1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 29,99!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 13 sep 2006.

1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAH DIE IS ECHT SUPER!

Hieronder staat mijn brief voor degene die te lui zijn om zelf een te verzinnen.

Geachte Heer/Mevrouw,

Op 13-09-2006 heb ik een pre-order geplaats voor het XBOX360 spel Gears of war.
    Deze order is op dezelfde dag van bestelling betaald.

Tot op heden heb ik deze bestelling nog altijd niet ontvangen terwijl ik de game al sinds afgelopen woensdag in 2 freerecordshop winkels heb zien liggen.

Kunt u mij een duidelijk reden geven waarom ik deze game nog niet heb mogen ontvangen?

En wanneer mag ik deze game bij mij thuis verwachten?

Een pre-order afhandelen op deze manier heeft mij alleen maar telleurstelling gebracht en het begrip PRE-ORDER heeft heeft geen waarde als je alsnog benadeeld wordt.

Graag een reactie terug.

Benjamin Albertoe

2. mark8925

mark8925 Guest

beter gaan jullie contact opnemen met thuiswinkel.org. Dat gaat sneller werken dan contact opnemen met de frs lijkt me.. hun gaan jullie net zo lang aan t lijntje houden tot jullie je order annuleren..=(

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vul ook ff dat formulier in van thuiswinkelen. We zullen ze krijgen daar.

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ingevuld, ik blijf het echter naar vinden! :p

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik ook vind het maar helemaal niks. Maar ja 30 euro is toch lekker. Maar maybe haal ik hem wel ergens anders voor 55 ofzo. En dan zet ik die van de FRS gewoon op de bazaar.

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er nog meer mensen die gebeld hebben en die wel wat bereikt hebben??

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vanmorgen gebeld en zegt dat ik op zoek was naar Gears of War en deze online wilde bestellen (niks over mijn bestelling gezegd). Ze had er geen, dus het is niet zo dat ze alleen de 30 euro GoW's naaien. Ten minsten dat neem ik aan als je het zo hoort.

Ik heb wél bij Dynabyte een GoW CE opgepikt, ik ga dus echt niet 3 dagen wchten:+. Dan maar in de verkoop...

*edit: heb ook thuiswinkel meuk ingevuld:).

Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, oké, dat wordt ff w88 voor mij dan :D

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    thuiswinkel zooi ff ingevuld, na een telefoontje met frs waar ik niet blij van werd: 'Ja met Jennifer, wat is je ordernummer, ok, ik stuur je zo wel een mailtje' :confused:

10. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik naar thuiswinkel gestuurd:

Product op 13-09-2006 gepre-orderd zodat ik gegarandeerd was van het product op de releasedatum.

Het product al sinds 15-11-2006 zien liggen in 3 freerecordshop filialen in maastricht, maar nog steeds mijn pre-order ontvangen.

Op de website van freerecordshop staat dat het nog 10 tot 12 werkdagen kan duren voordat ik hem mag ontvangen.

Sorry maar dit vind ik geen stijl.
    Toen ik dit product bestelde stond er duidelijk bij vermeld:

Pre-order!
    Let op! Dit product is nog niet te koop maar je kunt het natuurlijk wel al bestellen! Wij stellen dan alles in het werk om ervoor te zorgen dat het product op de dag van de release op je deurmat ligt of je het op kunt halen in een door jou gekozen filiaal.

Product ligt inmiddels al enkele dagen in verschillende freerecordshop filialen maar ik moet nog 10 tot 12 dagen wachten!

Dit heeft mijn vertrouwen in freerecordshop geschaad en ik zal dan ook nooit meer 2 maanden vantevoren betalen aangezien ik nu alleen maar benadeeld ben geworden.

Loze beloftes van freerecordshop.

Ik raad jullie aan dit stukje er ook bij te zetten:

Pre-order!
    Let op! Dit product is nog niet te koop maar je kunt het natuurlijk wel al bestellen! Wij stellen dan alles in het werk om ervoor te zorgen dat het product op de dag van de release op je deurmat ligt of je het op kunt halen in een door jou gekozen filiaal.

Dat geeft wel duidelijk aan dat freerecordshop zijn afspraken niet nakomt.

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    naais :D

12. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    als mensen hem toch binnen krijgen voor 30 euro, maar toch niet konden wachten, kun je hem aan mij verkopen voor dat mooie prijsje!
    verzendkosten natuurlijk voor mij
    greetz

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha TTT vuile aasgier. haha. Maar ik denk dat als het te lang gaat duren er wel een paar in de Xbazaar vliegen.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Pfff komt er net een mooi bestelbusje voorrijden, stapt iemand uit met een klein pakje en belt aan.. ik helemaal hopen dat het GOW zou zijn, maar nee was helaas een andere game die ik bij nedgame heb besteld.

Heb trouwens ook dat thuiswinkel formulier ingevuld

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gears of War blijft een handig spel voor het ruilen ;) ... maar voor 30 euro zou ik hem nooit weg doen .... ;)

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Fardo heb je nog contact gehad of niet???

17. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    En hoe maak je die sig!? O-)

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja iik heb net gebeld ... zelfde antwoord als de rest .. we hebben ze niet gekregen (bla, bla, bla) ... dus heb ik ook ff een CE gehaald bij Dynabyte, kan ik morgen in iedergeval gaan lannen ...

Maar ach ik kijk wel even wat ik met mijn andere exemplaren ga doen :eek:

@Benson (wordt straks aangekondigd) ... dit is een pilot fase :)

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha want jij had er 4 besteld ofzo toch??

En die sig dat is toch ook zo'n sig van mygamercard.net ofzo??

20. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ff gebeld en jaja, Jennifer aan de lijn. Ze klonk al niet meer helemaal vrolijk en toen ik Gears of War zei kwam er een hele diepe zucht :p maar ze denkt dat er iets mis is gegaan met de orders, lijkt er dus op dat ze deze GoW gewoon zijn vergeten.

Deel Deze Pagina