@Aphrodite, as you wish (zit wel een typfout van de medewerker in, voor dat prijs ). @MetalMark, jep, denk ook wel zo'n 20 minuten ofzo, maar ben ook best goed met die sms-invoer, al zeg ik het zelf. De hoofdletters zijn dan wel weer irri, maarja, dit goede nieuws kan ik gewoon niet niet delen. Als ik dus vrijdag een pakketje zie liggen waar FreeRecordShop o.i.d. op staat, laat ik mijn schooltas vallen, gooi mijn jas weg, en kom raar genoeg niet opdagen bij het avondeten... De singeplayer is maar iets van 12 uur, dat is eigenlijk best jammer. Dan zou ik, als n00bje, er misschien wat langer over doen, maar toch. MP ftw!
Wohoo, super bericht dit, nu kan ik idd ook niet meer wachten. Wel ff wat anders!. Futurezone krijgt MORGEN de import versie binnen van het spel. gaat wel 70 euro kosten !!, maar ze verkopen hem dus morgen al. Futurezone Rotterdam gaat het over. Ze krijgen er genoeg binnen zei de medewerker
Maar dit gaat over de FRS en haar blunder. Ik zit stiekem te hopen dat de FRS de game eerder verstuurd.
Ik weet dat er mensen zijn die deze game meer dan 2 x hebben besteld.Voor die prijs van 29.99 Voor hoeveel doen jullie ze straks weg? Was net te laat met bestellen!
Ik vraag me af of dat berichtje wel klopt. Want ik heb er verder nog niemand uit dit topic over gehoord. Zelf heb ik ook nog niks gehad en ik heb hem toch zeker snel besteld.
Misschien heb je mijn andere posts niet of verkeerd gelezen, dat mailtje was namelijk een antwoord op een vraag, niet een status update ofzo. Ik lieg in geval niet. Als je wil stuur ik je wel een screnshot ofzo.
Ah beter om dit te lezen, dan heb ik hem ook voor 30 euro op de deurmat liggen. Ik vroeg me dit ook al af omdat ik verder niks meer gehoord had.
Oke nou begrijp ik het. Dacht dat het idd een update was. Maar goed nieuws. Ben wel benieuwd wanneer we hem dan krijgen.
Ik ben zeker wel blij met dit bericht, maar ik zou nog blijer zijn als ik gewoon mijn 360 zou hebben.