Ik ga met die tegoedbon mijn vriendin een game laten uitzoeken voor haar. Dankzij haar krijg ik waarschijnlijk ook Gears Of War Limited edition! Ze doet mee met een Gears Of War contest van de PU waarbij we nu eerste staan. Mocht je haar willen steunen dan zal ze heel blij zijn als je HIER ff een 10 op haar wilt stemmen. Ze is degene die je als eerste ziet als je op de link klikt.
Hmm...heb vanavond weer een nieuw mailtje ontvangen dat GOW is verzonden? Dit was gister ook al zo en die heb ik vanmorgen ontvangen. Zou ik morgen nog een exemplaar gaan ontvangen?
Goed idee om een uitdagende foto van je vriendin op het powerweb/in de PU te laten zetten, weet je meteen dat er duizenden nerds zich op jouw vriendin gaan lopen rukken
Ik ga me er marketplace points voor bestellen. Met die 15 euro korting heb je 2100 points voor 10 euro.
Heb voor de kortingsbos de DVD Metropolis op FRS.nl gekocht. Krijg je er ook direct 30 weken gratis Veronica-magazine bij! Dus voor 30 euro Gears of War, Metropolis en 30 weken Veronica-magazine. Dat is nog eens waar voor je geld toch?
Eindelijk dan binnen\o/ Heb em bijna alweer 3x uitgespeeld. Ben blij dat mn maats xbox kapot was maar hij GOW had en ik een werkende 360