1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 29,99!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 13 sep 2006.

  1. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    *Hoopt erop:)
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoop het ook voor alle mensen die hem besteld hebben! :)
    Is toch weer een erg leuke meevaller!
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch ook een regel dat je binnen zoveel dagen moet aangeven dat het niet gaat?
    Kan me niet meer voorstellen dat ze over 2 maanden aankomen van: je betaalt maar de 60 euro (bij frs normaal 70... ;)) en dan krijg je de game pas blabla. Mocht dat gebeuren, dan mag Hans het in zijn strot douwe.

    Ik ga dus gewoon uit van de bestelde prijs :).
     
  4. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag ook de bevestigingsmailtje gekregen dat hij "in behandeling" is en dus betaald :)

    Ik moest het nog met post en overschrijvingskaart doen omdat ik wachtwoord voor internetbankieren even niet kon herinneren 8)
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh kut, nog steeds niet betaald:+ Morgen maar ff doen..
    Nu iig geen zin 8)
     
  6. basovich

    basovich Guest

    weet iemand al wat meer hiervan;)?
    want de mensen die NFS: Carbon hebben besteld bij bol.com krijgen NFS: Most wanted, krijgen wij dan misschien Kameo?
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moeten we zien hè.
    Nog even de FRS anders een mail sturen.
     
  8. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat duidelijk op mijn orderoverzicht dat ik GEARS OF WAR besteld heb en geen KAMEO. Verwacht dus ook dat ik krijg wat er op mijn order staat.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe kom je bij het Most Wanted verhaal?

    Edit: zie het al
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  10. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien is de Kameo Classic al verkrijgbaar (voor 30,-), dan hadden we hem al moeten ontvangen. Ik hoop nog steeds op GoW !
     
  11. dannynima

    dannynima Guest

    Volgens mij is er wel een wet dat als er opzichtelijke prijsfouten zijn die een klant meteen herkent, dat dan de bestelling ongedaan kan worden gemaakt.Maar kben aan het twijfelen of dit een opzichtelijke fout is of niet :p , want een game voor 30euro vindk eigenlijk normaal.
     
  12. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    bij bol.com precies hetzelfde verhaal met NFS carbon maarja ik had hem besteld krijg ik afgelopen zaterdag een pakketje binnen met (classic ) Most Wanted erin en na bol.com gebeld te hebben zeggen ze je kunt hem retouren kosteloos en dan kun je daarna zelf weer een bestelling plaatsen :'-( 8)

    dus nfs carbon niet voor 30 gekregen kan ik hem alsnog ergens voor 65 gaan kopen
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel triest hoor dat Bol.com dat doet... ach heb het toch altijd een shit site gevonden
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    denk dat jullie allemaal kameo krijgen, maar dat je dan gewoon moet gaan zeuren of klagen. omdat er op je bon staat 30 euro: gears of war. als ze dan zeggen dat je hem kostenloos terug kan sturen en je geld terug krijgt moet je daar niet mee accoord gaan omdat je een overeenkomst hebt dat je gears of war voor 30 euro krijgt. enig nadeel is dat het gezeur wel een tijdje kan duren en dus niet op de release gears of war krijgt.

    gotcha, dat geld voor jou ook! je moet niet accoord gaan met het terug sturen maar gewoon carbon eisen! staat immers op je bon en dan mag je ook verwachten dat je hem krijgt.(gewoon naar die instelling *weet even niet hoe die heet* gaan die consumenten beschermd) en bol.com kan je een heleboel wijs maken maar als je een bon hebt met carbon 30 euro dan sta je onwijs sterk.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  15. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga er ook zeker achterheen als ik most wanted krijg inplaats van carbon
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Weet iemand nu al meer informatie over of we het spel nog krijgen voor 29 euro, de release date komt natuurlijk steeds dichterbij
     
  17. basovich

    basovich Guest

    ik hoop natuurlijk dat we hem toch krijgen die 17e november:)..maar dat zullen we dan denk ik wel weten.
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal heeeel aso van ze zijn als ze over 1 week ofzo ermee komen van niet leveren. Het is al zolang geleden weer die fout.

    Tijdje terug stond ook op bol.com een fout voor NFS: Carbon. Gister heb ik 'm ontvangen voor de € 29,95 :).
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Grote kans, dat je dus met wat geluk ook gewoon Gears of Wars voor die prijs ontvangt :)!
    Althans, het zou erg leuk zijn voor jullie...

    Mocht dit niet doorgaan, dan is het inderdaad tijd dat FRS dit eens duidelijk maakt, aangezien die release steeds sneller dichterbij komt!
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me heel sterk dat we hem nu niet meer krijgen voor die prijs, maar ik heb frs alvast even gemaild. Als ze nu zeggen dat we hem niet gaan krijgen kunnen we alvast beginnen met zeiken, anders komt ie waarschijnlijk pas na de release-date binnen..
     

Deel Deze Pagina