Waarschijnlijk moeten ze hun ordersysteem "flushen" ivm met de diverse artikelnummers die aan hun "Gears of War aanbieding" hebben gehangen.
zijn er mensen die vandaag een mailtje hebben gehad, die em ook vandaag hebben binnen gekregen? Denk het niet... helaas, dan zal de game pas morgen komen.
Ik weet het niet, ben pas om 18:00 thuis. Zal danwel ff posten, maar ik denk dat ik hem ook pas morgen ga krijgen.
Ik heb geen mail gehad maar mijn bestel status is wel veranderd naar: VERZONDEN Nu wordt ik helemaal gek! Komt hij nog vandaag binnen of moet ik nog een dag wachten?
Meteen maar ff m'n mailbox gecheckt. En ja hoor, ik heb er ook 4 gekregen. En m'n bestelstatus is ook veranderd in 'Verzonden'. Zal em morgen wel binnen krijgen.
Ik heb hem net opgehaald bij mn FRS filiaal. Nu nog naar huis! Op de FRS staat trouwens nog steeds in Behandeling.
vanochtend eerste mailtje gehad dat hij verzonden is naar het filliaal, nu heb ik nog drie extra mailtjes er bij: dus dat wordt acht gears of war's overmorgen ophalen? ik heb er maar twee besteld
Ik heb nog helemaal niks!! Nada!! Noppes!! WHY!! @!#% [edit] Ik bedoel dan zon emailt met dat hij verzonden is *sniff* Nog niks
Als je hem bij Van Leest hebt besteld, krijg je dan ook die kortingsbon? Daar was die toen ook voor €30 te koop voor de duidelijkheid!
Heb ook de kortingscode per e-mail net ontvangen. Er komen in december genoeg leuke dingen uit, dus dan weet ik het vast wel te besteden . Misschien doe ik wel Bernini Mysterie. Heb ik dat boek voor 5 euro . Maar denk dat ik liever een dvd doe .
Ik heb de kortingsbon ook juist gekregen! Alleen ik had 2 x GOW besteld en maar 1 x korting gekregen. Ben aan het twijfelen of ik dit moet vermelden ofdat ik dan aan het zeiken ben.