Ik denk dat je dat mailtje niet gaat krijgen. Ze zegt dat gewoon om van je af te zijn zeg maar. Problemen uitstellen dus aan haar kant.
:b: Hehehehe ... vraag gelijk even of de mensen die "afhalen in de winkel" hebben aangevinkt deze wel kunnen afhalen .. ach ga ook zo bellen
We maken ze gek Maar inderdaad bellen lijkt me de snelste manier op een oplossing. Heeft iemand ook al eens gebeld en uitgelegd dat het artikelnummer waarschijnlijk van Kameo is enzo?
Ik heb net gebeld, krijg ik een of andere doos jennifer aan de lijn. "Nee sorry meneer u kunt hem niet in de winkel ophalen want dat is hun voorraad, en we kunnen niet zomaar van iemand anders zijn voorraad leveren" "Hoezo HUN vooraad, jullie zijn toch een franchise? Dan stuur je die games die je volgende week op stuurt naar mij toch naar hun op?" "Sorry meneer ik kan de bestelling wel voor u annuleren" HOER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROFL! , als ze denken dat ze er op die manier mee weg komen dan moet ik hun teleurstellen, ik wacht dan wel een weekje of zo. En zo gauw hun webshop aangeeft dat er weer voorraad is, dan hebben ze un pepke met mij.
Zo heb die basterds ook ff gemailed. Krijg ik geen bevredigend antwoord kunnen ze een belletje verwachten. En anders ga ik ff naar de plaatselijke freerecord en ga daar dan ff een woordje met ze wisselen. Kutte is wel dat ik a via acceptgiro heb gedaan en b thuis sturen!!!
FRS zit toch ook bij thuiswinkel.org? Bij Bol.com werd het euvel snel verholpen toen daar een stapel klachten binnen kwam dus dat ga ik nu ook maar doen: thuiswinkel klachtenformulier
Ik wacht het vandaag nog even af, als ik vandaag geen confirmatie van m'n order ontvang bel ik ze morgen wel. Op de website staat namelijk ''In Behandeling'' met de juiste prijs van 30 euro natuurlijk!
Stelletje bitches zijn het. Stuur ik ze een mail met vragen enzo en dat hij in de winkels al vanaf woensdag werd verkocht en dat een preorder gedaan wordt om de game op de dag zelf binnen te krijgen. Krijg ik gewoon een automatisch emailtje van ze terug!!! Met leverstatus enz. Stelletje eikels. Zo denk ik maar ff bellen.
Ik ga ook FRS mailen en misschien moeten we dat allemaal massaal ff gaan doen. Samen een duidelijk signaal sturen dat er wat duidelijk moet komen en dat we de game gewoon thuis verwachten! We plaatsen geen pre order om hem 3 weken later als de winkel te krijgen! ----- Update: Zojuist naar hun gemailed. Mensen die ook naar hun willen mailen adviseer ik dit te doen: Ga naar www.freerecordshop.nl Klik bovenaan op Contact Ga dan vervolgens naar het contactformulier en kies daar de volgende opties: - Klantenservice Free Record Shop internet - Klacht - Een lopende bestelling En zeik ze hier maar af dat het geen doen is hoe we behandeld worden.
haha jij bent echt doorgedraaid...iedereen krijgt zo een mailtje, met dat je binnen 3 dagen antwoord krijgt. Maar bel maar, en post effe wat het resultaat is, anders kan ik gewoon de game in de winkel gaan kopen. dit was dus bedoeld voor don juan
Hahaha ja man het moet toch niet gekker worden. Ik ga ook ff dat formuliertje van thuiswinkelen invullen. We zullen ze f aanpakken daar.