Lol @ contrast, zelf zit ik er tussen in. Als er een keertje een kill wordt gejat, dan vind ik 't prima. Als 't echter meerdere keren gebeurd, dan vind ik het echt vervelend. Als je btw in een potje zit met duidelijke killstealers dan is dat voor mij al een teken dat 't wss een lose wordt. Dan denken de killstealers niet aan 't team belang, slechts hun eigen k/d. Dan hoef je vaak ook niet op revives te rekenen etc. Ik ben nu ff gestopt met de béta, misschien morgen weer wat TDM =)
Net gecheckt op frs,maar zie niks staan bij Xbox 360 of op de main site, dus het zal wel afgelopen zijn denk ik.
k/d ratio zegt niks... w/l is alles, dus heeel veel boeit het me niet, was alleen irri toen ik die executions wilde unlocken
w/l zegt alleen wat over hoe vaak je met vrienden/goede spelers speelt, niet veel over hoe jij het zelf doet. Sowieso snap ik niet dat mensen die nummertjes zo belangrijk vinden. Als iemand goed is, dan merk je dat toch vanzelf als je tegen hem speelt ..
ja en wat is gears? een team game... dus w/l is alles. vind dat een w/l veel meer zegt over je skills dan je k/d, sowieso wordt 1/5 van mn kills gestolen probeer maar is te winnen met een suicidale idioot in je team.. of zoals mad monkey en ik met zn 2en paar x koth's winnen terwijl ons team alleen maar domme dingen deed en 1tje zat alleen maar rondjes te draaien zelfs ofzo had trouwens echt een epic match vanmiddag, weet niet meer met wie precies, maar toen gunde ik tegenstander die laatste seconde niet bij koth en uiteindelijk wonnen we 170-169
http://www.freerecordshop.nl/xbox_360/x-box-360-live-800-microsoft-points Hij's alleen tijdelijk niet leverbaar...
Naja als je team slecht is en je verliest dan zegt dat toch niet echt wat over je skills hoor. Ik vind het zelf ook niet echt erg ofzo als iemand mijn kill steelt doe het zelf ook wel is . Achja als die vent maar dood is xD
Dulle, de requirements voor Trashball Cole zijn verkeerd in de startpost. Het moet dit zijn: Thrashball Cole - Complete 50 matches in any game type to unlock for the Beta / To permanently unlock, complete 10 matches as Thrashball Cole during the Beta
Stelen vind ik een verkeerd woord ervoor. Ik knal gewoon alles voor mijn neus kapot. Dit gebeurd ook met mijn kills en dus ook andersom. Plus als je een kill afpakt van iemand, krijg je heel weinig XP. Gewoon in team belang spelen... Sawed off shotgun wordt echt vervelend zeg. Ik begrijp wel dat je je daarop moet aanpassen, maar ik wordt 8/10 afgemaakt door een sawed off shotgun!! Jammer van de ouderwetse shotty battles!
Upinsmoke had het over het feit dat hij en ik met zijn 2en het team op sleeptouw namen. We hadden namelijk de eerste.ronde verloren, maar daarna kwamen we keihard terug en nog gewonnen ook. Dat is toch ook skill. Zo badass te zijn dat je alsnog een dikke.comeback maakt ondanks dat je teammaten elkaar aan het vingeren zijn op de spawn.
Het product was weer even beschikbaar,maar hij vertelde me dat FRS het aan je deur aflevert en dat er dus 1,90 ofzo bovenop komt. Same voor Bart Smit..vage shit hoor, waarom sturen ze die code gewoon niet per mail?
Dat de DBS een wapen is voor noobs, vreselijk irritant is het. En aangezien nu bijna bij elke game er 3 of meer mensen in een team de DBS gebruiken, is het vrijwel ongemogelijk geworden om ook maar een hoekje fatsoenlijk om te komen. Want hoe spelen DBS gebruikers? - Constant campen achter hoekjes voor een gratis OHK waar je niks tegen kunt doen. - Vol op iemand in roadie runnen en hem gibben of downen met één schot waarvoor je niet hoeft te richten omdat het schot gigantisch groot is. - Missen ze compleet of gedeeltelijk? Double melee op je gezicht. - Als ze missen, rennen ze ook gelijk weg. Niks persoonlijks naar jou toe, want misschien speel jij wel anders maar dit is zo'n beetje het enigste wat DBS users doen. Daarbij is voor velen (lees: Gears 1 en misschien ook zelfs nog wel 2 veteranen) de DBS het wapen dat veel plezier uit de beta zuigt, en ook uit het gehele spel als er niks aan gedaan word. Mijn suggestie? Maak het een power weapon, vervang de pistol spawns door DBS spawns en kies een pistol (Boltok, Snub of Gorgon) als loadout.