Hoe bedoel je, op de screen in de 1e post is te zien dat Gears of War toen nummer FISID 728086 had. Nu heeft Kameo de FISID 728086. De twee Gears of Wars die nu voor 65,- op de FRS site staan hebben beide een andere FISID. Dus ik hoop dat ik straks niet Kameo ga ophalen ipv GoW
Bij mij staat op de order-overview op de site nog steeds Gears of War. En de prijs is ook nog steeds 29,99.
zijn er eigenlijk al HD gameplayfilmpjes van dit spel? Heb er nog haast niks van gezien? Was zo goedkoop dat ik em maar gewoon heb besteld
Welke xbw-member die meerdere GOW heeft besteld is zo vriendelijk om er een aan mij door te verkopen??
ja hier ook interesse. Ik ben wel bereid 40eu te bieden. Dan heb jij dus 10eur winst of gow voor 19,95 natuurlijk pm me maar.
Hopelijk gaat het net als bij de dixons, maar FRS kan natuurlijk alle orders ongeldig verklaren. Maar kameo kunnen ze sowieso niet opsturen. Ik gun iedereen van harte deze game voor €30, als is ie voor mij gewoon de volle €75 waard *)
Het is nog niet eens zeker of we hem wel voor die prijs krijgen, en als dat wel zo is, ga dán vragen of iemand hem wil verkopen. Trouwens, volgensmij heeft alleen een mod (naam vergeten) er 3 besteld, maar die heeft dan ook meerdere Xbox 360's.
@ Fardo: dan spreek ik je bij deze aan als Oldskool-member, ik ben bereid eentje van je over te nemen