1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 26 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben er 99.99% zeker van dat er niemand gebanned gaat worden omdat hij de beta speelt. Tenzij het op een gemodificeerde xbox is

2. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Ze bannen je account niet, ze bannen je Xbox dus als je een nieuwe haalt kun je gewoon weer verder.. Ik kan deze informatie zelf niet bevestigen maar als Microsoft met 'de hamer' gaat spelen, blokeren ze je Xbox en niet je account..

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik wil geen nieuwe halen 8). Niemand die Epic hierover iets heeft gevraagd op het Epic forum oid?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De ban hamer wordt alleen gebruikt om omgebouwde xboxen te bannen!

Die word zeker niet ingezet omdat mensen een manier vinden om volledig legaal een beta 2 dagen eerder te spelen

5. XboxFreak36

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook over Microsoft.. en ik wou daarmee zeggen dat je account nooit word gebanned maar je xbox..

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Sommigen snappen dit blijkbaar niet, dus gaan ze maar elke keer vragen hoe je dit kan voorkomen en of het zeker is dat je niet verbannen wordt, schijt irritant als je het mij vraagt. :+

7. XboxFreak36

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  8. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    omg......kom ik erachter nu pas dat er via twitter vip codes worden gegeven maar aan de andere kant met mn gebroken arm ben ik toch niet zo snel.....

maar als bijv mn vriend vip code heeft en ik ga ff op zn profile(met toestemming duhh :p) en ik her-download de beta kan ik die op mn main-account spelen??

EDIT2:
    op twitter heeft smify geen leven......

EDIT:
    "BTW, I just banned a guy for selling beta codes via hacks. I highly recommend you don't do that :)
    about 2 hours ago via web "
    bron: http://twitter.com/EpicCog/status/59306226244255744
    bron van twitter: http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=774905

Dus degene van wie Dulle de code heeft gekregen is/word banned
    serieus mijn ervaring met mijn "hack" vrienden (ik doe niet mee :D ) hun werden niet banned en speelde de beta al iets van 12uur-9uur

Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut twitter hoerenzooi. gisteren fucking lang zitten f5-en en de codes waren gewoon binnen de seconde weg iedere keer

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    twitter :emo: ik wacht nog liever 2 jaar dan dat ik dat twitter zo moet gebruiken

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch een vip code bemachtigd-;))

Nu maakt dat de bulletstorm epic editie helemaal een waardeloos aangeschafte game.

Nu is mijn vraag, hoe krijg ik beta van bulletstorm op mijn buurmaats zijn xbox360.
    Zie namelijk 3 bestanden van Gow3 staan en allemaal vandaag aangemaakt, dus de vip code.

Hij heeft op zijn xbox360 een 25 april code van Gears, is het dan zo wanneer hij mijn bulletstorm dvd gebruikt dat hij vanaf 18de gebruik kan maken van Gears?

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    waarom is iedereen zo gierig voor die vip codes? beta start maandag toch voor bulletstorm.. 1 dag wachten om een maand lang te spele. plus nu speel je toch niet op servers

Laatst bewerkt: 17 apr 2011
  13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dit hele gedoe rond die VIP-codes brengt wel weer het beste in de mens naar boven zeg...:emo:

14. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat gierig niet het juiste woord is maar gretig.

15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enige mensen die imo recht hebben op zo'n code zijn mensen die nog geen enkele code hebben. Ik vind het eigenlijk belachelijk van Epic om de mensen die BulletStorm hebben gekocht zelfs in het nadeel te brengen ten opzichte van de mensen die via twitter winnen en forum favorietjes die gratis een code hebben gekregen van Epic.

Maar goed, 's maandags kunnen jullie aan de slag :). Niemand die een capture card heeft ofzo? XBW stream zou wel vet zijn. Jammer genoeg moet ik nog wachten tot de 25e :mad:

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja is wel fok op dat ze zoveel codes weggeven voor early access... niet genoeg bulletstorms verkocht ofzo? maar ik zou toch pas maandag willen spelen op servers.. en niet met die p2p shit nu en me afvragen waarom mn sawed-off niet killde :mad:

17. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt allemaal reuze mee hoor, de hit detection is zelfs p2p behoorlijk verbetert, zo blijkt het. Ook die sniper, fucking hell dat wordt een beast wapen this time around. Mja nu maar hopen dat die servers niet crashen

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt wel ja, bulletstorm heeft relatief matig verkocht, voornamelijk door de concurrentie van killzone 3 en dus zullen ze nog best wat beta plekken overhebben, die moeten toch gevuld worden op een of andere manier.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Iknzou deze versie verwijderen en maandag een schone install doen ;) ik denk dat er niets aan de handbis, maar je weet maar nooit :):

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Tss...Bulletstorm is nu al een GOTY voor mij.
    En zeg me aub niet dat je die game alleen voor de beta hebt gekocht? :lol: Dat vind ik altijd zo triest.
    Heb ik al gedaan. Nu is het afwachten. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina