1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ligt wel aan de game. Er zijn namelijk ook games die wel toffe ondergrondse levels hebben, hetzij in beperkte mate. Maar hier word ik nou niet bepaald vrolijk van:

Staat er los van.

Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is dan zonde, vond persoonlijk tweede level ook erg tof. Maar onder de grond was gewoon beetje saai.

Nou'ja misschien eens proberen? GoW is mijn meest gespeelde xbox game en nou'ja ik heb misschien de campaign 2x uitgespeeld maar daarna alleen MP gespeeld.

Denk dat je toch uiteindelijk vaak dit soort games MP gaat spelen. Al is de SP natuurlijk ook wel belangrijk.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vaak genoeg geprobeerd, maar vond het gewoon niet leuk.

Te weinig game varianten, geen respawnen, alleen maar team-based.
    Geef mij maar Halo 3 of CoD4.

De MP van GoW is gewoon niet mijn ding. O-)

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Deel 1 vond ik ook maar middelmatig hoor. De graphics maakte veel goed anders was het voor mij ook gewoon een game zoals 1000 anderen. Het verhaal was oppervlakkig en de gameplay vrij repetatief, de bosslevels vond ik wel vet gedaan. Ander minpunt was dat de SP zo kort was. Hopelijk krijgt deel 2 wat meer diepgang.

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ach misschien komt daar verandering in, in deeltje 2 dan. (hoop het persoonlijk niet eigenlijk) ;)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom hoop je van niet? ;)
    Als die dingen die ik noemde gefixed worden, hebben we alletwee plezier aan de MP van GoW2.
    Jij blijft op de 'oude' manier spelen, en ik heb plezier met de nieuwe opties. :D

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk vond ik de team-based flank style erg vet. Speelde vaak met een guest of een vriend en gingen mensen flanken en afleiden etc en dan in de rug knallen.

Ik vraag me nu ook af of de MP meer dan 8 mensen zal hebben. Natuurlijk zou het mooiste zijn dat ze er gewoon nieuwe modes bij doen. De tradi multiplayer 4 vs 4. En misschien a'la halo ofzoiets. (dus gewoon team deathmatch etc)

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een game mode waarbij je kan respawnen hoor :): Die zat bij een update. GoW is trouwens gewoon teambased. Ik kan me niet anders voorstellen. Het is geen halo :)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Welke mode is dat dan?

Ik kan me het trouwens goed voorstellen dat de MP niet teambased is hoor. :cool:
    Ik vind gewoon dat ze je die optie moeten geven om een FFA match te spelen. Dan kan jij lekker je teambased varianten spelen, en ik mijn FFA.

Is toch hartstikke vet! GoW Free For All. Je weet niet wat leuk is. :+

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Annex, zie het als king of the hill. Je wordt gekilled en respawned gewoon weer. Check it out zou ik zo zegge ;).

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ieder zijn ding. Ik vind persoonlijke de MP van GoW de vetste die ik sinds tijden heb gespeeld. Maar ik hou van team-based en de gehele sfeer en gameplay spreken mij enorm aan. Niet voor niets speel ik alleen nog maar GoW online, en dat sinds de release.

Wel vind ik de MP mogelijkheden in GoW een beetje karig. Toevallig is het precies mijn ding maar ik kan me heel goed voorstellen dat het voor heel veel anderen net niet is wat zij willen. Een zooi opties erbij en deeltje 2 is voor een hoop mensen online de game die een hoop maanden zal worden gespeeld. Want dat het online gedeelte van GoW verder goed in elkaar steekt is wel duidelijk.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met respawnen is dat niemand meer voorzichtig doet en het taktische weg gaat. Net als bij ffa. Dat wordt chaos.

13. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ewwwwwww nee zeg, jakkes, liefst geen FFA.

Nou vind ik FFA vreselijk in welke shooter dan ook, maar GoW zou je er pas echt mee verpesten.

"Jullie tweeen linksom, dan gaan wij tweeen rechtsom." Dat is voor mij dus echt GoW. Gezellig samen tegenstanders doormidden knallen of in kleine stukjes snijden. Heh, lekker, gezellig, samen. :b: *)

Ik kon het niet meer met je eens zijn. Helemaal eens. Al die rambo's met dat stomme respawnen: het verschil tussen RB6 alle versies en LockDown >>> niemand vond LockDown leuk.

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Kleine stukjes? Grote brokken! Met de darmen er nog uit hangen

15. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wel op een gezellige manier. "Kijk eens wat ik doe jongens" Zo toch?

(Bij FFA heeft ook niemand door dat ik gil als een meisje wanneer ik omsingeld word)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb hier zo te zien een wat andere smaak qua MP modes dan de rest. :+

Ik houd juist van Rambo style gevechten.
    Chaos ftw \o/

17. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar mis je dan niet de suspens, de spanning van het kan elk moment over zijn? Wie staat er acher dat muurtje: vriend of vijand? Sluip door, kruip door. Mammmmiiieeeee ik ben bang???

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk heb je die spanning dat het elk moment over kan zijn. Juist bij FFA heb je dat, omdat je geen teammates hebt die je ass komen redden. :cool:

Heerlijk ook als je in FFA een behoorlijke killstreak weet te halen. :D

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de spanningsloze gevechten heb ik ut3. Gow is eigelijk de enige game waarbij ik bij elk gevecht m´n hart voel kloppen. Als ik een halve minuut aan het bouncen bent met iemand dan moet ik soms wel even bijkomen. om over de sniper nog maar te zwijgen :)

20. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan is over niet echt over, je respawnt zo weer, terwijl je anders moet wachten tot het volgende potje.

Nou ja, over smaak valt echt nooit te twisten. Het is maar goed dat er zo veel keuze is op de 360 O-)

Een avondje GoW is voor mij echt topsport. Direct slapen of zo is er dan niet bij. Eerst even een uurtje of zo chillen en weer tot rust komen. Hartslag onder de 200 zien te rkijgen en zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina