1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik kan niet wachten, MrX! _O_

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Maak ons maar lekker gek :'-( :cool:

3. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in welk level zit die dan. ik kan het me niet herinneren dat ik die gezien heb dus dat moet wel ff dan.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Voordat die Beserker komt in Act 1.

5. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Dan word hij door General R.A.A.M. doorboort.

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie momenten :)

Lijkt me wel echt heel vet om tegen grotere monsters te vechten enzo... Maar ik vond de normale gevechten toch altijd wel het leukste van GoW... Hopelijk zijn deze ook nog genoeg aanwezig. En anders is dat online nog wel :)

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mooiste cutscene ooit. Ik heb het volgens mij al 50x gepost maarja ^^

En je moet voor die theme een USA account maken en daarmee gewoon de theme downloaden :p Eerst maak je een us hotmail account en dan is je xbox account automatisch us.

8. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aardig gestraft voor mijn pats-gedrag hiero. :'-(:'-(:'-(

Het is hier nu donderdag 5 uur 's ochtends en ik heb de presentatie van GoW2 gemist. weeeeheeeeeheeeee.

Jullie moeten weten dat ik niet enkel Xbox doe, maar ook Windows en Office, Office voor de Mac, Muizen, toetsenborden en webcams. Mijn divisie doet zelfs Surface en Sync, die hopelijk ook (ooit) eens naar Nederland komen.

Toen ik naar de agenda keek zag ik dat er wat algemene marketing presentaties waren van Xbox, tegelijkertijd met de presentaties van onze nieuwe line up PC hardware. Op donderdag ochtend stond "Xbox 360 en Windows Vista games", dus ik dacht, mooi, even onze nieuwe PC hardware checken.

HEB IK DUS VAN MIJN COLLEGA'S GEHOORD DAT GOW2 TIJDENS DE ALGEMENE MARKETINGSESSIE IS GETOOND DOOR CLIFFY B.!!!!! fukkaduk zeg, heb ik die dus gemist. Wat erg zeg, ik baal nog...

Het goede nieuws is dat we wel met groundbreaking nieuwe PC hardware komen. Echt weer een top innovatie, waar ik nog niets over mag zeggen, maar echt iets waar ik zelf en waarschijnlijk vele andere PC gebruikers op hebben zitten wachten.

Mijn enige kans is dat ze tijdens de Xbox 360 games presentatie de GoW2 demo herhalen. Bovendien is er vanavond een product fair, waarin je zo veel als mogelijk alle nieuwe producten mag aanraken. Hopelijk zit GoW2 daar tussen, maar ik twijfel wel enorm.

Mijn collega's die het wel hebben gezien zeiden overigens dat ze enorm onder de indruk waren van GoW2. Grafisch (bijna niet voor te stellen) echt een enorme stap vooruit. Veel meer 3D gevoel, wat echt het realisme dat je er zelf als Marcus rondloopt naar een nieuwe niveau trekt. Ze hadden het over scenes (ik verklap niets) die ze echt kippenvel bezorgden. Let wel: ingame beelden van momenten die echt legendarisch/episch gaan worden. Naast mij is er eigenlijk maar 1 echte liefhebber van GoW in het team, maar allen waren er helemaal vol van.

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Klinkt vet. Jammer dat je het gemist hebt. Maar waar slaat het op dat je er nik sover mag zeggen. Wat als je het wel doet? Geven ze je straf?

10. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan wordt hij ontslagen en waarschijnlijk ook een dikke boete

11. Shizzel

Shizzel Guest

Hij moet waarschijnlijk een NDA (zwijgcontract) ondertekenen, omdat belangrijke informatie niet verklapt mag worden door journalisten e.d. maar alleen op goede tijdstippen door het team zelf. Als hij dat wel zou doen zou hij waarschijnlijk ontslagen worden en een boete krijgen.

Edit: Damn you splatman!

12. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef daar geen NDA voor te ondertekenen. Wat er in zo'n NDA staat is namelijk een standaard onderdeel van mijn arbeidscontract. Het publiekelijk openbaar maken van confidentiele bedrijfsinformatie is niet toegestaan.

En je kunt dan wel splatman damneren, maar die heeft het wel helemaal bij het rechte eind.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de reden tot damnatie is denk ik dat hij net te laat postte:p

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde MrX, maar volgende keer beter er komen vast nog zat van dit soort dingen? Ik weet nu al dat ik jaloers ga zijn als jij de game ook maar 1 dag eerder hebt. En dat zit er volgens mij dik in :)

15. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Is tegenwoordig bij elk zichzelf respecterend bedrijf het geval, alleen de mate van handelen zal verschillen naar gelang de precieze omstandigheden.

Maar iig leuk om te horen dat het er goed uit komt te zien

16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om het kort te maken, hij mag geen dingen verklappen omdat hij dan gezeur krijgt en hoogstwaarschijnlijk van o.a. alle converenties (spelling?) wordt "gebanned".

Hij mag bevoorbeeld wel weer zeggen dat alles er op en top uit ziet en dergelijke, maar niets verklappen.

Toch wel intrigerend dat MrX dat heeft kunnen bijwonen (balen van het missen..). Laat ons het horen als je het alsnog gespeeld hebt. Misschien kun je een soort grafische vergelijking met GoW1 voor ons doen? (Zonder wat te verklappen van scenes! :D)

17. Shizzel

Shizzel Guest

Ik postte net iets later dan splatman, daarom het damneren, niet omdat ik dacht dat hij het fout had oid ;). Jammer dat je het gemist hebt!

@ Mr.Xeno: Het is conferenties ;).

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Een grote schop later..

Ben benieuwd wat we te zien krijgen bij de eerstvolgende gamebeurs! Deze ga ik zowiezo blind kopen, gears of war 2 is een must voor mij!

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En welke beurs is dan de eerstvolgende?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu nog op de film wachten die in 2010komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina