1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

  1. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0


    [​IMG]
    [​IMG]



    Uitgever:
    Microsoft
    ~
    Ontwikkelaar:
    Epic
    ~
    Genre:
    TPS
    ~
    Release:
    20 September 2011​

    [​IMG]

    In Gears of War 3 is de laatste menselijke stad gevallen en is de mensheid ondergedoken voor de Locusts. Marcus Fenix en zijn Delta Squad, dit maal versterkt met Anya in bepantsering en met wapen, zijn gevlucht naar een vliegdekschip genaamd ‘The Raven’ waarvandaan ze hun aanvallen uitvoeren. Maar er is een nieuwe vijand die de mensheid en de Locust naar het leven staat; de Lambent. Deze monsters zijn nog genadelozer en krachtiger dan de Locusts, maar waar komen ze vandaan en hoe kun je ze vernietigen? Zelfs als een Lambent sterft zal hij je nog met zijn tentakels proberen te grijpen.

    Spelers zullen een assortiment een nieuwe wapens kunnen proberen, zoals een granaat die de grond in gaat en onder vijanden explodeert en een ‘Silver Back’, een bepantserd pak waarmee je vijanden aan gort kunt schieten terwijl je dekking geeft aan je teamleden door je bepantserde benen. Omgevingen zullen zowel in single- als multiplayer constant dynamisch veranderen en de spelers verrassen. Natuurlijk zal het spel een uitgebreide multiplayermodus kennen en een coöperatief campagne kennen voor vier spelers.

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [SPOILER1][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][/SPOILER1]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [SPOILER1][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][/SPOILER1]


    [​IMG]


    [​IMG]




    [​IMG]

    [​IMG]




    [​IMG]

    [​IMG]


    Locked!

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]



    Startpost van DulleNL

    [​IMG]




    [​IMG]
    [​IMG]



    Goedenmiddag. Wat heb ik nu gehoord over een beta?

    Nou. Zoals de laatste tijd zo populair is komt er ook voor Gears 3 een beta. Het schijnt dat het Multiplayer gedeelte bij Gears 2 niet helemaal perfect werkte. Zo een fiasco willen ze dus deze keer voorkomen.​

    Klinkt leuk. Wanneer komt het en hoe krijg ik toegang?

    18 april zal de beta beginnen voor de mensen met de Bulletstorm Epic Edition. 25 april voor het normale gepeupel..
    Een manier om deel te nemen (en zo heb je sowieso ook als eerste toegang) is door de Bulletstorm Epic Edition te kopen. MAAR. Niet getreurd als die game je niks lijkt! Je zult niet verplicht zijn om die game te kopen; je krijgt ook toegang door Gears of War 3 te reserveren bij bepaalde retailers.

    Een andere manier is om Microsoft Points of Xbox Live Gold te kopen...bij bepaalde retailers. Vraag me niet welke! Weet ik veel! Je zult dus zelf even moeten kijken voor je iets koopt of er een beta code bij zit.​

    Ik heb de Bulletstorm Epic Edition. Is de disc nodig om de beta te kunnen spelen?

    Ja! Hoewel je beta niet op de disc staat, zul je em wel altijd nodig hebben om te kunnen spelen.
    Nog niet doorverkopen dus!

    En trap niet in de eBay advertenties die je alleen een beta code verkopen. Zonder disc heb je er niks aan! Zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.

    Ok. 18 en 25 april dus. Maar hoe laat precies?

    18 april: 11:00
    25 april: 11:00

    De perfecte tijd om nog te kunnen spijbelen dus!


    Wat zal er in de beta zitten?

    Eenhoorns, elfjes en magische toverstokjes!​

    Echt?!

    Nee =(

    Dit zul je vinden in de beta:

    Gamemodes

    King of the Hill - Now, it should be obvious how this one is played, but this time around, the mode has been combined with Annex and given a clearer rule set. The UI has also been simplified, so determining where and who your targets are will be easier. The ring moves around the map as well, to keep you on your toes.
    [​IMG]

    Capture the Leader - This mode is a combination of Guardian and Submission, with some tweaks. Depending on whose side you're on, you will either aim to capture Chairman Prescott or Queen Myrrah and then hold on to him or her as long as you can. Everyone here is armed with one smoke grenade, which forces your opponent to drop the meat shield that he or she is holding, so use it wisely. The leader isn't useless either; he or she can see through walls to help coordinate his or her teammates. You can now use the left stick to spot enemies, which helps tremendously.

    Team Deathmatch - While all the modes are fairly intense, Team Deathmatch can get really hairy once you start to run out of respawns. Each team is assigned 15 respawns, and if your team is the one eating those up, the next time you spawn, you'll likely appear next to a teammate so that hopefully you won't die as quickly.

    De Maps

    Trashball
    [​IMG]
    Ja, nu kunnen we eindelijk een idee krijgen hoe die sport eruit zag! Wel opletten voor dat scorebord! Dat kan zomaar op je mooie hersenpan vallen.
    Pijnlijk.

    Map Tour

    Checkout
    [​IMG]
    Hier kun je gezellig tussen de winkels elkaar afknallen! Weet je nog al die keren dat je uren op je vriendin hebt staan wachten tijdens het shoppen? Weet je nog dat je moeder altijd zei dat het niet goed is om frustratie op te kroppen?
    Schiet alles aan gort! Eindelijk wraak op die vervloekte winkels.

    En misschien wraak op wat Locust... whatever.

    Map Tour

    Trenches
    [​IMG]
    De Locust hebben tunneltjes enzo gegraven. Dat is niet cool. Schiet ze dood!

    Map Tour

    Old Town
    [​IMG]
    Een stad wat oud is. Misschien ook oude mensen?
    Hoe dan ook, straks ligt het vol met dode mensen!

    Map Tour

    Wapens

    Probeer niet flauw te vallen van de schrik, maar er zullen wapens in de beta zitten! Zelfs wat nieuwe!

    Een match begin je altijd met de oude en vertrouwde wapens. Hammerburst, Shotgun, Lancer, Gnasher. Je kent ze wel. Maar er zal ook wat nieuws zijn en hier en daar wat getweaked worden.
    Wat dan?

    One-Shot - If you can get someone in your line of sight, all that's going to be left of him is a red mist. It's not very discreet, so once you hear the sound, you better find something to hide behind.
    [​IMG]

    Sawed-off Shotgun - The shotgun tends to be a favorite among players, and the new double-barreled gun can not only take out a single opponent in one shot, but it can also take out up to three if they are clustered together. You have to get close--like up close and personal close--for this to work. Otherwise, it wouldn't be fair, right?
    [​IMG]

    Incendiary Grenade - Aah, grenades are always good in a pinch. Especially the ones that explode on impact.
    [​IMG]

    Digger Launcher - The "nom nom nom" weapon fires a digger that burrows underground and eventually jumps out at its target, like a really fast and vicious mole.

    [​IMG]

    Retro Lancer - While you can't use a chainsaw to halve your enemies with this, you can definitely surprise enemies by skewering them in the back. You have to charge first though, so it's easy enough to dodge in close-quartered combat. But if someone's not paying attention…

    [​IMG]

    Hammerburst - Iron sights have been added to the hammerburst, so you can use the right stick to get a better view.

    Is dit allemaal gelijk vanaf het begin beschikbaar?

    Nee. Om je terug te laten komen wordt dit allemaal over een periode van 4 weken uitgebracht.
    Dit is het schema:
    April 18th – April 24th: TDM on Thrashball and Checkout.
    April 25th – May 1st: TDM and KOTH on Thrashball, Checkout, and Trenches.
    May 2nd – May 8th: TDM, KOTH, and CTL on Thrashball, Checkout, Trenches, and Old Town.
    May 9th – May 15th: TDM, KOTH, and CTL on Thrashball, Checkout, Trenches, and Old Town.​

    Ik was 1337 met Gears 1 en 2. Kan ik gelijk weer n00bs gaan pwnen?

    Nee, helaas is er deze keer geen host voordeel meer. Je zal nu echt skills moeten gaan opbouwen.
    Er zullen Dedicated Servers gebruikt gaan worden​

    Damnit. Zijn de controls op zijn minst hetzelfde?

    Ja.
    Een kleine tweak wat ze hebben gemaakt is dat knoppen nu 2 functies hebben (niet nieuw) en dat je onderscheid maakt tussen die functies door op de knop te 'tappen' of door de knop wat langer ingedrukt te houden.

    Voorbeeld:
    • Druk op (Y) om een vijand op te pakken als Meat Shield
    • OF houd (Y) even ingedrukt om een execution uit te voeren.

    Is er een teammate down, maar je wilt eerst ammo oppakken wat vlak naast hem ligt (anders pikt hij het in!)

    • Druk even op (X) om hem te reviven
    • OF houd (X) even ingedrukt om de ammo op te pakken. MUAHAHA!

    Ook zijn er kleine tweaks gemaakt aan de active reload. De timing op het perfect te krijgen is niet meer bij ieder wapen hetzelfde.
    Zo is de timing bij de Hammerburst later dan normaal, maar bij de Retro Lancer juist vroeger dan je gewend bent.

    Aan jou dus om te kiezen of je voor de Active Reload gaat of niet. Risk vs Reward. Je kunt niet meer blindelings op de reload knop drukken.​

    Nog iets anders wat ik moet weten?

    Hm, het is misschien handig en leuk om te weten dat ze een manier hebben gevonden om matches wat vlotter te laten lopen.
    Weet je nog hoe je op het laatst 3 kwartier in de spectator cam zat te staren omdat 1 lafaard zich maar bleef verstoppen en de match dus niet eindigde?

    Before, the game was broken up into rounds: a group of players would search for a match, connect, load the map, and then play out each round against another team. A lot of times, you'd have to suffer through long-drawn-out rounds because a player on the other team was hiding or not actively playing. This waiting game was further compounded by the wait-time between rounds.

    In Gears 3, each team now has a pool of shared lives, which is depleted as players respawn. If that pool hits zero, your team loses -- and the first team to win two rounds wins the match.

    This subtle change really seems to have addressed the pacing issues. Throughout my admittedly brief time with the game, there wasn't an instance of waiting to play that exceeded 30 seconds, even between matches. The engagement is further augmented by constant on-screen awards: milestones, badges and other mini-achievements. You now earn assists, too, which should help quell some of the "kill-stealing" that has irked a lot of players in the past.


    Zozo. En wat krijg ik voor al die moeite? Zo een game testen is zwaar werk!

    Epic beseft maar al te goed wat voor ellendig werk dit voor ons moet zijn! Dus je kunt 2 dingen in de beta voor Gears 3 unlocken!

    Golden Retro Lancer
    1. Speel 90 matches in de beta.
    2. Hiermee unlock je de Golden Retro Lancer in de beta.
    3. Maak er nu 100 kills mee om de GRL voor gebruik in Gears 3 te unlocken!

    Trashball Cole Skin
    1. Speel 70 matches in de beta
    2. Nu heb je de skin voor in de beta vrijgespeeld
    3. Speel er nu nog eens 13 keer mee om het voor gebruik in Gears 3 te krijgen.

    [​IMG]

    Flaming Hammerburst
    1. Speel minstens 1 match vóor 24 april
    2. Nu heb je een awesome Hammerburst unlocked voor de full game!
    3. Houd een beetje lotion bij de hand want dat ding staat in de fik!

    Flaming Lancer

    1. Speel minstens 1 match in de week van 25 april
    2. Tadaa! Een vlammende Lancer
    3. Ook deze is warm, dus wees voorzichtig!
    [​IMG]

    Flaming Sawed-Off Shotgun
    1. Speel minstens 1 match in de week van 2 mei
    2. Een shottie met vlammen! OMG!
    3. You know the drill. Warmte = bad

    Flaming Gnasher Shotgun
    1. Speel minstens 1 match in de week van 9 mei
    2. Guess what? Je unlocked nu de Vlammende Gnasher Shottie!
    3. Als je je nu nog brandt aan die dingen weet ik niet of je wel zo geschikt was om de beta te spelen... Ik blijf niet waarschuwen.

    Beta Tester Medal
    1. Speel minstens 1 match.
    2. Nee, dat is het. Gewoon 1 match spelen tijdens de beta.
    3. Echt, meer hoef je niet te doen!


    Ik heb nog nooit een Gears game gespeeld. Hoe ziet die Multiplayer er eigenlijk uit?

    Nou...




    UPDATE

    Nu ik zelf de beta in handen heb een filmpje van mij. Zie mijn mad skills!
    [yt]pA5A0epaGpQ[/yt]

    En een filmpje van Intraxz:

    Klinkt allemaal erg goed! Hoeveel ruimte heb ik op mijn hDD nodig

    De beta zal 487 MB zijn. Moet lukken lijkt me!​

    Heb je nog tips voor me?

    Ehm... Niet geschoten is altijd mis?
    [​IMG]
    LET'S KICK SOME LOCUST ASS BABY!

    _________________________________________________
    _________________________________________________

    [​IMG]


    [yt]yPk1LtESE-U[/yt]​





    [​IMG]

    [​IMG]

    Dutch Future | Dutch Future
    Drolletje14 | Madd Monkey NL
    John_Petrucci | JohnPetrucci NL
    OniRyo | OniRyo
    MetalSonic | MetalSonicNL
    UpInSmoke0611 | IRGIORGIO
    danysuri | DanyDanman
    Fardo | Fardo NL
    Intraxz | King Catheter
    XboxFreak36 | XboxFreak36

    [​IMG]
    Syn3rgy | Syn3rgi
    PePzi NL | PePzi NL
    PimLadenn | PimIaden
    Arte | SD23a
    Forty | xForty
    tim91 | Tiimbo 1991
    Pinohelmond | Pinohelmond
    Laconiek | Laconiek
    Boxmeer | Kuttekop



    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3! Kudos aan DulleNL er in verwerkt ;)
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    yay 18 om 3

    Hoe doe je een granate op iemands hoofd plakken als je een meatshield hebt??
     
  4. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Beta speelt echt lekker weg. :)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Neem je je rank en dergelijke ook mee naar de full game trouwens? Speelt echt heerlijk, als het allemaal zo vlot loopt in de full game ga ik weer GoW MP'en. :cool:
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ben nu level 5 in 10 potjes gespeeld te hebben, met een K/D van 1.6, en heb 6 potjes gewonnen.

    51 sawed off shotgun :cool: 2 easy kill maker

    Net als die fire granates!
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Pijltje naar boven duwen :)
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ok merci.

    Ze moeten trouwens een mute button toevoegen, vind het helemaal niet leuk :+ als ik 2x het zelfde moet horen van iemand als zijn tv te hard staat.
     
  9. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op start drukt, kan je daarna op X drukken om alle spelers te zien.
    Je kan dan op een bepaalde knop drukken om alle strangers te muten.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net even een paar uur de beta gespeeld. Het speelt lekker weg en qua lag valt het reuze mee. Online lijkt wel goed te zitten. Puur kijkend naar de gameplay, dan ontbreekt wel het "wow" gevoel. Ik heb wel een been there, done that gevoel. Het spel doet z'n ding en dat doet het goed, maar ik krijg niet het idee dat ik dit spel echt in september MOET hebben.
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik was met GoW2 helemaal verslaafd aan de horde mode, en die zit hier helaas niet in, die sawed shotgun is idd veels te overpowered, wanneer een goede speler hiermee speelt domineert ie al snel de game.. Maar heb wel fun! bedankt Fiasco :)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net voor het eerst KOTH gespeeld, en dat is toch meer mijn ding. :cool: Deaths maken daar niet zoveel uit. 20/25 kills gekregen.

    En ja, die sawed off shottie is overpowered. Precies wat ik nodig heb om mee te kunnen komen. :+ Heerlijk als ik op 2 man afloop en ze lekker uit elkaar laat spatten.
     
  13. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Mspoints gekocht bij futurezone, zit er geen betakey in! Weet iemand waar ik nog een betakey kan scoren?
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoe spot je iemand?
     
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Que?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wow dit is echt epic :D
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb opeens ook de beta gekregen. Nice.
    Toevoegen mag dus om samen te spelen. Weet niet hoeveel ik het zal doen met dit mooie weer, maar toch..
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoe doe je met retro lancher die finish move dat je op hem af rent en dan doorboord
     
  20. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Je moet executies vrijspelen.
     

Deel Deze Pagina