De meeste mensen hadden hem toch wel gehaald voor de volle mep, dus waarom zullen ze het niet proberen?? Als het lukt, hebben ze het spel voor de halve prijs. Dus jij kan wel iedere keer negatief posten, maar zo kom je wel heel jaloers over.
Het zal in dit geval waarschijnlijk om de Classic versie van Kameo gaan die je kunt pre-orderen. Die is immers wel 30 euro
Nu staan er 3 versies van GoW op de FRS-site Kameo €29,99 Gears of war €64,99 Gears of war - limited edition €64,99
is er niet iemand die er meer dan 1 heeft besteld? stuur GOW dan als ie binnen is, gelijk door naar mij ow ja, ik ben ook nog steeds benieuwd naar waar die faceplates voor 1 euro lagen zo te zien hebben ze de fout hersteld jammer
Ik heb vorig jaar een hele casus gehad over dit soort situaties, op het moment dat jij op pre-order hebt gedrukt ben je een overeenkomst aangegaan met FRS, ze moeten volgens het boekje de mensen die heb voor 29.99 besteld hebben de game leveren voor 29.99. gefeliciteerd mensen die hem dus voor 30,- hebben ;p
ikke niet , nog 1 x dan: I love FRS I love FRS I love FRS I love FRS en nu wordt het zielig voor dioxic.