1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 29,99!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 13 sep 2006.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hmm dus dit kan focking lang gaan duren!!! Lekker is dat zeg.

2. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan, maar als ze service een beetje in het vaandel hebben staan, maken ze er spoedorders van en hebben we GoW heel misschien morgen binnen (denk het echter niet. Maar ja, zonder hoop is alles verloren)

3. basovich

basovich Guest

heeft iemand hem al van FRS die hem voor 60 euro had besteld?

4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gears of war L.E voor 55 euro gekregen. Ik had pre-order kit daarvoor gehaald.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar had jij hem ook online besteld?? Zeker gewoon in de winkel gehaald of niet??

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon in de winkel, ik dacht. Omdat ik de pre-order kit had gekocht, dat ik 60 euro betaal. Maar de gozer zei 55 euro dus geef ik hem 55 euro.

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Beter voor je kerel. Maar ja dit gaat dus om de online bestellingen.

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook even dat klachtenformulier ingevuld.
    FRS komt er niet makkelijk vanaf met ons _O_

9. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag met het in behandeling mailtje bij het frs-filiaal langsgeweest waar mijn gepre-orderde exemplaar van GoW bezorgd zou worden. In de winkel voldoende exemplaren en de verkoper wilde me graag helpen. Hij heeft lang met het hoofdkantoor aan de telefoon gehangen en vond het geen stijl. Hij wilde voorstellen de order te annuleren en een winkelexemplaar aan mij voor 30 euro te verkopen, maar het hoofdkantoor verbood hem dat! Hij mocht de game dus alleen maar annuleren en voor de volledige prijs aanbieden, of ik moest maar wachten op de levering. Hij raadde me aan dat laatste te doen, want anders betaal je gewoon het dubbele. Een goed filiaal, maar wat een naaierig hoofdkantoor, dat is toch geen service meer.

Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  10. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje dat is echt ernstig!
    Dat bedrijf is echt waardeloos geworden :mad:

Wat maakt het nu uit of ze het zo in de winkel voor 30 euro met je bewijs verkopen of online... het blijven toch die 30 euro's...!

De normale prijzen van games zijn daar stukken hoger dan elders enzo... ze verkopen zelfs de classics van de 360 voor de volle prijs terwijl die ook max. 30 euro zijn! Schandalig eigenlijk!!!

11. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wilde ik vandaag ook gaan doen, maar ze hadden in Rijswijk geen GoW exemplaren meer. Dus heb niets gevraagd. Wel jammer dat dit dus ook niet werkt.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wel coole gozer, je kan erger treffen en gelijk NEE horen:). Dit is wel mooi om te lezen. Toch nog aardige mensen in Nederland (bijvoorbeeld: "Rijdt u naar het CS?" >> "Dat doen ze allemaal" Ja gvd:+).
    Maar het zegt ook meteen wat voor klote bedrijf de FRS is. Ik hou deze order gewoon staan, net zo lang tot ik 'em heb (voor 30 euro).

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ja hoor dit meen je niet!!! Wat een kut hoofdkantoor toch. Ze weillen ons gewoon lang laten wachten in de hoop dat we het annuleren.

Beter vul je ook ff zo'n formulier in Ruben en zet je dit verhaal er ff in!!

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha iedereen formulier invullen. Dit gaat nog best leuk worden _O_.

15. Shizzel

Shizzel Guest

Ik zou het leuker vinden als ik nu Gears of War in mijn handjes had, en de disc in mjin 360 zat. Dan was ik hier nu ook niet aan het posten.

Tjah, RBS Vegas MP demo dan maar.

Edit: Thuiswinkel ding wel ingevuld trouwens.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wachttijd aan telefoon voor frs is wel heel lang nu :+ en ze spelen nog een kutliedje ook

Jennifer is echt dom, ze kan me op geen enkele manier helpen (heb heel lang door lopen zeiken :+). Ze verwachten dat ik hem maandag heb.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Idd we gaan wel hard er tegen aan maar had ook liever gezien dat we dit niet hoefden te doen.

Zo Joene dat is het beste nieuws tot nu toe. Maandag. hmm ben benieuwd of dit ook wel zo is.

18. basovich

basovich Guest

ingevuld :), wat doet het eigenlijk?

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    't probleem is volgens haar dat ze het spel gewoon nog niet hebben. FRS internet en FRS filialen hebben dezelfde naam maar zijn een ander bedrijf. Om de een of andere reden hebben FRS filialen het spel wel gehad en FRS internet niet, maar ze verwachten hem wel ieder moment (met al het geklaag lijkt me dat ze er alles aan doen om hem zo snel mogelijk te kunnen leveren). Dat is ook de reden dat je het spel niet mag ophalen in de winkel.

Ze snapte het probleem dus, maar ze kan er écht niks aan doen zei ze. Misschien krijgen we wel korting omdat we het spel te laat hebben gekregen :lol:

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Lijkt me erg sterk dat je hem maandag binnen krijgt, of het moet met de pakketdienst zijn.
    Ik ga denk ook maar even bellen.

/edit een korting van 25 % op de normale verkoopprijs zou wel leuk zijn ja:+

Deel Deze Pagina