1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En Gow fanboy, wat is de toegevoegde waarde van jouw post?? Of heeft "vet" soms meer waarde dan "bagger"?

Van mij mogen ze hem in de eerste persoon maken, veel intenser en realistischer. Third person games nemen het "ik loop hier zelf gevoel" weg.
    Net als dat je bijvoorbeeld in Rainbow six LV af en toe "buiten je lichaam treed", ook zo jammer, het haalt je helemaal uit de game.

Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik kocht gow op de gok, ik had er goede dingen over gehoord en heb er geen seconde spijt van gehad dat ik hem hem gekocht:thumbs:

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    En irritant menneke, ...(vond ik gewoon leuk om er ff neer te zetten8))

GoW hoort 3rd person te zijn. Ik heb liever nog een paar goeie 3rd person games dan de zoveelste middelmatige 1st person. Ik beleef GoW trouwens veel intenser dan welke 1st person dan ook.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    GoW hoort gewoon 3d person te zijn. Als het 1st person zou zijn, zou alles niet meer zo vet zijn.

5. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GoW draait om het cover systeem, en dat kan alleen 3rd person.
    Zoals Cliffy B heeft gezegt, 1st person combineren met cover systemen gaat niet. Dan sta je met je neus op die muur, en in 3rd person kan je alles goed zien.

6. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sry voor de fans, maar ik vind wel dat gezegd mag worden dat GoW nogal kk-hard zuigt in alle opzichten.
    campaign veel te kort en veel te veel oninterressante levels.
    Online multiplay, daar wil ik niet eens over beginnen =(

Het klopt wel dat ze met gears of war een game hebben gecreerd die echt ZOOOOOO hard zou kunnen pwnen, maar voordat dat gaat moeten ze er echt veel aan gaan fixen!

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lol. :+ Leg 's uit waarom die MP zo zuigt dan? En waarom word die game zeker enorm veel gespeeld, zowel lokaal als via Live? Ik speel 'm nog steeds bij/met maten thuis en 't enige wat ik er op aan te merken heb is de korte singleplayer. De MP is fenomenaal. Instant Join co-op, je bent wel slim als je dat bedenkt! :eek:

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Instant join coop zat ook al in Brute Force (2003 ofzo :+)

Ik vond de Singleplayer eigenlijk precies goed zo. Twee verschillende campaigns zou denk ik wel mooi zijn, locust en human. Dus de lengte van de Gears 1 campaign, maar dan x2. In de mp speel je ook met humans èn locust, dus zo gek is dat idee niet.

CTF in de multiplayer lijkt me inderdaad ook een goed idee, misschien ook Counterstrike en andere objective games.

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou inderdaad wel vet zijn als je met 6v6 zou kunnen spelen ofzo, of ook een soort Big Team Battle! Maar als ze maar wel het mach/host systeem behouden en niet zo'n zuigend systeem als met halo doen dat je gewoon in iets wordt gezet zonder zelf een level te kunnen kiezen enzo! Dat je dan wel er zelf voor kunt kiezen wat je wil spelen en in welk level!

Maar please laat de wapens hetzelfde, die waren zo geweldig geballenceerd!

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    vond je.. ik vond de shotgun voor de host toch behoorlijk overpowered..

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zowiezo moeten ze dat host gebeuren weghalen. Dat was het grootste minpunt van GoW. Ik denk dat iedereen die online heeft gespeeld het wel met me eens is.

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dedicated servers werken gewoon het beste. Dan hoor je tenminste niemand meer klagen over host advantage.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2008
  13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind wel dat de lengte van de game en mischien een beetje meer variatie op gamegebied best welkom is..

En qua graphics verwacht ik hem stukken mooier.. ik kan me bepaalde renders nog wel herinneren van Gears die ik niet terug heb gezien in de game..

14. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een hekel aan 3e persoons shooters. maar gears of war vind ik wel vet, het zit eigenlijk een beetje tussen 3e en 1e pesoons shoorter.

15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als jullie 3rd person shooters niet trekken ga je toch gewoon lekker fucking cod4 ofzo spelen? Moeten alle 3rd person shooters veranderd worden in first person shooters ofzo. Ik ben blij dat er nog een is die zo goed is dus ik snap jullie probleem echt niet. DvD heeft wat mij betreft groot gelijk. GoW is wat het is, een topgame. Als je dat verandert voor die paar zeikerds die denken er verstand van te hebben verneuk je wat mij bereft de hele game.

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schenk er toch gewoon geen aandacht aan, als ze third person shooters niet leuk vinden kopen ze GoW toch niet? Probleem opgelost.

17. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is precies wat ik duidelijk wil maken! Fijn dat je het met me eens ben. Hopelijk krijgen we nu niet meer van die bullshitposts van mensen die het beter weten.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben een groot fps fan maar vind dat er tegenwoordig teveel bedrijven FPS'en maken..... t lijkt wel of de 3rd person actiegames waar er pak m beet 5-6 jaar geleden nog tientallen per jaar van uitkwamen aan het uitsterven zijn terwijl de markt overspoeld word met matige fps crap. Ik heb zelf de afgelopen maanden Halo, COD, Orange box gekocht allemaal fantastische games maar dat betekent wel dat ik qua fps echt wel voorzien ben. Ik smacht dan ook naar een Ninja Gaiden 2 of GOW2,.. weer eens wat vette 3rd person actie ter afwisseling (tomb raider underworld kan hopelijk ook in dat rijtje). Wie zitten er nu echt te wachten op games als Blacksite en SOF3? laat die ontwikkelaars wat anders verzinnen ipv de kansloze strijd met Halo , COD en Orange Box aan te gaan... Wat is re bijvoorbeeld gebeurd met de Psi-ops en the Suffering franchises van Midway? Zijn die teams nu hun talent aan het verspillen aan bagger als blacksite? /end rant

kortom 3rd person FTW :d

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    met fps games kan je flink sjoemelen met de graphics..
    maar met third person games zie je meer dan met firstp en je moet dan ook nog eens de scale uitrekenen wat met fps makkelijker is.

maar lets stay on topic..

ik vind toch dat deze gears meer animatie mag hebben qua motion van de characters en dat het rennen mischien iets makkelijker gemaakt kan worden..

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    iets minder plakken als je roadie run doet idd,.. wat leuke vijanden erbij zou ook cool zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina