1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    gears komt in sept.. welke nog meer :confused:..

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Rage, Deus-Ex, Arkham city komen volgens mij allemaal rond die tijd

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    rage en deus ex komen maand voor gears en arkham maand erna.. mooi maandje om de sp volledig uit te spelen voor gears en de mp te rammen

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Impressie: slechts op MP niveau
    Qua gameplay:
    ronduit de beste Gears game tot nu toe, het combineert het beste van Gears 1 en Gears 2. Ik vind het ook leuk dat je zelf van te voren wat dingen kan customizen, zonder dat het teveel van het goede is.

Qua sfeer:
    Ik heb het voor de béta al vaak gezegd, het is wel erg zomers allemaal. Zou fijn zijn als er in de uiteindelijke game toch ook wat duistere maps zitten. En als ze geen nieuwe willen maken, dan wat ports van Gears of War 1 maps. Geen "zomer" remakes. Gewoon wat rechtstreeks over gezette maps van Gears 1.

Epic Games weet wat ik bedoel, in de DLC van Gears 2 lieten maps zoals All Fathers Gardens goed zien hoe 't moest!

Ik haal het spel sowieso, liefst paar dagen voor de release:)

Mansion zoals het hoort te zijn:
    !

En deze mag er ook weer in :D

Laatst bewerkt: 29 apr 2011
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tja, dat zomerse look hoort gewoon bij GoW3. GoW1 was donker, GoW2 had een herfst achtige look en deel 3 is alles een beetje te kleurrijk imo. Maar goed, zolang de SP maar episch zal worden.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind ctl echt tof gedaan. Jammer van de spawn in je rug :mad:

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu een tijdje met de Gnasher gespeeld. Ik kan maar tot één conclusie komen; Fuck de Sawed-off. Gnasher <3. Als je een ring moet verdedigen of aanvallen, kan je een smoke grenade gooien, flanken en iedereen afknallen. Vervolgens kan je met de Gnasher de ring uitstekend verdedigen. Mede dankzij de grotere clips en rate of fire.

E: Waar moet ik op richten om de score board in de arena te laten neervallen? Gewoon op die touwen of op het bord zelf?

Laatst bewerkt: 29 apr 2011
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Touwen.
    Ik snap trouwens niet dat er mensen zijn die deze game niet aanspreekt.
    Nja natuurlijk als je de eerdere games ook niets vind snap ik het wel, maar mensen die andere gears wel speelde. Dit is toch echt hoe gears moet zujn.

9. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik bedoel dat er geen games uitkomen nu, dus in de maanden April, Mei, Juni, Juli. Daarna pas komen de goeie games uit.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het allemaal meer van hetzelfde. Beta is goed hoor, maar echt de drang om te spelen heb ik niet.

In mei LA Noire en in juni Alice Madness Returns. Die wil ik allebei graag hebben hoor. De spellen zijn er wel, alleen moet het je wel aanspreken ;)

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Niet, die komt vanzelf naar beneden :+ Net als die zandstorm op die andere map.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jawel, je kan op die antennes/touwen schieten dan valt ie als dat ding al half los is. Een keer meteen gedaan, toen viel ie op een teammate van me. :+

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik kill altijd mn eigen domme bot teammates ermee for some reason :confused:

14. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik schiet hem gewoon überhaubt niet naar beneden. Als je daar de power weapon weghaalt geef je de Mulcher campers alleen maar meer kans tot succes.

15. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vandaag vroeg wakker en ging ff gears doen, zijn er werkelijk alleen maar bots.
    Zo is het lekker makkelijk unlocken:thumbs:

16. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke beta, maar zoals gezegd mag er wel wat meer duisternis bij.

17. Successively

Successively Guest

Scheitziek word ik van die sawed-off shotgun, nooit eerlijke shotgunbattles.

18. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Met Gnasher win je battles echt wel gewoon van sawed-off, of je moet al echt slecht zijn. :+

19. Successively

Successively Guest

Verlies jij dan geen battles met je gnasher - sawed off? Dat je uit het niets down/dood gaat?

Zo slecht ben ik niet, heb een k/d van 2 op ranked TDM. :+

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :b::b::b:

Eindelijk iemand gevonden die dit ook vind. Plz epic, doe er een paar "horror achtige maps"bij_O_

Deel Deze Pagina