Same here, ik heb vandaag een paar keer gedacht van, yeah ff Gears doen, maar nog voordat ik de Bulletstorm disc had gepakt dacht ik van "Zzzzzzzzzzz nah geen zin".
Man ik ook! Ik kan me niet voorstellen welke game ik dan moet gaan spelen . Gears 2 is niet leuk meer nadat je Gears 3 hebt gespeeld
Ik hoop overigens dat Epic ook een soort oldskool playlist gaat toevoegen. 4 v 4 Warzone/Execution, enkel Lancer en Gnasher als spawnwapen en enkel de oude power weapons. Of gewoon 4 v 4 Execution/Warzone is ook al goed. Ik vind 5 v 5 toch iets te chaotisch.
De beta is echt nice! Ik heb er gister een gameplay commentary van geupload http://www.youtube.com/watch?v=UjnEqrcRRnU Hoop dat jullie hem leuk vinden :b: Al glitches naar epic doorgestuurd btw? Ik heb 1x een gedownde teammate gechainsawed
dno... morgen CTL btw.. ik weet trouwens ook waarom sommige mensen stilstaan en rondjes draaien.. dan worden ze niet automatisch uit de game gekickt..
Vind de beta erg vet, maar als release day purchase kan er voor mij denk ik toch wel een streep door GOW3 heen. Met releases als Skyrim en Mass Effect 3 aan het einde van het jaar zie ik mijzelf gewoon niet veel tijd steken in deze game. Had hele hoge verwachtingen van Gears, en deels worden deze ook wel waargemaakt, maar helaas voel ik de échte drang om te spelen gewoon niet meer.
Ik koop hem alleen voor de SP al. En of er naast Skyrim, ME3, Uncharted 3, nieuwe Cod, nieuwe batllefield etc etc nog meer tijd over blijft voor GoW 3 MP dat zien we dan wel weer
Beetje zure indeling qua release data van games, alle games komen uit op het zelfde moment terwijl er nu nauwelijks leuke games zijn