1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 29,99!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 13 sep 2006.

  1. sherudo

    sherudo Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook twee besteld (was gellukig op tijd) en al twee bevestigingen gehad van de FREE. Lange topic :eek: veel gezijk...

    Eind van het jaar als de freerecordshop zijn jaaroverzicht krijgt zal onder de grootste kosten posten met dikke letters GEARS OF WAR staan :D
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah right, omdat ze 1 dag GoW voor 30 euro hebben verkocht? Zowiezo maken ze dan nog winst, maar ook hebben heel maar heel weinig mensen hem gezien die ene dag. De rest betaald gewoon de volle mep, en dat maakt die 30 euro p/s minder heus wel goed.
     
  3. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dan is Free Record Shop meteen failliet. :{
    Denk je nou echt dat ze er ook maar iets van merken? :emo:
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    je zal moeten afwachten, je weet het maar nooit... en ze zullen het wel merken maar of ze er actie ondernemen?

    Ik ben zelf te laat geweest met bestellen maar ik gun het iedereen natuurlijk :) eigenlijk zou elk spel 30 euro moeten kosten ;)
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Valt me mee dat we nog geen mail hebben gehad, denk dat ze die ook niet meer gaan sturen anders hadden ze dat wel al gedaan.

    Mooi met mn phone betaalt toen, krijg ik em ook nog es gratis opgestuurt:thumbs:
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk dat jullie ze wel krijgen, want er zijn maar weinig mensen die hem voor 30eu hebben besteld. Daar lijd FRS echt niet onder, hooguit een paar honderd euro minder winst *)
    Als ze moelijk gaan doen is het negatieve publiciteit en daar gaan ze meer onder lijden dan die paar misgelopen euros.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  7. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 mailtjes gehad, terwijl ik er maar 1 besteld heb:+
     
  8. sherudo

    sherudo Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    No shit hey! |:- Had niet verwacht dat iemand dat serieus zou nemen.......
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    whehe, neem van me aan je hebt ze er altijd bij \o/ }:] 8)
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    De prijs van een spel gaat eerst nog 4x over de kop, waarschijnlijk betalen hun er 30euro inkoopsprijs voor (ze kopen die games met 1000den tegelijk en BTW is af te schrijven voor hun etc etc.)
     
  11. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat jij de brutomarge op een game een beetje overschat... inkoop zal ie waarschijnlijk op 40-45 liggen.
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Eerder rond de 20-25 eu ex btw, hoe kunnen spelcomputers en spelletjes in japan/china zo goedkoop zijn? vriend van me kocht laatst nog een PSP in japan voor 120 eu, hier in nederland betaal je het dubbele ervoor.

    Europa is vergeleken met de rest van de wereld heel duur, vooral nederland. Een amerikaanse/duitse/japanse auto is hier in nederland ook zon 10 tot 15 duizend(!) euro duurder dan bijv frankrijk/duitsland/ of het land van herkomst. (is geen bullshit, heb met bedrijfseconomie een heel stuk over gehad inc krantenknipsels etc)

    Zo ook een 21inch breedbeeld monitor van Dell, staat op hun eigen nederlandse site voor 600 euro, switch je over naar de amerikaanse Dell site staat hij daar voor 240 euro(omgerekend van dollar naar euro) goedkoper!

    Link NL site: http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&sku=59203

    Link US site: http://accessories.us.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=us&l=en&s=dhs&cs=19&sku=320-4688

    en dan even kijken naar de oude prijs, niet de actie prijs.

    Zo is het ook met computer onderdelen, waar je in korea 35euro voor 1gig DDR-Ram geheugen betaald. Of onze beroemde Ipod, bedrijven als mediamarkt en Dixons maken soms 40 tot 45% winst op Ipod artikellen!

    Zo ook inkoop prijzen van spelletjes/cd's zijn ontzettend laag, dus ik weet haast wel zeker dat het FRS geen fuck uitmaakt dat ze een paar honderd GoW games met maar 5 euro winst verkopen.
     
  13. basovich

    basovich Guest

    heb er schijt aan hoeveel ze ervoor betalen, als ik hem maar 17 november voor 30 euro krijg8).
     
  14. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je GOW hebt laten versturen moet je niet rekenen op 17 november, slechte ervaringen met frs. Pre-orderen en ophalen is dan wel weer goed geregeld.
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen later boeit mij ook niet.
    Als ik 'm maar voor die 30 euro ontvang \o/
     
  16. basovich

    basovich Guest

    ze zeggen toch dat hij op de dag van uitkomst wordt opgestuurd, dan zou hij max. 18 november moeten aankomen.
     
  17. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    eeehhh.. omdat daar de inkoopprijs een stuk lager ligt misschien :confused: Brutomarge op games ligt iets onder 30%... dan zou een game van 65,- qua inkoop op 39 euro ex. liggen in Nederland. Het ligt echt niet aan de winkels dat spellen en consoles hier duurder zijn hoor. Heeft alles te maken met inkoop en hogere belastingen. Tuurlijk is het zo dat games die groter worden ingekocht ook voor een lagere prijs worden ingekocht, maar bij "grotere" titels is de inkoopprijs vaak ook net wat hoger dan de minder bekende titels.. waardoor de gem. inkoopprijs vrijwel gelijk blijft.

    Laat ik nou toevallig storemanager zijn van FRS... je hebt gewoon geen gelijk ;) Was het maar waar dat wij op alle artikelen een marge hadden van 50%, dan had ik waarschijnlijk ook een flinke loonstijging gehad :+
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Gast, (zoals eerder al gepost) zijn alle belastingen in Europa een stuk duurder. Wij heffen op iedere scheet invoerrechten om "onze" eigen markten te beschermen. Die 40 tot 45% die jij suggereert is totaal niet van toepassing. Daar word hoogstend (+/-) 25% op gemaakt.

    $40,- (amerikaanse dollars) is geen € 30 Euro. Ja, als je het importeert wel maar je kunt deze prijzen nooit of te nimmer met elkaar vergelijken.
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok dan, dan maken ze per GoW die op die dag verkocht is 10 euro verlies, en op elke GoW die daarvoor/na gekocht is 25 euro winst. Ik gok dat zo'n 50 mensen maximaal die fout hebben opgemerkt en benut, dus is dat maar 500 euro verlies. Om quitte te spelen moet GoW dus 20 keer voor de volle mep gekocht worden, dus ik denk dat er wel winst gemaakt wordt op GoW ;)

    Zo bedoelde ik het
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan kun jij hier meer info over krijgen? Heb nog niet betaald, vandaar :+.
     

Deel Deze Pagina