1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit die ook bij je in het team dan. of is die alleen online te zien.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wie zegt dat die vrouw speelbaar is online? Ze speelt wel een rolletje in de singleplayer als de vrouw van Dominic als ik het goed begrepen heb. Maar over extra speelbare characters in de multiplayer is volgens mij niets bekend gemaakt. Over 5 tegen 5 ben ik wel enthousiast. Dat is precies goed denk ik. 7 tegen 7 of 8 tegen 8 zou teveel zijn geweest

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen ze vast wel. :)

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me heel raar als ze wel een grote rol heeft in de story mode, en vervolgens niet in de MP speelbaar is. Ben sowieso wel benieuwd wat ze nou nog gaan verbeteren aan de Multiplayer buiten het host/client/lag gedoe.

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    De mp wordt verbeterd en uitgebreid. Ik hoop dat ze daar ook de netwerk code mee bedoelen.

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand zegt dat maar of het nou kan of niet iedereen gaat er toch mee spelen. Hallo heb je gezien dat ze blond is? En het gaat dus om een vrouw he voor de duidelijkheid! Vrouwen zijn anders gemaakt dan mannen he? Als ze alleen in de sp zit wordt de mp niet gespeeld namelijk duhh:+

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoezo, was de netwerk code slecht dan? MP heeft bij mij altijd super vloeiend gedraaid.

8. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Active reloads en het bash-gebeuren. :{

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt te zeggen dat je Active Reloads en sniper melee niet goed vind?

Vind het juist wel goed dat mensen zonder de skills voor een headshot ook nog wat hebben aan de sniper. Zou alleen wel fijn zijn als je Actives uit kan zetten als game optie. Dan kunnen de echte bazen gewoon zonder spelen:cool:

10. dijkstra.frank

dijkstra.frank Je weet toch!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de gameplay in de mp ook niet hinderlijk.
    Je kon best rekening houden met een active reload sniper..

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het ook wel fijn. Hopelijk is het nu altijd active met sniper. Of is de reload sneller. Want zonder active had je bijna nooit iemand met sniper.

verder hoor ik veel mensen zeiken dat er niet meer als 5 v 5 komt. Maar dat vind ik juist goed. Zo kan je teminste tactisch blijven. Dat was juist altijd goed aan GoW. Ook vond ik het altijd gezelliger als je met een paar in een game zat ipv dat je met 16 man in een game zit. En dat vind ik bij GoW best belangrijk aangezien je in die game toch vaak zit te praten met andere gasten.

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd active met sniper? Nu moet je echt gewoon goed zijn om een headshot te maken als iemand vreemde bewegingen maakt. Gears is het enige spel waarbij het echt nog een kick geeft als je een headshot maakt met de sniper.

Ik bedoel, wat is er leuk aan dat je iemand zonder eigenlijk ook maar een beetje te mikken neer kan knallen?

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    5 Keer groter.
    Langere campaign... :9

14. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Moest ook wel toch? :')

15. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind 8 uur ook goed. Als het wel 8 fantastische uuur zijn. Maar 5 keer groter is ook zeker goed :)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad. Dat activen met de sniper is zoo irritant. Ik erger mij mateloos omdat ik dan wordt neergeknalt door een active schot. 1 schot en je bent al down.. Hetzelfde geldt voor die trieste kerels waarmee je een sniper battle voert, dat diegene elke keer blijft active pakken.

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Leer headshots maken of blijf er af. Min één respect voor die gasten! :mad:

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt dan aan de sniper, maar het active reload vind ik juist goed, iets toevoegen aan het spel, alleen wel irritant dat het 1 shot 1 down is in gow,
    maar geef active reload niet de schuld!

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als er geen active was, kon je ook niet met de sniper iemand in 1x downschieten.
    Ook vind ik dat de lancer wat minder krachtig mag zijn, vooral bij de hosts merk je dat je toch echt te snel down gaat.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Hoop op een soort van vlammenwerper, lijkt me wel bruut bij GoW. Voor de rest er voor zorgen dat de shotgun wat minder sterk word. Iedereen kwam gewoon op het laatst naar elkaar toe en begon te schieten met dat ding, en dan maar hopen dat jij levend eruit komt. Ik wil gewoon weer lekker tactisch spelen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina