Ik heb nog geen mail ontvangen. Ik heb vrijdagmiddag rond 17 uur een reply gestuurd op de mail van FRS. Jullie? Ik ga ervan uit dat ik nog wel aan de beurt kom. Ze zullen wel een paar honderd mailtjes moeten afwerken.
^^ Ik had ook meteen gereageerd, zelfde standaard mailtje ontvangen dat hij is verzonden. Geen melding over kortingen e.d. gehad... Ik neem aan dat die nog volgt.
1000068230 Gears of War 1 verzonden Ook bij mij dus Valt allemaal dus best mee Jammer dat ik morgen de hele dag op school moet zitten //edit ohneej toch niet, tot 10:30 maar
maar als ik inlog bij de frs, dan is het artikelnr daar anders, iets moet 03030 ofzo.... Krijgen we dan toch gewoon een GoW van 60E?
ohneej GoW gaat voor!:b: @FcWinningEleven, Bedoel je met je laatste zin dat je denkt toch €60 te moeten betalen? Antwoord: Nee, want frs had gemailt dat we geluk hadden gehad en hem wel voor €30 kregen. En daarboven op dus nog die 50% aan cadeau bonnen
Had ook nog geen mailtje ontvangen vandaag, dus heb ik maar even gebeld met de frs. Er werd mij verteld dat afgelopen vrijdag alle mails over de korting verstuurd zijn. Het was echter geen probleem om mij de mail nogmaals te sturen. Ook vertelde ze dat GoW vandaag verstuurd wordt Al met al ben ik wel tevreden over de afhandling. Zag het eerst niet zo positief in, maar heb toch weer wat vertrouwen in de frs.
Slechte zaak dat ze een interne logistiek hebben waarbij het dus twee complete werkdagen duurt tussen verzenden bij het distributiecentrum en het ontvangen in de winkel....
Ik heb geen mail gehad dat ie verzonden is :''( Op de FRS-site staat ook nog gewoon 'In Behandeling' Hebben meer meer mensen dit?
Beetje laat gereageerd op het mailtje, maar uiteraard ook voor de korting gekozen. Die extra dag wachten maakt dan ook niet zo veel meer uit. Toch goed geregeld van die lui daar. Ben toch best tevreden, ondanks alles.
Morgen tot half 4 op school, van 6 tot kwart voor 8 trompetles en van 8 tot half 9 golfen. _0/ school
Ik heb gekozen de game op te halen bij het filiaal. Morgen ga ik het proberen, maar in het mailtje staat overmogen dus woensdag vanaf 12.00u. Misschien dat de mensen die hem thuisgestuurd krijgen hem wel dinsdag al hebben. Of stond daar ook overmorgen?
Uiterlijk 2 dagen stond er, hangt van TNT af denk ik. Ik verwacht hem morgen, overmorgen zou geen ramp zijn, maar later niet (woensdag half 11 uir *))