1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 29,99!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 13 sep 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb dat heb ik gedaan ... daarom heb ik mijn mail ook gestuurd .. Tevens moet je even vragen of dit altijd het geval is met een pre-order? Anders raad ik mensen af om bij Free Record Shop artikelen te bestellen... want je krijgt het dan toch later :eek:

2. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vooruit betaald en ophalen in de winkel geselecteerd toen ik bestelde.

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is bij jullie de orderstatus? Hier nog steeds in behandeling, zal wel maandag of dinsdag geleverd worden. Valt nog mee te leven.

4. Shizzel

Shizzel Guest

Tha Raptor, lees ff wat pagina's terug... *huil*.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, niet echt. Als ik een game bestel, dan verwacht ik deze op de release datum in huis.
    Een dag erna zou ik nog mee kunnen leven, alles meer is voor mij rede om nooit meer een game bij die winkel te pre-orderen.

Wat dus hoogstwaarschijnlijk het geval zal zijn. :)

6. Shizzel

Shizzel Guest

Op zich is dit wel goed voor mijn cijfers, Economie en Duits PW na weekend, maar het is nog wel kut.

Ik stuur der ook wat mailtjes naartoe ;).

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft deze jongen dan ook mooi en netjes en zeer boos verwoord in een meel naar de FRS. Ik hoop dat ze aan het vergaderen zijn over wat ze verder moeten want ik heb nog steeds geen mailtje terug van ze gehad. En vanmiddag was dat wel anders zoals je hier leest.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    De werkdag is ook allang voorbij, dus we kunnen morgen wel weer mailtjes verwachten.

9. Shizzel

Shizzel Guest

Mailtje van mij naar FRS. Hopelijk heb ik morgen dan tenminste een antwoord terug, want de game die ik gvd besteld heb zit er niet in. Stelletje k*tflikkers daar.

Edit: Paar grammaticafoutjes, maarja, dat moet dan maar.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2006
  10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij mij staat nog steeds in behandeling .. maar ik ga gewoon langs bij FRS ... anders mogen zij even voor me gaan bellen ... en post ik op een aantal blog negatieve reclame ;) ... Tevens ga ik aan hun vragen of dit normaal is bij een pre-order ... kijken wat hun reactie is ... :D

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    vraag me af hoe snel ze leveren als je er nu een voor de volle prijs bestelt O-)

12. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het ook slecht van gcshop dat ie vandaag niet verzonden is...

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nu zou ik sowiezo nooit bij de FRS.nl een game bestellen, vanwege de idioot hoge prijzen.
    Dat ter zijde, morgen/zaterdag geen Gears of War = geen inkomsten (qua games) meer van deze forumgebruiker. :)

Reken er maar op dat ie morgen echt wel in huis is.
    GCShop is altijd wat laat met de status aanpassingen.

Dat gezegd, ik heb ook vaak enkele dagen na het ontvangen van een bestelde DVD een 'verzonden' emailtje van FRS gehad.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat staat er eigenlijk in hun voorwaarde over pre-orders? Wanneer je bestelling geleverd wordt? Ik zou niet akkoord gaan met een backorder, want je hebt immers de game ver voor de launch besteld dus daar wisten ze dan ook van. Boos briefje + CC naar de consumentenbond? Misschien slepen we dan nog een faceplate er uit ... LOL

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook een heel verhaal houden morgen.
    Ik ben niet van plan om weg te gaan zonder een antwoord of een stevige conversatie met de winkelier. Hij geeft me de game maar mee, en anders laat ik hem ook bellen naar het hoofdkantoor. En ik zal ze even goed de waarheid vertellen, want er klopt niks van. Dezelfde leverancier levert natuurlijk de games voor de winkels en voor de winkelshop van de FRS. Lijkt mij, en anders wil ik graag weten hoe het zit.

16. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lucht me erg op, ik baal echt ENORM als ie morgen niet in huis is, heb namelijk het volgende week erg druk, en dan kan ik nog 1 week langer wachten op gears of war...

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ie er morgen niet is bel ik op om te vragen hoe en wat of ik cancel 'em. Probleem is wel dat ik al betaald heb, van 30 euro ga ik niet dood.. Tuurlijk niet, maar dat gaat 8 weken duren voor je dat terug hebt.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah ik ben benieuwd naar de reactie. Ik ga er van uit dat ik hem morgen gewoon krijg, omdat ik hem in de winkel ga ophalen (zoals afgesproken)

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik heb em toen ook voor 30 pleuro besteld bij freerecord, maar heb helemaal geen mail gehad.. naja wacht wel af. Maat van me haalt em wel morgen en zijn 360 is dood gegaan deze week, dus speel em zowieso wel, maar zou het wel onbehoorlijk vinden als we 2 week moeten wachten8)

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon, bedoel je met ons afgesproken of met de FRS?
    Kun je hem ophalen? Of heb je voor de 'uit de winkel halen' optie gekozen?

Deel Deze Pagina