Nee ik heb maar €15,- gekregen met de code die ze mij gaven. Heb het toch maar ff ter attentie gebracht en hun gemailed.
Heb het spel binnen, ook voor 31,94. Ik verkoop hem hier wel op Xbazar of via Marktplaats.nl Mwah, heb voor 3 dagen ong. 10 euro meer betaald. Ach jah, het maakt me ook niet uit. Krijg toch nog een kortingsbon, en heb een CDtje .
Ik heb de game opgehaald en mijn 15 euro webcoupon gebruikt om 2100 MS points te bestellen voor 9,99 *)
Ik heb nog geen spel en ook nog geen mail van dat hij verzonden is!! Op mijn account op de site van FRS staat ook nog steeds in behandeling!! Maar die kortingsbon heb ik al wel? Raar -.- Wel 32,50
De kortingsbon heb ik nog steeds niet *huil*. Vinden jullie mensen die je vragen of je iets wil verkopen onder je vraagprijs, terwijl er dikgedrukt staat dat je dat niet wil, ook zo f'ing irritant? Ik wel.
4 idd ook 4 mails gehad dat ie verzonden is en zone mn mail gehad met de codes voor de kortingsbon van 15 euro. direct even geactiveerd op de site. vraag me alleen af wat ik daar nu weer ga bestellen :$
ik heb net ook het mailtje gekregen met de kortingsbon van 15 euro, wel beter zo De game verwacht ik morgenochtend wel. Ik heb via Acceptgiro gekozen dus niet zelf ophalen in de winkel