nieuws! :D

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ja dan wel.. maar dan was ie sowieso al ten dode opgeschreven

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Sinds Gears 2 is aangekondigd lijkt het erop dat er weer een hoop mensen Gears 1 weer gaan spelen, ik zelf ook! Blijft vet! _O_

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht lees wel wat er bij staat. Het was de nieuwe engine lopend in een oud level. Oftewel qua graphics is er geen verandering te zien alleen qua mogelijkheden.

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het enige wapen die IK gay vind ik Gears of War is de hele Lancer. Het zagen is triest en mensen die je van 100km lopen te sprayen zijn NOG gayer dan zagerts dus dat hele wapen moeten ze ff tweaken dat we geen sprayfeest krijgen in GoW2.

Ik weet niet of het al gezegd is maar je kunt met een Amerikaanse account een hele vette GoW2 theme downloaden. Moet je zeker ff proberen.

11. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap uberhaupt dat gezeik over noob acties niet...

niet ieddereen zit dagenlang te kutten zodat hij precies weet hoe te schieten zonder richten... =(

soms vraag ik me wel eens af waarom sommige dat online gebeuren zo fucking serieus nemen, ik ga namelijk puur voor de fun of ik nou win of verlies :b:

Maar genoeg daarover, GOW2! Goed nieuws voor de zeiknatte ijskouwe wintermaanden 8)

12. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, CD erin, sigaret erbij (voor de rokers) wat drinken, en volop spelen. :D Echt waar, ik hoop dat ze niet "teveel" over de game vrij laten want moet wel beetje verassing blijven. :)

13. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nou, ik weet niet waar jij je 70 euro aan uit denkt te geven maar ik heb niet genoeg aan een singleplayer van 10 uurtjes. Zonder online mode was GoW echt een stuk minder leuk dan het nu is. Ik beschouw Gears nog steeds als de beste game ooit en dat komt mede door de geweldige online mode. Dus dat is waarom ik online zo serieus neem, zonder online geen GoW.

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spreek voor jezelf:)

Ik weet niet waar jij je 70 euro aan gaat uitgeven, zijn de games 10 euro duurder geworden?
    maar je hebt geen geljik, ik ging ook gewoon relax spelen, en had ook gewoon lol,drm deed ik ook player matches, wil je serious gaan spelen, doa dan ranked matches:)

snap wel dat jeje ergert aan mesnen in ranked matches en het niet serious nemen en het express verknallen voor je teammates,

Laatst bewerkt: 23 feb 2008
  15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Noob acties = acties waaruit blijkt dat iemand zuigt in een spel... Kettingzagen is niet vaak bruikbaar in een game, maar als jij een keer keihard wordt aangepakt door iemand die je zaagt, moet je niet gaan mekkeren dat het een noobactie is.

Eigenlijk is GoW 1 helemaal perfect, nog een beetje het cover systeem tweaken en het host voordeel verminderen, en je hebt een fantastisch deel 2.

In de singleplayer mogen ze van mij allemaal leuke nieuwe fratsen stoppen, als ze maar geen gekke dingen met de multiplayer gaan doen.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal perfect? De netcode zuigt en dat resulteert in meer dan alleen hostvoordeel. voor de rest perfect gebalanced :)

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt benieuwd hoe ze GoW 1 willen gaan overtreffen. Zoals hierboven al staat: eigenlijk is GoW gewoon perfect. Er zijn geen grote dingen die écht beter moeten. Het spel is perfect uitgebalanceerd. Als ze het nu gaan verneuken met 30 verschillende soorten wapens en 10 soorten granaten dan ga ik echt balen.

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Simpel. Een beter verhaal, meer diepgang, ALLE bugs en irritaties eruit halen, meer gamemodes, betere graphics, een meer customizabele(wat een woord 8)) multiplayer en een paar nieuwe wapens en maps. Dat is best te doen in 2 jaar toch?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    och kom op , gow was heel goed maar toch zeker nog niet perfect, als je ziet wat ze met de nieuwe Unreal engine kunnen toevoegen aan interactiviteit met de wereld dan kan er toch nog best wel veel verbeterd worden en das toch alleen maar mooi :) ik ben vooral benieuwd wat voor levels die nieuwe softbody physics gaan opleveren (grote vleesbal) Stel je het level Cortana voor uit halo3 maar dan is de omgeving helemaal zacht en plakkerig en bloed en reageert als je er op schiet :d dat soort dingen kunnen ze dus nu bouwen , voeg daar de verbeterde water physics aan toe + vernietigbare omgevingen en je kan bijna niet anders denken dan dat de leveldesigners zich helemaal kunnen uitleven :d

20. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik het zo lees moet ik het ook maar is online gaan spelen.
    ik heb het al wel is geprobeert maar ik vond er nix aan, ik vind het veel ste moeilijk online volgens mij is er een hele andere techniek nodig. maar daar kom ik nog wel een keertje agter hoop ik

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina