Zojuist dan toch mijn mailtje dat ie verzonden is. Nog niets over de kortingsactie. Maar dat zie ik wel verschijnen.
Ik heb nu ook het mailtje binnen dat ie is verstuurd. Waarschijnlijk weer van een nieuwe levering of iets dergelijks? Zal ik hem wel pas morgen of overmorgen krijgen. Ik ben benieuwd! Heb er echt zin in!
Hey Animal. die verkochte console's worden bijgehouden op een site, maar ik denk dat je daar niet al te veel aan moet vast houden!
het bedrag van de acceptgiro is 31,94 euro !. dus geen 50% extra korting of dat is gewoon genomen van het normale bedrag
Heb em inderdaad vanmorgen vroeg al binnen gekregen, kwam om 9 uur mn bed uit en hij was er al. Idd niet verzonden met de PTT, maar eerder een soort van spoedverzending met abc mail oid. Ik heb ook de cd 80's and 90's greatest hits binnengekregen. Dat snap ik niet helemaal. Op het hoeje staat wel dat er 25 euro aan kortinsbonnen inzitten. Dat zoek ik dalijk wel verder uit. Nu verder met gow, heb na 2,5 uur chapter 1 op hardcore uitgespeeld, nu druk bezig met chapter 2. Wat een lage tonen overigens
ik heb geen acceptgiro gekozen maar heb gewoon via internet betaald, krijg ik hem nou gewoon vandaag (zit nu op school, vandaar)
dus jij hebt hem voor 60 euro gekocht en hebt hem nou al binnen, de mensen die hem voor 30 euro hebben gekocht moeten dus wachten tot morgen?!
Ik heb hem ook nog niet binnen gehad met de gewone post, maar misschien komt hij nog met de pakketpost. had gisterochtend om 9 uur al wel een mailtje gehad dat hij was verstuurd.