Idd ze willen ons gewoon naaien. Ik word echt gek als het een week gaat duren hoor. Ze hebben hem zeker wel op voorraad en anders haal ik er gewoon 1 uit de winkel voor het bedrag dat ik met hun ben over 1 gekomen.
Heb hem ook gehad. Trieste zooi! Heb meteen een mailtje eroverheen gestuurd, hoe het kan dat hij wel bij de FRS in de winkel ligt, en dat ik hem ook wel daar wil halen als ik hem maar voor 30 euro krijg, want dat is me beloofd. Ze regelen maar iets, maar dit vind ik geen stijl. (Ik had het zelfs geaccepteerd als ze me gestuurd hadden dat ik 60 euro moet betalen omdat het duidelijk een fout was)
Wat is dat voor bullshit, ze moeten hem gewoon vandaag binnenkrijgen zodat we hem morgen binnen kunnen hebben. Ik pre-order om er zeker van te zijn dat ik een game op de release heb, en nu krijg ik dit gezeik. Ze komen hem morgen maar persoonlijk brengen zodra ze hem binnen hebben, ik wil GoW op Emergence Day! Ik help het je hopen!
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=1168386&navid=4 Levertijd 10 tot 12 werkdagen !?
... haha en zo naaien ze je. Naja ik kan wel wachten hoor, aan mij gaan ze lekker niks verdienen, wacht wel een weekje voor 30 euro. Maar wel een naaistreek
Volgens mij proberen ze bij de FRS niemand te naaien die het spel voor 30 eurootjes besteld heeft hoor. Ze zijn daar imo altijd enorm laks als het op leveren op release dates aankomt of het nou de "versie" van 30 euro of 60 euro is. Echte houding van alles wat gepreorderd is wordt wel wat later geleverd, we gebruiken de hele voorraad gewoon om alle filialen tsjokvol te stampen zodat we er nog meer verkopen.
Slecht erug slecht van ze. Ze denken van geld hebben we toch wel binnen en kijken of ze nog ff lekker wat kunnen scoren.
Mijn preorder van Halo 2 was 1 dag voordat ie officieel uitkwam binnen. Maarja... in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst bah voor t eerst sinds lange tijd dat ik weer zo op n game zit te wachten
Ha, daar ben ik de laatste 2 keer geweest geloof ik. Deze keer weer eens naar Kempervennen. Anyway, geen Gears of War vandaag, verdorie. Dan maar hopen op een vroege postbode morgen...