inderdaad het is beter om een hoofdpersoon niet te veel laten praten, vooral niet in first person game,
maar ik vind wel dat ze de personen zoals Dom wat beter moeten uitwerken want ik had ik erzelf ook geen sympathie voor,
ik had wel gehoord dat Dom zijn vrouw of verloofde wilt gaan redden. dus ik denk dat het qua verhaal en sympathie wel word verbeterd
maar dat first person shooters niet geschikt zijn om sympathie op te wekken is niet waar. neem half life 2, de personages zijn heel goed uitgwerkt, heel goed verhaal, terwijl de hoofdpersoon nog nooit 1 woord heeft gezegd.
en je krijgt wel sympathie voor de andere personages.
goed verhaal in shooters kan wel, en sympathie voor de personages kan ook, dat bewijjst half life 2, alleen gow had dit gewoon niet, en die game ging ook meer om het door midden zagen en de brute actie dan om het verhaal.
voor de duidelijkheid, ik heb hier over de personages, en niet de hoofdpersoon, sympathie kan je daarvoor niet hebben want als het goed is gedaan kom je helemaal in de game en in de sfeer dat jij gewoon de hoofdpersoon bent
Laatst bewerkt: 9 apr 2008