1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
  2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die trailer vind ik trouwens vet. Niet echt veel te zien, maar het is heel vet gedaan. Ook qua geluid. :)

[yt]8v5z9qm-6BI[/yt]

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zeker erg mooi er komt dus een nieuw soort van melee ;)

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, zo te zien wel. :) Een ik-doorboor-even-je-darmen-met-de-lancer-als-je-het-niet-erg-vindt-melee. :lol:

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me al helemaal vet als je een soort gevechtje hebt wie bijvoorbeeld het snelst op de a knop kan tikken voordat er beslist wordt wie wie gaat doormidden gaat zagen.

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst, deel 2 ga ik ook wel kopen, want al was het exact hetzelfde als deel 1, dat is gewoon vet!

Alleen ja, ik verwacht van GoW 2 niet echt bijzondere dingen ofzo... Hij komt ook al best wel snel vind ik en volgens mij veranderd er bijna niks, op wat grafische verbeteringen en misschien en extra zaag-actie... Dat is mijn vermoeden, maar goed, zoals mijn eerste zin al verklaarde, het zal me een zorg zijn, het zal toch wel weer vet worden :)

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen vast ook andere wapens en een uitgebreidere multiplayert :) Dat lijkt me iig wel leuk.

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik wilde zeggen op je reactie:
    Dat is dus weinig bijzonders qua nieuwigheden.

Maar als ik er zo over nadenk... Wat zou ik nou eigenlijk meer willen zien? Dan weet ik eigenlijk ook niet zo goed wat...
    Maar aan de andere kant, er is wel een heel hoop te verbeteren, alleen ik kan m'n vinger er niet zo opleggen...

Als ik denk aan GoW 1, dan vond ik dat heel vet, maar je eigenlijk kon je bizar weinig doen.
    Met 1 knop kon je rennen, schuilen en springen.
    Je kon schieten, zagen en bommetjes gooien.

Ja... Dat was het wel. Eigenlijk heel weinig, het was ook meer een intensieve rollercoaster ride die vrij snel voorbij was, maar waarbij je even op adem moest komen als je de achter je kiezen had en dan daarna pas bij de gebreken stil ging staan.

Meer interactiviteit zou me we leuk lijken. Want met de omgeving kon je helemaal niks doen. Misschien is het leuk om dingen op te kunnen pakken en dat dan combineren met puzzels. Maar ja... Dat haalt de vaart er weer een beetje uit...

Want vinden jullie dat er nog moet worden verbeterd? De multi-player vond ik wel vet zat. Hoewel er best meer mensen in het speelveld hadden gemogen, maar ja, dan werkt dat schuil-en-schiet principe weer niet meer omdat er dan van alle kanten vijanden komen...

9. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze in ieder geval de lancer wel verbeteren, online dan, het leek online echt net een stofzuiger als je iemand zaagde, je werd er letterlijk ingetrokken van 5m afstand..
    Voorderest, net als Tsux zegt, zou ik ook niet echt punten hebben wat ze beter/anders zouden kunnen doen..

Maar in ieder geval wel vet dat hij, volgens de trailer (die overigens echt gaaf is) in November (al..?) komt..
    Ik gok dat mocht hij in November komen op de 18e komt O-)

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    de 1 was goed de 2 wordt beter.Kom maar op met dit game.Toppers genoeg dit jaar

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zowieso wordt de omgeving meer interactieg zoals ze in de Engine demo lieten zien (destructible cover) en als je die demo als indicatie mag nemen worden de gevechten ook grootschaliger

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan iig niet wachten op dit spel. Gears was voor mij de vetste game-ervaring van deze generatie consoles en deel 2 koop ik blindelings.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zozo, internet doet het een dagje niet, en gelijk mis een grote aankondiging als dit.
    Ik ga de trailer maar eens snel downloaden!
    En kijken wat ik nog meer heb gemist. :+

Dit had ik iig al goed voorspeld: November 2008. :cool:

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is geen trailer, is een nietszeggende teaser, niet ingame.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Beter dan niks. :)

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoor ik op de achtergrond Dominic doodgaan? denk wel dat het iets met het verhaal te maken heeft :).

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo startpostje aangepast!

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je deze beelden ook gezien dan? : Klik hier dat is de nieuwe engine lopend in een gow 1 level. Naja das laten we zeggen een beetje ingame :)

Toen ik al die locust zag lopen dacht ik meteen al een spelmodus waarin je kon oefenen tegen zoveel locust. Zoiets lijkt me echt super :)

Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ja en ze bewegen allemaal net anders.. dus je krijgt niet zo'n copy paste effect..

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ziet er goed uit zeg!! :eek: Vooral als Marcus in dat water staat en wat rondrent en schiet. Mooi werk. :cool: Kijk uit naar GoW2 ^^

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina