Net een potje CTL als Leader: 15 kills, 16 Downs, 0 Deaths en 7 Headshots, waarvan 5 no-scope met Longshot. Heerlijke kills waren dat\o/ Een Locust mannetje dat nietsvermoedend rent, en ik vanachter hem een headshot pop. Ook dus de Vigilant ribbon gehaald. Minimaal 10+ kills en 0 deaths.
Beste potje tot nu toe Ik loop niet op te scheppen, ben er altijd eerlijk over geweest dat ik moet knokken voor een K/D van 1.0. Maar CTL was epic win! Met een paar fwiendjes gespeeld, meerdere potjes.. Game mode: CTL K/D: 3.4 (kills 58/ deaths 17) W/L: 3.0 \o/\o/\o/\o/\o/
mn k/d ratio is echt minst in CTL.. w/l hoogst.. denk dat het komt omdat die potjes die we gister speelden mad monkey en ik hele tijd leader waren.. is het nog steeds zo dat hoogste levels altijd leader zijn? want op gears forum werd ik voor gek verklaard.. maar van de 25 games die we hebben gespeeld waren monkey of ik allebei leader in elke game..
Ik heb zelf nog een leuke Easter Egg Hij wordt nu steeds bekender, en meerdere heb ik hem al zien doen. Het is de Mortar-defense easter egg. Op het moment dat de enemy een mortar op je af vuurt en je "incoming mortar fire" of "whumauhumb bbrbrla" hoort dan moet je ongeveer 1,5-2 seconden voor de inslag snel A+ Y indrukken. De mortar shells die op je hoofd zouden moeten komen, die zullen nu om je heen neerkomen. Je character doet een beweging waarbij hij zijn handen boven zijn hoofd houd. Het is een lastige, maar hij is fucking droog, ik deed 't bij de locust en dan hoor je iets van "brom bove" Edit: vaak mislukt hij, kleine kans van slagen dus, daarom is 't ook een grapje van Epic Games ^^
Klinkt leuk, moet ik ook maar eens proberen. Het zal vast wel moeilijk zijn vanwege de timing. Ik zal het morgen wel even proberen en laten weten of het me is gelukt
Wut? En trouwens King, als je nog GoW 3 beta speelt moet je eens een paar keer met ons meedoen. Ik heb mijn oude account weggedaan omdat ik die niet kan recoveren op mijn nieuwe Xbox, maar ik heb nog steeds mijn oude vertrouwde Gamertag
Daarom vind ik dit ook echt een schijtmap. De map an sich is al heel erg ingesteld om te campen, omdat er heel veel overzicht is bij de Mortar/Mulcher, maar dat idiote scorebord verneukt het al helemaal omdat er dan geen counter is tegen die Mulcher/Mortar. Ik heb sowieso een enorme hekel aan de Mortar. Enige wat mensen er mee doen is spawnkillen.
Het is mij vanochtend ook gelukt!, zal binnenkort een filmpje uppen. Totaal geen last van, degene die bij de mulcher/ mortar zitten kill je makkelijk van de zijkanten met rifles of met een frag grenade. En ze killen mij bijna nooit. Als je wordt gespawn kild moet je kritisch naar jezelf zijn, je hoort toch "incoming" , duik je terug in je spawnpoint. Mulcher tja, helemaal makkelijk te dodgen, en ook hier weer, zijkant benaderen = easy kill!
Haha, als je met CTL die skill doet als leader. Dan heeft iedereen een super klein hoofd in die konijnenhoofden
Afgezien van dat ik de Mulcher/Mortar gewoon heel erg goedkope wapens vind, is mijn probleem met de map niet zozeer de Mortar/Mulcher zelf, maar gewoon de layout van de map. Eén plek met overzicht over de hele map, waar ze met z'n allen gaan campen, zonder dat er voor het andere team een power weapon is om te compenseren voor de height advantage die het ene team heeft.
Heerlijke bèta zeg. Speel heel de tijd met een paar vrienden, W/L van 5 en K/D van 2.1. CTL is ook een erg fijn speltype