Ook bij mij order in behandeling . Komt dus goed. Laten we collectief namens xbw.nl hen een kaartje toesturen voor deze goedkope game
Dat die orders in behandeling zijn genomen zegt niks. Dat gaat gewoon automatisch. "oh order 235252 is betaald" >> Betaald = ja.
Ik heb nog geen e-mail gehad Komt dit later, of is er iets fout gegaan? Edit: Of komt dit misschien doordat ik over heb gemaakt via het internet en dat het dan wat langer duurt?
Als het allemaal zo geautomatiseerd gaat, zonder dat er goed na wordt gekeken is dit alleen maar positief. Het feit dat zoveel mensen deze game (soms zelfs 3 dubbel) besteld moet toch wat zeggen? Er zou iig een belletje moeten gaan rinkelen.
Ohja als iemand er 1 teveel heeft besteld en tekoop doet, hier heb ik wel interesse ^^ Maar dat zal wel niet
Ik denk niet dat ze dat zomaar verkopen. Volgens mij krijgen jullie nog een berichje dat het niet klopt, dat jullie meer moeten betalen. Ze zijn niet gek daar, weten jullie wat voor verlies ze anderss kunnen gaan lijden.
Het is een over een komst en geen komma fout, zoals je eerder hebt kunnen lezen ... maar we wachten even af
jammer dat je niet hebt besteld met Free-ID, toch nog weer 10% eraf, naaien die Free ik denk dat de lucky ones onder ons die op tijd erbij waren hem echt gewoon krijgen, tis alleen niet te hopen dat ze zich nu gaan vastpinnen op die releasedatum... want je kunt nu dus ook Kameo pre-orderen voor die prijs, alleen als je de huidige versie bestelt, dan betaal je het volle pond