Een tegoedbon van 15 euro zie ik gewoon als geld, dus dan zie ik het ook gewoon als 15 euro dat ik moet betalen (al heb ik al 30 betaald).
gloeiend JAZEKER. check je vriendenlijst. iedereen speelt het op 2 of 3 na die een beetje COD zitten te doen of NFS C. maar voor de rest iedereen. en wij maar wachten. aaaaaaah. het is omdat ik vandaag moet voetballen en vanaaf toch op stap ga maar anders had ik um wel in de winkel gekocht en die van de FRS op de martkplaats gezet.
Ach, ik moet nog 2 levels op hard van Splinter Cell en heb ook Lego Star Wars nog. Die paar dagen zonder GoW kom ik wel door.
Ik heb hem al gekocht voor 60 euro, is echt een mooi spel jonge . Als ik hem dan nog voor 15 euro kan krijgen, doe ik dat ook gewoon, en verkoop ik hem wel weer.
Tjah, ik dacht eerst verkeerd, het is logischer als ik het niet annuleer. Als ik annuleer, krijg ik een cadeaubon van 5 euro. Of, als iedereen hier gelijk heeft, krijg ik zonder te annuleren, Gears of War voor 15 euro. Als ik hem dan verkoop voor 45 á 50 euro, heb ik toch nog minstens 30 euro winst. 60 - 30 = 30. Helaas neem ik niet aan dat dat gedoe over GoW voor 15 euro wel klopt, lijkt me dat je gewoon een cadeaubon krijgt, áls je Gears of War voor 60 euro koopt. Maarja, je kan het altijd proberen .
Even voor de mensen die denken dat FRS een naai-aktie probeert door de wachttijd te verhogen... Het klopt wat de mensen van FRS Online Shop zeggen. De winkels krijgen voorrang en bij een product waarvan ze verwachten dat deze goed gaat verkopen, gaat alles naar de winkels. Dit gaat al sinds de oprichting van de online winkel zo. Stuur anders een klaagmail naar Hans Breukhoven.