Ik denk dat er ergens op de site van FRS staat dat alle prijzen onder voorbehoud van prijswijzigingen zijn. Dus ze hoeven zich niet te houden aan de prijs die er eerst stond.
Jij was zeker te laat bij deze "actie" *) Ik hoop dat iedereen die er wel optijd bij was hem gewoon krijgt voor die prijs. Ik ga er gewoon van uit dat dit het geval zal zijn als ik het topic zo lees.
hmm jammer dat ik het te laat zag, ik hoop dat jullie ze krijgen jongens denk het haast wel. Is er misschien iemand die perongeluk 2 heeft besteld en er 1 aan mij wil door verpatsen?
Ik heb voor de zekerheid maar weer even een mailtje gestuurd, als onwetende klant . Iets van dat de prijs nu 'opeens' 65 euro is. Najah, hoop dat alles goed gaat, en ik in de loop van 17 november Gears of War kan spelen.
kheb net ook een mail gestuurd ik heb alles uitgelegt en gevraagt of iedereen hier het spel hier nou echt krijgt voor 30 euro of dat het toch een fout was en het 65 euro hoord te zijn hopelijk word het toch 30 euro
Maak ze nou niet constant van bewust dat ze een fout hebben gemaakt, laat ze gewoon die GoW's versturen in stilte en laat ons blij zijn
vermoeiend die mensen hier, net als in de nfs goedkoop thread, alleen maar zenuwachtig zijn en mekkeren. je hebt ene overeenkomst en die moeten ze na komen, doen ze dat niet dan dien je ene klacht in, dat gezeur met die mailtjes is zinloos (dat zorgt er alleen maar voor dat als er weer eens zo'n foutje gemaakt wordt het na 5 minuten weer van de site is zodat niemand er profijt van heeft. )
Jah man iedereen koppen dicht tegen FRS! Als je zelf al gaat aangeven dat je er bewust van bent dat je eigenlijk meer had moeten betalen laten ze je dalijk als nog 60 euro dokken. Gewoon mondje houden en doen alsof je niet wist dat 29 euro geen normale prijs was. Ze kunnen je niks maken. Mailen naar FRS ia alleen maar vragen om problemen omdat je dan eigenlijk al toegeeft dat je weet dat die prijs niet klopt.
Ik heb goed nieuws, waardoor ik nu aan het flippen ben. Je raad het al... WE KRIJGEN HEM!!!! Voor, jaaa, 32 euro!! Ik heb net bericht terug van FRS, maar ben nu op PSP aant i-netten, dus kan niet copy en pasten. Doe ik vanavond. Nu kan ik echt niet meer wachten.
ghehe lees het veelste laat, wel chill, een van de topgames van 2006, voor maar 30 euro, maja ik heb er de 60 euro ook wel voor over
Dan ben je een beste zet met dit bericht bezig geweest. Ik had het een keer in een lamme bui iets gepost met me psp in de pgr thread. Was er wel een half uur mee bezig *maargoed, ik krijg GoW voor 70 eu . Koopje