1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 26 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hahhahahaha :thumbs:

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    \o/\o/\o/\o/ heb er veel zin in \o/\o/\o/\o/\o/\o/

3. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, wat heb ik zin gears 3. Wanneer de BETA afgelopen is wordt het wachten op het uiteindelijke spel echt zwaar xP

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    die oneshot is echt zon dom wapen, hopelijk zit die er niet vaak in.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    maak me zorgen om die 3x ammo.. boomer met 3 ammo was ook bullshit

6. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Kun je je code eigenlijk gelijk redeemen? Ik probeerde het net met mijn code op Xbox.nl, maar ik kreeg een foutmelding :{

7. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Gears 3 gaat geweldig worden. Kan niet wachten tot 18 april. \o/ _O_

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Boomshot met 3x ammo ownde juist en was één van de redenen waarom ik Gears 1 beter vond dan Gears 2... Veel gevechten draaiden ook om de boomshot. Als je hem had was het btw niet zo dat je gegarandeerd een kill had. Als de tegenstander op tijd op zij rolde, coverde of je raakte voordat je wilde schieten, dan had je het nog lastig. Aan de andere kant waren boomshot kills op grote afstand erg tof _O_

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    had de boomshot (tot kort) niet 3 schoten in Gears 2 juist en in Gears 1 2 schoten.

dat ontwijken was cool ja. daarom vond ik het geen threat om iemand ermee te zien lopen. maar had je in gears 2 ook.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik weet in elk geval dat de boomshot in gears 1 veel sterker was. Veel grotere area of effect etc... In Gears 2 ook een paar keer met de boomshot geschoten maar dat stelde weinig voor..

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem direct geredeemed en hij werkte meteen. Moest iets van 69 mb downloaden en als je dat programma opstart dan krijg je iets te zien

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt wel. aoe van boomer in 1 was groter. kunst was als iemand nog leefde snel je pistol te pakken om hem nog te downen. in 2 heb ik vaak gehad dat ik d8 wtf die was bij zn poot!

13. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Mee eens. Veel te makkelijk zo. Hoop dat hij op weinig mappen ligt en dat de bulletscount minimaal is.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    whaha pcies, had ik ook een paar keer in gears 2. Echt vlak bij iemand geschoten en hij rent gewoon weg.

15. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Toch maar een betacode gefixt.
    Kan er beter in een beta achter komen dat het niks gaat worden dan de uiteindelijke game kopen. Je moet toch zelf een beetje die feeling ervaren.

Maar hoe zit het nu precies? De beta gaat 18 april open voor de bulletstorm mensen en 25 voor andere beta gebruikers?

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies.

Ik denk dat epic wel vertrouwen heeft in hun game. Als deze beta dezelfde of vergelijkbare fouten en slordigheden bevat als gears 2 bij de launch kunnen ze naar mijn centen fluiten.

17. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag er gerust het een en ander fout gaan met de beta. Zo kunnen de devs namelijk een beter beeld krijgen van wat er nog allemaal gedaan moet worden om de game te verbeteren.

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Idd, een beta is er juist om concepten en balancing te testen, naast het technische.

Wat bij gears 2 fout ging is dat men nieuwe gameplay concepten ging toepassen (zoals bijv. stunning smokes) terwijl een meerderheid het daar niet mee eens was.

Vervolgens gaven ze toe aan diegene terwijl er ook mensen waren die het concept wel goed vonden. Uiteindelijk paste ze telkens wel iets aan de gameplay aan bij elke patch. Je had uiteindelijk dus niet het beloofde spel meer.

Ook probeerde ze telkens de netcode iets aan te passen om de lag te verminderen. Daardoor kreeg je soms rare synchronisatie problemen (doodgaan door shotguns achter een muur).

Bij de laatste patch hebben ze dat gefixt, maar ook het shotgun spray patroon aangepast. Dat ding heeft nu nog meer range als dat het had in Gears 1.

Ik vind Gears 2 nog steeds leuk om te spelen, alleen lang niet zo competitief meer. Het is allemaal te makkelijk geworden.

Ik heb wel veel vrienden die door dit constante gepatch en lag gestopt zijn met spelen, best wel jammer. =(

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    béta komt steeds dichterbij \o/\o/\o/\o/

Ik ben benieuwd hoeveel 't op het grafische vlak beter is dan Gears 2. Ik hoop dat 't grafisch in de buurt zit van Bulletstorm. Dat vind ik alleen al grafisch een genot, prachtige omgevingen, goede sfeer, mooie vergezichten

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 delen hoef ik niet dezelfde slordigheden en fouten in een beta te zien die eigenlijk gewoon een demo is. Deze beta staat niet in verhouding met wat een beta echt is.

Het spel is al zo goed als af, want eigenlijk had ie deze maand gereleased moeten worden. De beta is al vrij gepolijst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina